تمرکز لومکس بر افزایش کیفیت خدمات پس از فروش/ معرفی اسپیکرهای تازه وارد لومکس در نمایشگاه لوازم خانگی تهران +ویدیو
اخبار لوازم خانگی

تمرکز لومکس بر افزایش کیفیت خدمات پس از فروش/ معرفی اسپیکرهای تازه وارد لومکس در نمایشگاه لوازم خانگی تهران +ویدیو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، غرفه لومکس در بیست و دومین نمایشگاه لوازم خانگی تهران میزبان جدیدترین ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، غرفه لومکس در بیست و دومین نمایشگاه لوازم خانگی تهران میزبان جدیدترین محصولات این شرکت و همچنین تعداد زیادی اسپیکر تازه وارد بود که مدیر عامل این شرکت در جریان این رویداد از تمرکز بر روی ارتقا کیفیت خدمات پس از فروش لومکس خبر داد.

 

مدیرعامل لومکس در خصوص رونمایی از محصولات جدید لومکس در این رویداد عنوان کرد: معرفی محصولات و اسپیکرهای جدید لومکس طی روزهای اخیر و پیش از آغاز نمایشگاه لوازم خانگی تهران موجب شد تا با استقبال بالای بازدید کنندگان و علاقه مندان مواجه شویم.

آقای حلمی در پاسخ به سوال خبرنگار ال کا ایران در خصوص مزیت های لومکس در بازار ایران گفت: امسال تمرکز ویژه ای به دو بخش کیفیت و خدمات پس از فروش داشتیم و تمام تلاش خود را به کار گرفتبم تا از نظر کیفی، محصولات خود را ارتقا دهیم و این موضوع در رویداد امسال و با توجه به نظرات مشتریان و همچنین فروشندگان، بیشتر مشخص شد.

وی ادامه داد: یکی دیگر از ویژگی های محصولات لومکس، بهبود خدمات پس از فروش در سال جاری بود که نمایندگان فروش از این موضوع احساس رضایت داشتند. از طرفی، آقای محمد زندوکیلی، خوانند مطرح کشورمان به عنوان سفیر برند لومکس معرفی شدند که برای بسیاری از مشتریان و نمایندگان قابل توجه و جذاب بود.

بیست و دومین نمایشگاه لوازم خانگی تهران در روز جمعه 2 دی ماه 1401 به کار خود پایان داد و برخلاف سال های اخیر که به دلیل شیوع کرونا، رونق گذشته را نداشت، امسال با استقبال خوب بازدید کنندگان مواجه شد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟