5 دلیل برای خرید یخچال ساید بای ساید ایکس ویژن
اخبار لوازم خانگی

5 دلیل برای خرید یخچال ساید بای ساید ایکس ویژن

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در مقاله 5 دلیل برای خرید یخچال ساید بای ساید ایکس ویژن تلاش شده تا شما را با ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در مقاله 5 دلیل برای خرید یخچال ساید بای ساید ایکس ویژن تلاش شده تا شما را با امکانات مدل های این برند ایرانی آشنا کنیم. ویژگی های که هر کدام می تواند دلیلی برای خرید محصولات این شرکت باشد.

بیشتر بخوانید:

لوازم خانگی ایکس ویژن ساخت کجاست؟ + ویدیو

یخچال ساید بای ساید در ابتدای ورود به بازار با استقبال بالایی مواجه شد و امروزه یکی از پر طرفدارترین مدل های یخچال فریزر به شمار می رود. ایکس ویژن یکی از تولیدکنندگان لوازم خانگی ایرانی است که یخچال های ساید خود را با شعار ارزان ترین و با کیفیت ترین ساید ایرانی روانه بازار می کند و در این متن خواهیم گفت که آیا واقعیت دارد یا فقط در حد شعار است؟

چرا باید یخچال ساید بای ساید ایکس ویژن بخریم؟

شرکت ایکس ویژن یکی از قدیمی ترین تولیدکنندگان لوازم خانگی است که کار خود را با تولید تلویزیون آغار کرد و امروزه سبد متنوعی از محصولات خانگی مانند ماشین لباسشویی و یخچال فریزر روانه عرضه می کند. طی سال های اخیر این برند ایرانی تلاش کرده تا ساید بای ساید را با قیمت مقرون به صرفه تری روانه بازار کند اما چه ویژگی های دیگری می تواند  شما را برای خرید ساید بای ساید ایکس ویژن  مجاب کند؟ شاید مطالعه مطلب 5 دلیل برای خرید یخچال ساید بای ساید ایکس ویژن به شما کمک کند!

5 دلیل برای خرید یخچال ساید بای ساید ایکس ویژن

  •  فناوری های به کار رفته در ساید بای ساید ایکس ویژن

اکثر افراد تمایل دارند تا محصولی مطابق با تکنولوژی های روز دنیا خریداری کنند زیرا امکانات و فناوری می تواند زندگی را راحت تر کند.ایکس ویژن از این مورد غافل نشده و از فناوری های پیشرفته مانند دریچه گردش هوای هوشمند، فناوری گردش هوای چندگانه، سرمایش سریع (Super Cooling) و … بهره برده است.

فناوری گردش هوای چندگانه: دریچه هایی در زیر طبقات یخچال ایکس ویژن قرار گرفته است که این دریچه ها کمک می کند تا هوا  به صورت یکنواخت در داخل خنک شود.

5 دلیل برای خرید یخچال ساید بای ساید ایکس ویژن

دریچه گردش هوای هوشمند:  در داخل یخچال ایکس ویژن دریچه هایی قرار گفته که به صورت هوشمند به چپ و راست حرکت می کند و در نهایت با گردش یکنواخت هوا موجب تازه ماندن مواد غذایی می شوند.

یخچال و فریزر های ایکس ویژن از نوع بدون برفک بوده و دارای نمایشگر به منظور تنظیم دمای یخچال و فریزر است.

سرمایش سریع (Super Cooling):  سرمایش سریع (Super Cooling) یکی از فناوری های کاربردی است که در مدت زمان کوتاهی می تواند دمای داخل یخچال را تا 2 درجه سانتیگراد کاهش دهد و به کمک  انجماد سریع (Super Freezing) دمای فضای داخلی فریزر در کمتر از 2 ساعت به 24- درجه می رسد.

عملکرد تعطیلات (Holiday)

عملکرد تعطیلات (Holiday): به کمک این فناوری فرآیند سرد شدن در بخش یخچال فریزر کند می شود اما بخش فریزر تغییری نمی کند که در مواقعی که سفر می روید بیشتر کاربرد دارد.

کمپرسور اینورتر: به کمک این کمپرسور شاهد کاهش میزان صدا و مصرف انرژی کمتری هستید.

فیلتر ضد باکتری: این فیلتر برای رفع بوی بد یخچال استفاده می شود و نیاز به تعویض ندارد.

  • طراحی شیک و به روز

5 دلیل برای خرید یخچال ساید بای ساید ایکس ویژن

ساید بای ساید ایکس ویژن دارای طراحی به روز و مدرن است که با تنوع رنگی بالا و مدل در اختیار مشتریان قرار می گیرند و نیاز تمامی سلیقه ها را برآورده می کند.

  • قیمت مناسب ساید ایکس ویژن

عملکرد تعطیلات (Holiday)

ساید بای ساید به دلیل طراحی زییا و جا دار بودن برای اکثر خانواده ها قابل توجه است و در مقایسه با مدل های کمبی از قیمت بالاتری برخوردار است اما ایکس ویژن تلاش کرده تا حد امکان قیمت محصولات خود را پایین بیاورد تا اکثر قشرهای جامعه بتوانند مدل ساید بای ساید را تهیه کنند. قیمت مدل های این شرکت با توجه به امکانات و ظرفیت تغییر می کند اما می توان گفت که با حدود 22 میلیون تومان شروع می شود.

  • اعتبار برند

5 دلیل برای خرید یخچال ساید بای ساید ایکس ویژن

برند ایکس ویژن توسط گروه با سابقه مادیران معرفی شده است و از برندهای قدیمی حوزه لوازم خانگی شمرده می شود. در واقع اعتبار برند، اعتمادی است که از سوی مشتری ابراز می شود و به همین دلیل از اهمیت بالایی برخوردار است. کمتر کسی پیدا می شود که به سراغ خرید کالا از برندهای ناشناخته برود.

  • گارانتی و خدمات پس از فروش مطمئن

با توجه به این که کالای قاچاق به وفور در بازار لوازم خانگی مشاهده می شود، اهمیت گارانتی و خدمات پس از فروش مطمئن دوچندان شده است که گروه مادیران سال ها در این بخش تجربه دارد و دارای یکی از گسترده ترین شبکه خدمات پس از فروش است. محصولات ایکس ویژن با گارانتی 24 ماهه مادیران ارائه می شود که یکی از دیگر از خصوصات آن، کنترل اعتبار گارانتی و تمدید گارانتی محصولات است.

کلام آخر

5 دلیل برای خرید یخچال ساید بای ساید ایکس ویژن ذکر شد ما تصمیم گیرنده نهایی شما هستید و این که شما باید براساس بودجه و نیاز خود محصولی را خریداری کنید.شرکت های لوازم خانگی ایرانی بعد از خروج خارجی ها تلاش کردند تا خلا آن ها را پر کنند که البته موفق بوده اند و برای رسیدن به بازار جهانی و رقابت با برترین برندهای دنیا هنوز راه زیادی در پیش دارند که با اعتماد به آن ها، این هدف محقق می شود.

بعد از بررسی دلایل ذکر شده می توانید از نظرات کاربران استفاده کنید. در صورتی که از ساید بای ساید های ایکس ویژن بهره برده اید می توانید نظرات خود را با ما در این صفحه به اشتراک بگذارید.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • شهریار احمدی | 29 تیر 1401 در 3:44 ب.ظ

    خوب عالی استفاده کردیم