سیستم تهویه مطبوع سری FreshIN تی سی ال رونمایی شد
اخبار لوازم خانگی

سیستم تهویه مطبوع سری FreshIN تی سی ال رونمایی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت تی سی ال به عنوان یکی از بازیگران اصلی بازار تلویزیون و لوازم خانگی به ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت تی سی ال به عنوان یکی از بازیگران اصلی بازار تلویزیون و لوازم خانگی به شمار می رود که طی برگزاری مراسمی از تلویزیون 98 اینچی سری C جدید و سیستم تهویه مطبوع سری FreshIN رونمایی کرد.

مدیر نمایندگی فیلیپین تی سی ال در افتتاحیه این مراسم عنوان کرد: تی سی ال همواره به دنبال ایجاد فناوری های جدید و نوآورانه برای مشتریان خود بوده و بر روی فراهم کردن روش های زندگی راحت تر، ساده و همچنین هوشمند تر تمرکز کرده است.

سیستم تهویه مطبوع سری FreshIN تی سی ال در جریان این مراسم توسط برت چونگ؛ مدیر این بخش تی سی ال به نمایش گذاشته شد. در واقع سری FreshIN جدیدترین عضو خانواده اکوسیستم خانه هوشمند  این برند چینی است.

عملکرد این مدل کمی متفاوت بوده و برخلاف مدل های رایج که هوا را در داخل خانه به گردش در می آورند، سری FreshIN می تواند هوای تازه را از بیرون به درون خانه منتقل کند. در نتیجه با افزایش اکسیژن و رطوبت در محیط، فضای مطبوعی و دلپذیری در خانه ایجاد می شود.

هوای تازه بیرون با کمک فیلترهای QuadruPuri و  تبادل حرارت وارد شده و کاربران شاهد محیطی سالم با دما و اکسیژن کافی و مناسب هستند. با توجه به آلودگی هوا و آلایندهای موجود در حال حاضر تصفیه هوا از اهمیت بالایی برخوردار است. تی سی ال در همین راستا از یک سیستم کارآمد با فیلترهای QuadruPuri در دستگاه تهویه مطبوع سری FreshIN استفاده کرده  که با عبور هوا از 4 لایه، نگرانی بابت تمیزی هوا وجود ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟