signify سری جدید لامپ هایش را در ایفا 2022
اخبار لوازم خانگی

لامپ های signify فیلیپیس در ایفا 2022 معرفی می شوند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، لامپ های signify فیلیپیس در ایفا 2022 معرفی می شوند . فیلیپس در سال 2018 شرکت مستقلی ...

یاسمن داودیان | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، لامپ های signify فیلیپیس در ایفا 2022 معرفی می شوند . فیلیپس در سال 2018 شرکت مستقلی را برای تولید لامپ راه اندازی کرد. شرکت signify زیر مجموعه  فیلیپس است که در حوزه لامپ های مختلف فعالیت می کند.

لامپ های signify فیلیپیس در ایفا 2022 رونمایی می شود و قطعا با شروع نمایشگاه اطلاعات بیشتری از این محصول به دست خواهیم آورد چون مالک این شرکت محصولاتش را به صورت کامل معرفی نکرده و انتظار می رود که در نمایشگاه ایفا 2022 اطلاعات بیشتری از این برند به دست بیاوریم.

برای مشاهده جدیدترین خبر های نمایشگاه ایفا ۲۰۲۲ روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه ایفا ۲۰۲۲

 

خط تولید lightguide که به تازگی راه اندازی شده دارای لامپ های هوشمند با قابلیت تنظیم نور است که در سه شکل جذاب طراحی شده و برای اکثر دکور خانه ها مناسب است. لامپ های جدید این شرکت کاملا رنگی است و برای اولین بار در HueBlog.com و با قیمت 75دلار رونمایی شدند.

لامپ های  رشته ای Lightguide لامپ های سفید و کم نوری هستند که یک حباب شیشه ای ظریف آن را احاطه کرده و بر روی پایه مشکی قرار گرفته است. ویژگی جالب lightguide این است که قادر به تنظیم و تغییر رنگ است و هم به شکل رنگی و هم به شکل سفید تنظیم می شود، همچنین این لامپ ها در سه شکل کره، بیضی و مثلث در دسترس هستند.

ارتفاع آن ها حداقل 8 اینچ و عرض آن ها پنج اینچ است که طراحی لامپ ها به گونه ای نیست که مناسب یک آباژور باشند بلکه به عنوان لامپ های نمادین و با کیفیت به کار می روند.

هر لامپ دارای یک لوله داخلی قابل مشاهده است که سطح براق آن نور را بازتاب می کند. آن ها قادر به تولید 500 لومن و 2700کلوین نور هستند و این میزان نشان می دهد که برای محیط های کاری و تجاری مناسب نیستند.

همانند لامپ های گذشته که Hue به تولید و عرضه رساند، این محصول نیز از بلوتوث پشتیبانی می کند و با اتصال به گوشی هوشمند  به Amazon Alexa، Google Home ،Apple HomeKite متصل می شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟