لوازم خانگی نیکسان
اخبار لوازم خانگی

نارضایتی مشتری یخچال نیکسان از خدمات پس از فروش

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، لوازم خانگی نیکسان یکی از شرکت های تولیدکننده ایرانی بوده که مدعی تولید ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، لوازم خانگی نیکسان یکی از شرکت های تولیدکننده ایرانی بوده که مدعی تولید یخچال با کیفیت ایرانی است. آنچه در این گزارش می خوانید نارضایتی مشتری یخچال نیکسان از خدمات پس از فروش این برند است که پس از چند روز از خرابی برد یخچال نیکسان، هنوز نتوانسته در استان فارس نماینده نیکسان را یافته و قطعه مورد نظر را تامین کند.

تماس برخی از مشتریان ناراضی نیکسان با ال کا ایران

از زمان انتشار گزارش لوازم خانگی نیکسان ساخت کجاست در ال کا ایران، بسیاری از مخاطبان این برند ایرانی که سابقه نسبتا خوبی در تولید یخچال دارد، با تحریریه ال کا ایران تماس گرفته و مشکلات خودرا در خصوص عدم دسترسی راحت به خدمات پس از فروش نیکسان را عنوان کرده اند. دلیل نارضایتی مشتری یخچال نیکسان نیز همین مورد بود.

 

همانطور که در ویدیو بالا مشاهده می کنید مشتری ناراضی یخچال فریزر نیکسان پس از آنکه نتوانست یک نماینده در استان فارس بیابد، به ناچار با تحریریه ال کا ایران تماس گرفت و از مشکلات خود گفت. مدیران محترم مجموعه صنعتی نیکسان باید بدانند که یخچال فریزر یک وسیله مصرفی مهم در خانه است و باید شرایطی فراهم شود که مشتری به راحتی بتواند به خدمات پس از فروش مجموعه دسترسی داشته باشد.

مخاطبان ال کا ایران در مورد محصولات نیکسان چه می گویند؟

نظرات در مورد محصولات نیکسان

هدف از انتشار این گزارش نقد منصفانه و سازنده در خصوص عملکرد بخش خدمات پس از فروش لوازم خانگی نیکسان است. رسالت یک رسانه تخصصی انتقاد سازنده در همه ابعاد یک برند بوده و اینگونه نقدها باید با استقبال تولیدکننده همراه شود تا سازندگی در نقاط ضعف رخ دهد و نگاه به صنعت لوازم خانگی ایران و تولیدات داخلی تغییر کند.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید برخی از مشتریان ناراضی محصولات نیکسان نیز بر عملکرد خدمات پس از فروش نیکسان گلایه دارند. البته که قطعا مشتریان راضی محصولات نیکسان کم نیستند اما آنچه که مشخص است، این مشتریان نارضی هستند که می توانند به کمک انتقادات سازنده خود، به رشد برند لوازم خانگی نیکسان کمک کنند.

اطلاع رسانی کم؛ ادعا بی نهایت

برای شرکتی که مدعی قرارداد همکاری با برند سوزوکی ژاپن است، خوب نیست که در حوزه اطلاع رسانی ضعیف عمل کند. متاسفانه برخی از شرکت های تولیدکننده لوازم خانگی ایرانی به دلیل انحصار به وجود آمده در بازار هر طور که بخواهند با مشتریان خود برخورد می کنند.

عدم اطلاع رسانی دقیق و گسترده در خصوص محصولات و خدمات پس از فروش، کمکی به توسعه یک برند نخواهد کرد و نتیجه اش می شود اینکه مشتری ناراضی برای رفع مشکل خود و بعد از اینکه نتوانست نماینده خدمات پس از فروش برند نیکسان را بیابد، مشکل خودرا با تحریریه ال کا ایران در میان بگذارد.

البته که ارتباط مخاطب و رسانه یک امر طبیعی و عادی است اما تبلیغات گسترده برای فروش یک محصول و عدم اطلاع رسانی دقیق برای بخش خدمات آن محصول، غیر طبیعی، غیر حرفه ای و … است.

تحریریه ال کا ایران برای در میان گذاشتن این مشکل، با شماره تماسی که از یک فرد مطلع در شرکت نیکسان داشته، تماس گرفت تا مشکل مشتری ناراضی نیکسان را به مدیران مجموعه اطلاع دهد. اما با پاسخ هایی نظیر ما در حوزه خدمات و کیفیت بهترین هستیم مواجه شد.

حال این پرسش مطرح است که اولا چگونه این مدال را به گردن خود آویخته اید؟ دوم آنکه اگر چنین باشد چرا بخش عمده ای از مشتریان شما در حال تماس با تحریریه ال کا ایران هستند؟ جالب اینجاست که این مشتریان  فقط برای انعکاس مشکلاتشان با تحریریه ال کا ایران تماس نمی گیرند بلکه قصد خرید محصولات نیکسان را نیز دارند.

آنچه که از این اتفاق مخابره می شود این است که مشتریان نیکسان هنوز نمی توانند به راحتی با مجموعه نیکسان ارتباط گرفته و شماره تماس مجموعه را به راحتی پیدا کنند. ال کا ایران پیشنهاد می دهد برای رفع این مشکل، افراد متخصص در حوزه سایت را استخدام کرده و به جای استفاده از پوسته های آماده و غیر حرفه ای، از یک وب سایت حرفه ای تر بهره مند شوید. همچنین در حوزه اطلاع رسانی باید رفتار حرفه ای تری داشته و تنها به سایت و صفحه اینستاگرام نیکسان بسنده نکنید.

همکاری با برندهای خارجی و معرفی محصولات با کیفیت نیکسان نیازمند اطلاع رسانی دقیق تر و رفتار حرفه ای است که در حال حاضر در مجموعه نیکسان دیده نمی شود.

ال کا ایران این حق را برای برند محترم نیکسان قائل است تا در خصوص مشکل این مشتری ناراضی و موضع مطرح شده در این گزارش، جوابیه آن برند محترم را در انتهای همین گزارش منتشر کند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • حمید رضا پورقاسم | 13 اسفند 1401 در 9:16 ب.ظ

    با سلام بعضی موقتا کار نکردن بهتراز کار کردن یک یخچال مورنا گرفتم اول ستاره تصفیه آب خراب بو د بعد از پیگیری زیاد به شرکت وصل شدم بعد کارشناس مربوط ساعت ۱۶ جواب پگو نظر کلی در بعث خدمات بعد از فروش و پیگیری وبا مشتری بودن نمره صفر از حمایت از تولید ملی پشیمان هستم ۰۹۵۲۳۰۲۰۸۸

  • نوشین | 24 فروردین 1402 در 6:47 ب.ظ

    سلام من فروردین سال ۱۴۰۲ با پیشنهاد فروشنده که موتور این یخچال عالیه و…. ازشهر لوازم خانگی مدل ۷۰۲ نبکسان خریدم که گرونتر از نمایندگی به ما فروخت بعد هم
    کیفیت جنس یخچال درجه ۳
    صدای موتور یخچال زیاد
    خلاصه خیلی خیلی اشتباه کردم

  • محمد احمدی | 21 اردیبهشت 1402 در 9:37 ب.ظ

    با سلام یخچال برند نیکسان افتضاح و بعد از یک سال کمپرسور سوخت بدنه بی کیفیت و خدمات پس از فروش اصلا ندارم من که پولمو ریختم دور اصلا نخرید

  • منوچهر سرزنی | 29 مرداد 1402 در 2:01 ب.ظ

    3 روزه به تمام نمایندگی ها زنگ میزنم فقط میگن خبر میدیم برای نصب دوزار بدرد نمیخوره واسه نصب ساده نمیان خدمات پس از فروش نخواستیم تموم مواد غذایی ها خراب شده

  • حجت غفاری | 29 مرداد 1402 در 6:53 ب.ظ

    بسیار بسیار چرت چرت بی کیفیت مزخرف

  • صادق صادقی نیا | 20 مهر 1402 در 9:55 ب.ظ

    باعرض سلام دوستان عزیز بنده یخچال فریزر سوزوکی گرفتم خداروشکر که الان نزدیک به دوماه می باشد که خراب شده خدمات پس از فروش هم که دیگه نگم فقط کافیه الان زنگ بزنی چند روز بعد نه ببخشید اشتباه شد باچرخ بال چند ثانیه بعد میان تو خونتون پس باخیال راحت بخرید