HISENSE DEBUTS PX1-PRO LASER UST PROJECTOR WITH ANDROID
اخبار لوازم خانگی

پروژکتور لیزری PX1-PRO هایسنس با پشتیبانی از سیستم عامل اندروید معرفی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، هایسنس دامنه محصولاتش را با  عرضه پروژکتور لیزری PX1-PRO توسعه می دهد، بر خلاف ...

یاسمن داودیان | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، هایسنس دامنه محصولاتش را با  عرضه پروژکتور لیزری PX1-PRO توسعه می دهد، بر خلاف تلویزیون های لیزری قبلی هایسنس، این محصول با صفحه نمایش همراه نیست.

براساس ادعای این شرکت، مدل معرفی شده 107 درصد از فضای رنگی BT.2020 را ارائه می کند. در حالی که فناوری فوکوس لنزهای دیجیتال به صورت خودکار برای ارتقا تصاویر 4K از 90 تا 130 اینچ کاربرد دارد.

همچنین PX1-PRO دارای یک حالت فیلمساز (Filmmaker Mode) است. علاوه بر آن، این مدل از Dolby vision HDR و سیستم دالبی اتمس پشتیبانی می کند.  میزان  روشنایی 2200 لومن و حالت Auto low latency یکی دیگر از امکانات این پروژکتور لیزری است که برای تماشای فیلم و بازی ایده آل است.

علاوه بر Wi-Fi و بلوتوث، دو ورودی HDMI 4K 60 هرتزی نیز وجود دارد که یکی ازآنها eARC است. اگر می خواهید صدای پروژکتور را به یک صدای تمام عیار تبدیل کنید، PX1-PRO با سیستم های صوتی چند کاناله WISA نیز سازگار است و با استفاده از آن می توانید به اهداف خود برسید.

جالب است بدانید که این مدل از پلت فرم تلویزیون هوشمند Viddda هایسنس استفاده نمی کند و هایسنس در این مدل از سیستم عامل Android استفاده کرده است. پروژکتور هایسنس از گوگل اسیستنت نیز پشتیبانی می کند.

یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه این مدل استفاده از فناوری Low Blue Light است که از چشم در برابر نورهای مضر محافظت می کند. مشتریان می توانند پروژکتور لیزری PX1-PRO  هایسنس را با قیمت 2999 پوند خریداری کنند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟