ماشین لباسشویی مدل MIRACLE کلور چه امکاناتی دارد؟
اخبار لوازم خانگی

ماشین لباسشویی مدل VIVA کلور چه امکاناتی دارد؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کلور یکی از برندهای تولید کننده لوازم خانگی ایرانی است که در حال حاضر سبد ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کلور یکی از برندهای تولید کننده لوازم خانگی ایرانی است که در حال حاضر سبد کالای آن شامل انواع یخچال فریزر و ماشین لباسشویی می شود. محصولات کلور مجهز به فناوری های روز دنیا هستند و به انواع و اقسام امکانات مجهز شده اند. ماشین لباسشویی مدل VIVA کلور  یکی از محصولات پرطرفدار این برند است که در این بخش به معرفی کامل آن پرداخته ایم.

بیشتر بخوانید:

یخچال فریزر کلور ساخت کجاست ؟ + مشخصات و قیمت

مشخصات ماشین لباسشویی مدل VIVA کلور

ماشین لباسشویی مدل VIVA کلور چه امکاناتی دارد؟

ماشین لباسشویی مدل VIVA کلور به دلیل برخورداری از ظرفیت 9 کیلوگرم و همچنین مصرف انرژی A+++ یک محصول کاربردی تلقی می شود که امکان شستشو پتو و لباس با حجم بیشتر را فراهم کرده است. این مدل به مجموعه ای از امکانات پیشرفته مجهز شده که کار شستشوی لباس را راحت تر کرده است.

موتور BLDC اینورتر، عیب یابی هوشمند، حافظه قطع برق، سیستم کنترل کف و کنترل سرریز، زنگ هشدار پایان شستشو و نیز سیستم تعادل خودکار تنها بخشی از امکانات این مدل به حساب می آید که در این بخش به کارایی هر کدام اشاره می کنیم.

سیستم تعادل خودکار

نحوه کار سیستم حفظ تعادل لباسشویی مدل VIVA کلور این گونه عمل می کند که بعد از قرار دادن لباس در داخل دیگ، با تکان دادن لگن قبل از شروع برنامه شستشو وزن لباس ها را متعادل می کند تا هیچ فشاری به دستگاه وارد نشود.

سیستم کنترل کف و کنترل سرریز

سیستم تعادل خودکار

به کمک سیستم کنترل کف و کنترل سرریز دیگر با صحنه هایی مانند خروج کف و آب از درب لباسشویی مواجه نخواهید شد.

حافظه قطع برق

حافظه قطع برق از موتور ماشین لباسشویی را در برابر نویز های الکتریکی دیگر وسایل برقی محافظت می نماید.

عیب یابی هوشمند

نسل جدید و هوشمند لباسشویی ها مجهز به عیب یابی هوشمند هستند تا زحمت مربوط به تعمیر دستگاه را کمتر کنند. با این قابلیت می‌توانید بدون پرداخت هزینه و کمک به تعمیرکار عیب یابی دستگاه خود را انجام دهید.

موتور BLDC اینورتر

ماشین لباسشویی مدل VIVA کلور چه امکاناتی دارد؟

در ماشین لباسشویی‌ کلور از موتور BLDC استفاده شده که تا حد زیادی لرزش ماشین لباسشویی را می‌ گیرد.از دیگر مزایای آن می توان به راندمان بالا، قدرت بیشتر، مصرف کم تر و کم صدا بودن اشاره کرد.

مشخصات ماشین لباسشویی مدل VIVA کلور

ظرفیت

9 کیلوگرم

مصرف انرژی

A+++

نوع موتور

BLDC INVERTER

تعداد برنامه

16 عدد

سرعت خشک کن

1400RPM

نمایشگر لمسی

دارد

محافظت رنگ

دارد

امکانات

موتور BLDC اینورتر، عیب یابی هوشمند، حافظه قطع برق، سیستم کنترل کف و کنترل سرریز، زنگ هشدار پایان شستشو و نیز سیستم تعادل خودکار

 

سخن پایانی

ماشین لباسشویی مدل VIVA کلور یکی از تولیدات ایرانی است که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر است. با توجه به این که در حال حاضر امکان ورود کالای خارجی وجود ندارد و البته به دلیل پیشرفت کالای ایرانی، بسیاری از مشتریان تمایل به خرید مدل های ایرانی دارند که در این بخش تلاش شد تا یکی از محصولات ساخت داخل معرفی شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟