تی سی ال به دنیای متاورس وارد شد
اخبار لوازم خانگی

تی سی ال به دنیای متاورس وارد شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تی سی ال الکترونیکس یکی از بازیگران اصلی و کلیدی بازار تلویزیون و  لوازم ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تی سی ال الکترونیکس یکی از بازیگران اصلی و کلیدی بازار تلویزیون و  لوازم خانگی تلقی می شود که ورود تی سی ال به دنیای متاورس در نوع خود جالب توجه است.

بیشتر بخوانید:

لوازم خانگی تی سی ال ساخت کجاست ؟ + ویدیو و مشخصات

تی سی ال از راه اندازی کمپین هالووین در پلتفرم بازی مجازی Roblox خبر داده که در واقع به منظور توانمندسازی کاربران برای ایجاد تجربیات سه بعدی و جذاب فراهم شده است. این تولید کننده چینی یک مهمانی مجازی با عنوان هالووین برای ارتباط با مخاطبین در دنیای مجازی ترتیب داده است.

ورود تی سی ال به دنیای متاورس حاکی از آن است که این برند چینی به دنبال نوآوری بوده و این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا نهایت لذت را از تماشای تلویزیون و یا هر نوع صفحه نمایشی ببرند. این شرکت از این پس می تواند با مصرف کنندگان خود از طریق روشی جالب و پرطرفدار ارتباط برقرار کند. به نظر می رسد که در آینده شاهد تجربه استفاده از محصولات این شرکت در دنیای متاورس باشیم.

تی سی ال از مخاطبان دعوت می کند تا به Halloween #Fun_Tastic Party در Dream House از تاریخ 21 اکتبر ملحق شوند. بعد از ورود به Dream House، تی سی ال از علاقه مندان دعوت می کند تا وارد Fun_Tastic Party # شوند و ماجراجویی خود را با انتخاب لباس برای آواتار آغاز کنند.

تی سی ال مجموعه ای از بازی های هالووین را ایجاد کرده که می تواند در هر اتاقی به محصولات تی سی ال متصل شود و تجربه جدیدی را برای کاربران به ارمغان بیاورد. اتاق ها به سبک هالووین دیزاین و نورپردازی شده که می توان در آن محصولات محبوب این شرکت چینی نظیر ساندبار، سیستم تهویه مطبوع FreshIN+ و تلویزیون های مینی ال ای دی C835 و C935 را مشاهده و استفاده کرد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟