جزییات خرید لوازم خانگی از سایت جهاد کالا اعلام شد
اخبار لوازم خانگی

جزییات خرید لوازم خانگی از سایت جهاد کالا اعلام شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، جزییات خرید لوازم خانگی از سایت جهاد کالا اعلام شده که متقاضیان واجد شرایط ...

یاسمن داودیان | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، جزییات خرید لوازم خانگی از سایت جهاد کالا اعلام شده که متقاضیان واجد شرایط می توانند برای ثبت نام و دریافت این تسهیلات به سایت توان خرید یا جهاد کالا مراجعه کنند.

علیرضا شاه میرزایی؛ معاون کسب و کار، تجارت و خدمات وزارت صمت از راه اندازی سایتی با عنوان جهاد کالا برای حذف واسطه ها و عرضه کالا به صورت مستقیم خبر داد. نمایشگاه جهاد کالا از یک تا 4 شهریور در در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می شود که اکثر تولید کننده های بزرگ در آن حضور دارند.

بیشتر بخوانید:

برگزاری نمایشگاه سالانه جهاد کالا با هدف تامین نقدینگی/طرح جدید برای حذف واسطه ها در خرید لوازم خانگی

معاون کسب و کار، تجارت و خدمات وزارت صمت افزود: سایت جهاد کالا یا توان خرید پیش از این با عنوان خرید شفاف شناخته می شد که در حال حاضر راه اندازی این سایت با حذف واسطه ها، ارائه کد رهگیری و شناسه کالا همراه است و در واقع بعد از اضافه شدن تسهیلات خرید به توان خرید تغییر نام داد.

علیرضا شاه میرزایی در خصوص جزییات خرید لوازم خانگی از سایت جهاد کالا گفت: در حال حاضر 5 بانک و بسیاری از تولید کنندگان لوازم خانگی، فرش و مبلمان به این طرح اضافه شده اند و تامین مالی برای حدود 200 هزار خانواده انجام شده که قرار است افزایش یابد.

مهدی کریمی؛ رئیس شورای سیاست گذاری جهاد کالا در این خصوص عنوان کرد: طرح جهاد کالا با همکاری وزارت صنعت شکل گرفته که متقاضیان واجد شرایط می توانند تسهیلات 100 میلیون تومانی برای خرید لوازم خانگی با بازپرداخت حداکثر 36 ماهه دریافت کنند.

بانک‌ ها از طریق اعتبارسنجی این تسهیلات را پرداخت می‌ کنند که وجود یک ضامن کسر از حقوق الزامی بوده و خریداران می‌ توانند کل یا بخشی از مبلغ کالا را با سود 18 درصد بانکی تهیه کنند. در حال حاضر اولویت با دهک های مانند بازنشستگان و کارمندان است که مدت زمان و فرآیند اعتبار سنجی 10 روز است و انتظار می رود تا 48 ساعت کاهش یابد.

امکان خرید از سایت جهاد کالا یا محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران وجود دارد و لازم به ذکر است که قیمت محصولات ارائه شده در طرح جهاد کالا ارزان تر از سایر فروشگاه ها است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • محمد علی | 15 اسفند 1401 در 3:01 ب.ظ

    درود مشکل اینجاست که دکتر مهدی کریمی کیست؟رزومه،سوابق فعالیت ؟