یخچال فریزر کلور ساخت کجاست ؟ + مشخصات و قیمت
اخبار لوازم خانگی

یخچال فریزر کلور ساخت کجاست ؟ + مشخصات و قیمت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پدید آمدن سوالاتی مانند یخچال فریزر کلور ساخت کجاست ؟ و  لوازم خانگی کلور ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پدید آمدن سوالاتی مانند یخچال فریزر کلور ساخت کجاست ؟ و  لوازم خانگی کلور ساخت کجاست ؟ با توجه به ظهور برندهای جدید در بازار لوازم خانگی ایران نظیر کلور طبیعی است و بسیاری از مشتریان در مورد مشخصات و شرکت های تولید کننده این محصولات کنجکاو هستند که در ادامه قصد داریم به اکثر موضوعاتی از جمله یخچال فریزر کلور خوبه؟ و مزایا و معایب یخچال کلور یا عیب یابی یخچال فریزر کلور که ذهن مخاطبان را در خصوص برند کلور درگیر کرده است بپردازیم. در این مطلب تنها به ارائه پاسخ چند سوال بسنده نشده است و در ادامه تلاش شده تا اطلاعاتی در خصوص موضوعات ذیل توضیحات کاملی ارائه شده است.

  • کاتالوگ یخچال کلور
  • تکنولوژی های یخچال فریزر های کلور
  •  قیمت محصولات کلور
  • نمایندگی های این برند
  •  شرایط فروش اینترنتی یخچال کلور
  • مشخصات یخچال فریزر دوقلو کلور
  • موتور یخچال کلور ساخت کجاست
  • میزان صدای یخچال کلور
  • مزایا و معایب یخچال کلور

در اختیار مخاطبان قرار دهیم.

 

در پاسخ به سوال یخچال فریزر کلور ساخت کجاست ؟ یا موتور یخچال کلور ساخت کجاست می توان گفت که این برند ساخت داخل بوده و در لیست تولید کنندگان ایرانی قرار می گیرد. این برند در سال 94 موفق شد تا نخستین یخچال فریزر خود را به تولید انبوه برساند.

در همین رابطه بخوانید:

5 ویژگی یخچال فریزر کلور که احتمالا نمی دانید!

مزایا و معایب یخچال فریزر کلور

یخچال فریزر کلور ساخت کجاست ؟ + مشخصات و قیمت

برند کلور عمر طولانی مدتی در بازار ایران ندارد، در نتیجه برای اینکه معرفی منصفانه ای نسبت به محصولات کلور داشته باشیم و از طرفی پاسخ درستی به پرسش معایب یخچال فریزر کلور بدهیم باید زمان بیشتری صبر کنیم. نظرات سایت های مختلف را بررسی کرده و یک نتیجه گیری درست از انتخاب یخچال کلور داشته باشیم.

البته که نظرات کاربران را باید به صورت نسبی در نظر گرفت چرا که فاکتورهای زیادی برای رضایتمندی مشتری وجود دارد. نوع نگه داری ، موقعیت جغرافیایی و همچنین استفاده نادرست از یخچال کلور می تواند باعث بروز مشکلاتی شود.

برای اینکه یک خرید ایمن تر داشته باشید و دچار اشتباه در خرید محصولات لوازم خانگی نشوید، تحریریه ال کا ایران همواره به معرفی درست و منصفانه شرکت های لوازم خانگی پرداخته است. در نتیجه برای شناخت بهتر از محصولات کلور، کیفیت یخچال فریزر کلور و میزان رضایت از یخچال فریزر کلور سری به سایت های دیگر زدیم و نظرات خریداران یخچال فریزر کلور در سایت های دیگر را مورد بررسی قرار دادیم.

یخچال فریزر کلور ساخت کجاست ؟ + مشخصات و قیمت

اگر در حال خواندن این مطلب هستید، قطعا در حال تحقیق هستید تا به جواب این پرسش ها برسید که آیا یخچال فریزر کلور بخرم ؟ یخچال فریزر کلور خوبه ؟ در نتیجه شما یک کاربر حرفه ای فضای وب هستید و قطعا نام سایت نی نی سایت را شنیده اید. یک سایت با مخاطبان بسیار زیاد که در حوزه کودک فعال است و اکثر مخاطبان آن را خانم ها تشکیل می دهند.

همان طور که اشاره شد بررسی مزایا و معایب یخچال کلور به فاکتورهای زیادی بستگی دارد اما می توان گفت این برند با توجه به این که به تازگی معرفی شده توانسته تا حدودی توجهات را به سمت خود جلب کند. تولیدکننده های ایرانی در تلاش هستند تا با معرفی کالاهای اقتصادی و دارای طراحی های به روز محصولی درخور مشتری ایرانی عرضه کنند. برند کلور در بیست و یکمین نمایشگاه لوازم خانگی تهران حضور داشت و جدیدترین محصولات خود را به نمایش گذاشت.

بررسی های میدانی از نظرات خریداران یخچال کلور نشان می دهد که نظرات مثبت و منفی در خصوص محصولات کلور وجود دارد اما در نهایت می توان به این نتیجه رسید که خرید یخچال کلور احتمالا می تواند گزینه مناسبی باشد.

یخچال فریزر کلور بخریم یا نه؟

یخچال فریزر کلور ساخت کجاست ؟ + مشخصات و قیمت

برای اینکه بدانید یخچال فریزر کلور بخرید یا نه باید به بررسی موضوعات مختلفی بپردازید. این روزها تبلیغات تلویزیونی کلور در حال پخش شدن است و بسیاری از خریداران به دنبال پاسخ این پرسش هستند که یخچال فریزر کلور بخریم ؟ کمپین های تبلیغاتی کلور باعث شده تا این تازه وارد بازار لوازم خانگی سر وصدایی به پا کند اما بیایید باهم به چند نکته در هنگام خرید لوازم خانگی بپردازیم، شاید آن وقت تصمیم بهتری برای خرید یخچال فریزر کلور بگیرید.

یخچال فریزر کلور ساخت کجاست ؟ + مشخصات و قیمت

  •  قدمت برند : به طور خلاصه بگوییم؛ در شرایطی که بازار لوازم خانگی دچار انحصار شده و برندهای زیادی در این بازار انحصاری معرفی شده اند و از شرایط ممنوعیت واردات لوازم خانگی استفاده کرده و به اسم تولیدکننده بودن، در حال عرضه محصولات با کیفیت و بی کیفیت خود به بازار هستند، بهتر است از برندهایی خرید کنید که سابقه خوبی در بازار داشته و به اصطلاح امتحان خودرا پس داده اند. با توجه به شرایط معیشتی و اقتصادی فعلی کشور، خرید یک یخچال فریزر هزینه بالایی روی دستتان خواهد گذاشت، در نتیجه در هنگام خرید عجله نکنید و سابقه برند را بیشتر مورد بررسی قرار دهید. شاید این سوال پیش بیاید که یخچال کلور عمر طولانی مدتی در بازار ندارد، آیا یخچال کلور بخریم ؟ پاسخ این پرسش را اینگونه می توان داد، درست است که یخچال کلور از سال 1394 وارد بازار شده اما برند کلور زیر مجموعه گروه صنعتی ایران شرق است. به بیان بهتر گروه صنعتی ایران شرق از سال 1394 برند یخچال فریزر خودرا با نام یخچال کلور به بازار لوازم خانگی ایران معرفی کرد، در نتیجه سابقه گروه صنعتی ایران شرق می تواند پشتوانه خوبی برای محصولات کلور و خریداران این برند یخچال فریزر باشد.
  • خدمات پس از فروش گسترده : همانطور که پیش تر گفته شد در شرایط انحصار بازار لوازم خانگی نباید انتخاب عجولانه ای داشت. متاسفانه بسیاری از برندهای لوازم خانگی که در دوران ممنوعیت به بازار لوازم خانگی ایران معرفی شده اند، بخش خدمات خودرا برون سپاری کرده اند و همین موضوع صدمات مالی جبران ناپذیری به خریداران زده است. نکته مثبت در خصوص خرید یخچال کلور این است که بخش خدمات پس از فروش کلور بر عهده خود شرکت بوده و برون سپاری نشده است. شماره تماس بخش خدمات پس از فروش کلور 05143300 است.
بیشتر بخوانید:

بهترین برندهای لوازم خانگی ایرانی را بیشتر بشناسید 

یخچال کلور را بهتر بشناسید ؟ + ویدئو

 یخچال فریزر کلور ساخت کجاست ؟ + ویدئو

اگر بخواهیم پاسخ جامع تری به سوال یخچال فریزر کلور ساخت کجاست بدهیم می توان گفت که محصولات این شرکت ساخت داخل بوده و در ایران تولید می شود. شرکت صنایع کلور فعالیت خود را با هدف تولید انواع لوازم خانگی در سال 1392 آغاز کرد و در نهایت دو سال بعد یعنی در سال 1394 یخچال فریزرهای این شرکت به تولید انبوه رسید.در کاتالوگ یخچال کلور نام دو محصول یخچال و فریزر دو قلو و یخچال و فریزر کمبی دیده می شود که به بررسی و قیمت محصولات کلور به صورت جداگانه می پردازیم. اهمیت موضوعاتی مانند لوازم خانگی کلور ساخت کجاست و معایب یخچال کلور یا عیب یابی یخچال فریزر کلور با توجه به تبلیغات محصولات این برند در شبکه های تلویزیونی دو چندان شد و طبیعی است که بسیاری از مشتریان و مخاطبان به دنبال کسب اطلاعات بیشتر از این برند تازه وارد و محصولات آن باشند.

اگر به دنبال یک پاسخ کوتاه برای سوال هایی مانند یخچال فریزر کلور ساخت کجاست و لوازم خانگی کلور ساخت کجاست ؟ هستید باید گفت که محصولات این شرکت در تاسیساتی با مساحت 36000 متر مربع در شهرک صنعتی خیام شهرستان نیشابور تولید و روانه بازار می شود.

بعد از معرفی این تولیدکننده ایرانی حالا نوبت به بررسی کاتالوگ یخچال کلور و معرفی مشخصات و قیمت محصولات کلور رسیده که مطالعه آن برای مشتریانی که به دنبال تهیه یک یخچال فریزر ایرانی هستند خالی از لطف نبوده و اگر در گروه افرادی قرار دارید که بعد از انتشار تیزرهای تبلیغاتی این برند کنجکاو شده اید بهتر است در ادامه با ما همراه شوید. اگرچه در  این مطلب با توجه به تقاضای مخاطبان اشاره ای به معایب یخچال کلور و شرایط فروش اینترنتی یخچال کلور شده است.

در همین رابطه بخوانید:

پرفروش ترین یخچال فریزرهای ایرانی کدامند؟ + لیست قیمت

تکنولوژی های یخچال فریزر های کلور

بعد از دریافت پاسخ سوال یخچال فریزر کلور ساخت کجاست و لوازم خانگی کلور ساخت کجاست ؟ حالا نوبت آن رسیده که برای راهنمایی بهتر مشتریان در هنگام انتخاب و خرید به بررسی تکنولوژی های یخچال فریزر های کلور بپردازیم.

تکنولوژی های یخچال فریزر های کلور شامل مواردی نظیر برد و چشم الکترونیک هوشمند، موتور فن های BLDC، فناوری Twin Cooling و … می شود که در مدل های آن مشترک بوده و کارایی هر کدام در ادامه توضیح داده شده است.

  • برد و چشم الکترونیک هوشمند
  • ورق لمینت ضد زنگ
  • موتور فن های BLDC
  • فناوری Twin Cooling
  • سیستم جریان هوای چندگانه
  • نوار گسکت
  • ماده کاتیکان

برد و چشم الکترونیک هوشمند

تکنولوژی های یخچال فریزر های کلور

برد و چشم الکترونیک هوشمند که امکان تنظیم خودکار میزان دما و رطوبت یخچال فریزر را امکان پذیر است کرده است یکی از تکنولوژی های یخچال فریزر های کلور تلقی می شود. برد و چشم الکترونیک هوشمند یخچال فریزرهای کلور مجهز به چندین سنسور هوشمند هستند که شرایط بیرونی و درونی یخچال را فریزر را اندازه گیری می کند و سپس براساس آن ها دما و رطوبت مناسب را برای یخچال تنظیم می کند.

جالب است بدانید که برای ساخت دکمه های کنترل لمسی محصولات کلور از تکنولوژی سنسور نوری استفاده شده که به لطف آن امکان انتخاب آسان و سریع تنظیم دمای محفظه یخچال، تنظیم دمای محفظه فریزر، هشدار جهت باز بودن درب، قابلیت تنظیم در حالت تعطیلات و مد هوشمند Smart را برای کاربران فراهم شده است.

از دیگر مزایای تکنولوژی برد و چشم الکترونیک هوشمند یخچال فریزرهای کلور می توان به فعال شده حالت هوشمند بعد از ایجاد خطا نام برد که با راه اندازی این حالت، خاموش و روشن شدن دستگاه کنترل شده و در نهایت از قطعات و مواد غذایی موجود در یخچال محافظت می شود.

ورق لمینت ضد زنگ

تکنولوژی های یخچال فریزر های کلور

در توضیحات مشخصات و مواد به کار رفته در تولید محصولات این شرکت آمده است که برای ساخت یخچال فریزرهای خود از ورق خود رنگ لمینت ضد زنگ ساخت کشور کره بهره برده که در برابر شرایط آب و هوایی مختلف مقاوم است و به علاوه مجهز به فوم سیکلو پنتان بوده که ضمن جلوگیری از ورود هوای گرم به یخچال فریزر و افزایش طول عمر کمپرسور، مانع از آلودگی هوا و تخریب لایه اوزون می شود.

موتور فن های BLDC

بسیاری از مخاطبان در مورد میزان صدای یخچال کلور سوال پرسیده بودند که امروزه اکثر شرکت های تولید کننده یخچال فریزر به دنبال ارائه موتورهای کارامد، بی صدا و کم مصرف برای محصولات خود هستند که کلور در این راستا از تجهیز تولیدات خود به موتور فن های BLDC خبر داده و عملکرد آن بدین صورت است که با تنظیم خودکار هوای سرد بر اساس عملکرد و نحوه استفاده از یخچال مناسب ترین دمای برودت را برای یخچال انتخاب می کند و با توجه به دی سی بودن این موتور مصرف برق پایینی دارد. در لیست مشخصات و قیمت محصولات کلور نام ویژگی هایی نظیر محفظه جا بطری و قفسه های قابل تنظیم اشاره شده که البته در بسیاری از محصولات موجود در بازار مشاهده می شود.

سیستم جریان هوای چندگانه

تکنولوژی های یخچال فریزر های کلور

طراحان این یخچال فریزر به منظور جریان یافتن هوای یکنواخت و سریع در تمامی طبقات یخچال از سیستم جریان هوای چندگانه استفاده کرده اند.

فناوری Twin Cooling

تکنولوژی های یخچال فریزر های کلور

در لیست مشخصات و قیمت محصولات کلور نام فناوری Twin Cooling وجود دارد و همان طور که می دانید در این سیستم از دو فن و دو اواپراتور برای یخچال و فریزر استفاده شده است و در نتیجه عبور هوا در دو محفظه یخچال و فریزر روی نمی دهد و از مزایای  این قابلیت می توان به انجماد سریع غذا و حفظ کیفیت غذا، حفظ رطوبت بیشتر در یخچال، عدم ادغام بوی مواد یخچال و فریزر و اهمیت نداشتن چیدمان مواد غذایی در طبقات اشاره کرد.

نوار گسکت و ماده کاتیکان

تکنولوژی های یخچال فریزر های کلور

تجمع باکتری و ایجاد بوی بد یکی از مشکلات رایج یخچال های قدیمی بود که مهندسان شرکت کلور به منظور حل این مشکل از نوار گسکت بهره برده اند که در واقع یک لاستیک ضد باکتری بوده که از تجمع باکتری در محیط یخچال جلوگیری می کند. به علاوه در ساخت بدنه یخچال ماده کاتیکان به کار رفته که خاصیت آنتی بیوتیکی داشته و مانع از فاسد شدن مواد غذایی می شود.

مشخصات و قیمت محصولات کلور

مشخصات و قیمت محصولات کلور

برای این که بتوانید خرید منطقی تری داشته باشید و در هنگام انتخاب دچار سردرگمی نشوید بهتر است که در مورد محصول و شرکت سازنده تحقیق و پرس و جو کنید که پرداختن به موضوعاتی مانند یخچال فریزر کلور ساخت کجاست ؟ و  لوازم خانگی کلور ساخت کجاست ؟  و به عنوان مثال معرفی تکنولوژی های یخچال فریزر های کلور در همین راستا صورت می گیرد.در لیست مشخصات و قیمت محصولات کلور تنها نام  یخچال فریزر  و ماشین لباسشویی به چشم می خورد و کاتالوگ یخچال کلور شامل نام یخچال فریزر دو قلو کلور و  یخچال فریزر پایین کلور می شود که به طور جداگانه به بررسی هر کدام می پردازیم.

 یخچال فریزر دوقلو کلور مدل Glory

 یخچال فریزر دوقلو کلور مدل Glory

 

مشخصات یخچال و فریزر دوقلو کلور مدل Glory

نمودار مصرف انرژی

A+

نوع مقاومت در برابر برفک

نوفراست

گنجایش کل به لیتر

675

تعداد کشو

4

آبسردکن اتوماتیک

دارد

 

سایر امکانات

  • مجهز به سیستم Twin Cooling
  • مجهز به فیلتر تصفیه آب خانگی
  • تنظیم دمای داخلی به صورت هوشمند
  • طراحی مناسب گردش هوا در طبقات
  • سیستم عیب یابی اتومات
  •  دستگیره اهرمی با پایه پلی کربنات نشکن
  • کشوهای ABS مجهز به قرقره و استپ به همراه درپوش های شفاف و نشکن
  • نسل جدید کمپرسورهای کم مصرف با سیستم تبرید گاز R600
  • مجهز به موتور  فن BLDC

قیمت : 37 میلیون و 205 هزار تومان

 

یخچال فریزر دوقلو کلوِر مدل RNT101-FNT101

یخچال فریزر دوقلو کلوِر مدل RNT101-FNT101

 

 

یخچال فریزر دوقلو کلوِر مدل RNT101-FNT101

نمودار مصرف انرژی

A+

نوع مقاومت در برابر برفک

نوفراست

گنجایش کل به لیتر

780

تعداد طبقات یخچال

4

آبسردکن

دارد

 

سایر امکانات

  • امکان باز شدن درب از هر دو سمت
  • یخساز نیمه اتوماتیک
  • اخطار باز ماندن درب
  • نمایشگر
  • قفل کودک
  •  گردش هوای سرد یکسان
  • اخطار باز ماندن درب

قیمت : 33 میلیون تومان

 

یخچال فریزر کلوِر مدل FRNT101

یخچال فریزر کلوِر مدل FRNT101

 

مشخصات یخچال فریزر کلوِر مدل FRNT101

نمودار مصرف انرژی

A+

نوع مقاومت در برابر برفک

نوفراست

گنجایش کل به لیتر

780

تعداد طبقات یخچال

4

آبسردکن

دارد

 

سایر امکانات

  • مجهز به سیستم جریان هوای سرد چندگانه
  • دارای 3 عدد فن BLDC مجزا
  • مجهز به محفظه تازه نگهدارنده میوه و سبزیجات
  •  سیستم هوای سرد چندگانه
  • عدم تداخل بو
  • کمپرسورهای کم مصرف
  • ورق خودرنگ کره ای برای درب و کابین
  • هشدار باز بودن درب

قیمت : 16 میلیون و 500 هزار تومان

 

ماشین لباسشویی کلور مدل گلوری ظرفیت 8 کیلوگرم

ماشین لباسشویی کلور مدل گلوری ظرفیت 8 کیلوگرم

ماشین لباسشویی کلور مدل گلوری ظرفیت 8 کیلوگرم

نوع مخزن

درب از جلو

سرعت چرخش موتور

1400 دور در دقیقه

ظرفیت دیگ

8 کیلویی

پشتیبانی از برنامه‌ها و حالت‌های خاص

دارد

نوع موتور

اینورتر (Inverter)

 

سایر امکانات

  • سیستم تعادل خودکار
  • کنترل کف، کنترل سرریز
  • قفل کودک
  • تمام لمسی
  • هشدار باز بودن درب

قیمت : ناموجود

 

بیشتر بخوانید:

مشخصات و قیمت پرفروش ترین ماشین لباسشویی های بازار + جدول و ویدیو

ماشین لباسشویی کلور مدل Miracle ظرفیت 7 کیلوگرم

ماشین لباسشویی کلور مدل Miracle ظرفیت 7 کیلوگرم

نوع مخزن

درب از جلو

سرعت چرخش موتور

1200 دور در دقیقه

ظرفیت دیگ

7 کیلویی

پشتیبانی از برنامه‌ها و حالت‌های خاص

دارد

نوع موتور

اینورتر (Inverter)

 

سایر امکانات

  • زنگ هشدار پایان
  • حافظه در هنگام قطع برق
  • محافظت از رنگ
  • قفل کودک
  •  +++A
  • صفحه نمایش
  • میزان مصرف پایین

قیمت : ناموجود

ماشین لباسشویی کلور مدل Glory ظرفیت 8 کیلوگرم

ماشین لباسشویی کلور مدل Glory ظرفیت 8 کیلوگرم

نوع مخزن

درب از جلو

سرعت چرخش موتور

1400 دور در دقیقه

ظرفیت دیگ

8 کیلویی

پشتیبانی از برنامه‌ها و حالت‌های خاص

دارد

نوع موتور

اینورتر (Inverter)

 

سایر امکانات

  • سیستم تعادل خودکار
  • کنترل کف، کنترل سرریز
  • قفل کودک
  • صفحه نمایش LCD
  • رتبه انرژِی بالای 95
  • کمپرسورهای کم مصرف

قیمت : ناموجود

یخچال فریزر کلور خوبه؟ یا مزایا و معایب یخچال کلور

برای پاسخ به سوال یخچال فریزر کلور خوبه؟ یا پیش از پرداختن به مزایا و معایب یخچال کلور در ابتدا باید به یک نکته کلی اشاره کرد. اولویت بندی احتیاجات و نیاز های خود، بودجه مورد نظر، خدمات پس از فروش و دسترسی به کالا با توجه به گرانی لوازم خانگی و  ممنوعیت ورود اجناس خارجی بیش از گذشته اهمیت پیدا کرده و در انتخاب مدل بسیار تاثیر گذار است. از طرفی دیگر کالای قاچاق در بازار به وفور یافت می شود و کار مشتریان برای تشخیص لوازم خانگی خارجی اصل از تقلبی بسیار سخت تر شده است و به همین پیشنهاد می شود که به سراغ برندهای ایرانی بروید تا حداقل از خدمات پس از فروش مناسبی برخوردار باشید.

یخچال فریزر کلور ساخت کجاست ؟ + مشخصات و قیمت

پیش از این که ذهن خود را درگیر پاسخ سوالاتی مانند یخچال فریزر کلور خوبه؟ کنید و یا به سراغ بررسی مزایا و معایب یخچال کلور بروید بهتر است که نکات ذکر شده را حتما مورد توجه قرار دهید و بعد در خصوص برند تولید کننده و یا به عنوان مثال مشخصات و قیمت محصولات کلور پرس و جو کنید.

با پرس و جو از سایر کاربران کلور و همچنین توجه ویژه به نیاز و بودجه خود در کنار بررسی  کاتالوگ یخچال کلور و قیمت محصولات کلور می توانید بهترین پاسخ را برای سوال یخچال فریزر کلور خوبه؟ دریافت کنید. در خصوص تکنولوژی های یخچال فریزر های کلور توضیح داده شد که با بسیاری از مدل های سایر برندها مشترک بوده اما با توجه به این که زمان زیادی از فعالیت این برند در بازار ایران نمی گذرد تصمیم گیری در خصوص مزایا و معایب یخچال کلور هنوز زود است و در واقع این تولید کننده در ابتدای این راه پر فراز و نشیب قرار دارد.

نمایندگی و فروش اینترنتی یخچال کلور

یخچال فریزر کلور ساخت کجاست ؟ + مشخصات و قیمت

بعد از پاسخ به سوالاتی مانند یخچال فریزر کلور ساخت کجاست ؟ یا یخچال فریزر کلور خوبه؟ و بررسی مشخصات و قیمت محصولات کلور وقت آن رسیده که به معرفی نمایندگی و شرایط فروش اینترنتی یخچال کلور بپردازیم. در بخش خدمات پس از فروش محصولات شرکت کلور ایرانیان شرق آمده است که انواع یخچال های این شرکت دارای 30 ماه گارانتی بوده که شامل نصب و خدمات می شود و برای خرید اینترنتی محصولات این شرکت می توانید به سایت فروشگاهی کلور مراجعه کرده و یا در صورت تمایل به خرید حضوری می توانید به نمایندگی های فروش این شرکت به عنوان مثال از نمایندگی یخچال کلور در اصفهان ، کرج و .. بازدید کنید.

برای تماس با نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش این شرکت می توانید از سایت این شرکت بازدید کرده و یا به سراغ نمایندگی این شرکت در شهر خود نظیر نمایندگی یخچال کلور در اصفهان ، اهواز و .. بروید.

سخن پایانی

کلور یک تولید کننده ایرانی است که به تازگی وارد عرصه لوازم خانگی شده  و برای رقابت با برندهای مطرح خارجی و حتی برخی از برندهای ایرانی راه طولانی در پیش دارد که البته مشتری ها با اطمینان به برندهای ایرانی و توجه به شعار تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها می توانند زمینه را برای رشد و شکوفایی این برندها فراهم کنند.

در صورتی که تمایل به خرید محصولات کلور دارید پیشنهاد می شود که پیش از رفتن به بازار نگاهی به این مطلب بیندازید و از کاربران یخچال فریزرهای این شرکت پرس و جو کنید. در صورت تجربه استفاده از محصولات این شرکت می توانید نظرات خود را در این بخش با ما به اشتراک بگذارید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • نجفعلی آرسته | 15 تیر 1400 در 12:07 ب.ظ

    خدمات پس از فروش محصولات شرکت کلور ایرانیان شرق واقعا ضعیف هست از همشریان تقاضا مندم اصلا اعتمادی به این شرکت و محصولاتش نکنند
    من دو دستگاه یخچال و فریزر از این شرکت خرید کردم بعد از ده از نصب دستگاه یخچال خراب شد و بیش از بیست روز است هر چه با بخش خدمات پس از فروش این شرکت تماس میگیرم متاسفانه هیچ اقدامی انجام ندادند که مجبورم از این شرکت شکایت کنم

    • بهنام وحیدی | 17 تیر 1400 در 11:45 ق.ظ

      سلام، لطفا با بنده تماس بگیرید 09124852208

    • پولادوند | 24 تیر 1401 در 10:32 ق.ظ

      .سلام من سال ۹۵ با شعار حمایت از محصول ایرانی دوقلوی کلور رو خریدم واقعا تاالان عذاب کشیدم از روز اول با خدمات پس از فروش و تعمیرکار به مشکل برخوردیم تا الان به نمایندگیش زنگ زدم گفتم افتضاحه ولی مگه برای کسی مهمه

  • روحانی | 03 مرداد 1400 در 6:22 ق.ظ

    اگر براتون خدمات پس از فروش و مشتری مداری مهمه، اصلا نخرین افتضاحه افتضاح، فقط باید حرص بخورین، آخرم هیچ کس پاسخگو نیست، به نظرم اصلا ارزش نداره این همه پول بدید بعد هم به خاطر خرابیش کلی مواد غذایی تون فاسد بشه و منت بقیه رو بکشید و سر کوفت بخورین، آخرشم مجبور بشین شکایت ببرین به مراجع قضایی

  • مرتضی | 28 مرداد 1400 در 2:06 ق.ظ

    با سلام خدمت دوستان
    مشکل از عدم نظارت شرکت روی خدمات پس از فروش هستش
    بخصوص اینکه نمایندکی های پس از فروششون چون با همه شرکتها کار میکنن و شرکت فوق فکر میکنه اون نمایندگی فقط برای اون کار میکنه، مشکل از اینجاست، نمایندکی وقت نمیکنه
    و خداییش ناحق هستش بگیم ایرانی جنس آشغال میزنه، همه شرکتها اینجوری نیستن
    من به شرکت بابت گازانتی زنگ زدم چند بار هم سرگارانتی نه با شرکت طرف نمایندکی تو تهران بحثم شد که میگفت من 10 شب میتونم بیام، منم میگفتم اصلا من تو خونم راهت نمیدم که آخر سر شرکت نمایندگی رو شست گفتم اون ساعتی که خریدار میگه برو و اون هم اومد

    • سامی | 14 شهریور 1400 در 9:46 ب.ظ

      با دیدن نظرات از خرید منصرف شدم اما اگر نمیدیدم چی میشد؟ من یه ادم مجردم که میخواستم برای خونم بخرم و این همه پول بدم اخه انصافتون کجا رفته

  • محسن | 08 شهریور 1400 در 2:53 ق.ظ

    سلام تعمیر کار یخچال و لباسشوی هستم در فولادشهر اصفهان اگر امکان هست باهم همکاری کنیم

  • سمیه | 14 شهریور 1400 در 10:49 ق.ظ

    پولتون رو دور نریزید اصلا خدمات ندارن.برندهای ایرانی بهتری برای خرید هست که خدمات بهتری دارن. مثل… پشیمونم

  • مینا | 14 شهریور 1400 در 2:59 ب.ظ

    من یکی از مشتریان کلور هستم که تا الان ۲ جفت دستگاه دوقلو از این مارک خریداری کردم اول در سال ۹۶ و چون راضی بودم اوایل امسال هم یک جفت هم برای خواهرم خریدیم ،واقعا تعجب کردم نظرات دیگر مشتریان رو خوندم که میگن دستگاه یا خدمات ضعیفه
    من و خواهرم فوق العاده راضی هستیم طی این چند وقت که استفاده کردیم.
    و به همه دوستانی هم که دنبال یه دستگاه با امکانات دستگاه های خارجی اما با قیمت مناسب و خدمات خوب هستند،میگم که در انتخاب کلور اصلا شک نکنند.
    با تشکر از الکاایران

  • بیتا راد | 14 شهریور 1400 در 5:10 ب.ظ

    خوب شد سرچ کردم با این چیزایی که خوندم سمتش نمیرم.پیدا نکردم پولمو میرم سامسونگ میخرم خیالمم راحت

  • بهنام | 18 شهریور 1400 در 9:58 ب.ظ

    سلام
    من و همسرم واسه جهیزیه کلور و خریدیم و راضی هستیم بهتره بیشتر تحقیق کنید صرفا با نظرات صرف نظر از خرید ش نکنید

  • پوریا صالحی | 01 مهر 1400 در 10:11 ب.ظ

    سلام
    من از این یخچال ۳ سال دارم استفاده میکنم و هیچ مشکلی تا الان نداشته و جدیدا مدل جدیدش برای دفترم خریدم واقعا از نظر کیفیت عالی میباشد .

  • ناصر | 05 مهر 1400 در 9:34 ق.ظ

    خدمات پس از فروش شرکت در حد صفر میباشد در تاریخ 31شهریور تا امروز که این متن را نوشتم (دوشنبه 5مهر)هر روز تماس می گرفتم امروز و فردا میکنند. تما م مواد غذایی داخل یخچال فاسد شدند

    • بهنام وحیدی | 06 مهر 1400 در 12:17 ب.ظ

      لطفا با بنده تماس بگیرید تا مشکلتون رو حل کنیم. 09124852208

  • هانیه | 29 مهر 1400 در 3:19 ب.ظ

    سلام
    یکی میگه خوبه یکی میگه اصلا نخرین.آخرش نفهمیدم خوبه یا بده.من خیلی از یخچال و فریزر دوقلو خوشم اومده.با وام دارم میخرم.رو دو راهی موندم حالا چیکارکنم

    • پولادوند | 24 تیر 1401 در 10:45 ق.ظ

      با سلام خدمت اون عزیزی که میگه با وام میخوام کلور بخرم
      هیچکس اینجا قصد تخریب نداره ولی دردمان رو میگیم .
      دفتیر کلور مشهد هست شما باید مدام با تلفن شهرستان تماس بگیرید و آنها به تعمیرکارهاشون توی تهران خبر بدن

      من فرهنگی هستم سال ۹۵ خریدم بعداز یک ماه به مشکل خورد تا بیان درست کنن یک هفته شد و مواد غذایی من خراب
      اعتراض کردم تعمیرکار گفت دیگه نمیام هرکاری میخوای بکن
      یه بار دیگه با التماس کسی دیگه رو فرستادند
      تعمیرکار برای تعویض موتور از شهرستان اومد جالبه
      الان باز بااین یخچال درگیرم
      ۱۰ بار از بیرون تعمیرکار خوب اوردم
      هرروز یه مشکلی داره
      بابا ما کارمندیم نمیتونیم ۳ سال به ۳ سال یخچال بخریم
      هرکه فکر میکنه دارم دروغ میگم اینم شماره ام اصلا نمایندشون زنگ بزنه ۰۹۰۵۱۹۵۰۸۱۲
      چرا تکریم خریدار ازبین رفته؟

  • جواهری | 26 آبان 1400 در 3:03 ق.ظ

    ما این یخچال (مدل کمبی)رو برای جهیزیه خریدیم،در سه سال و نیم گذشته که خریدیمش هفت بار خراب شده،بار اول با یخ بستن هر چیزی در جا میوه ای مواجه شدیم بعد هنوز یک سال نبود که استفاده میکردیم یهو یخچال از زیر جا میوه ای شروع کرد آب دادن،تعمیرکار اومد برامون سشوار گرفت که پشت پنل یخچال و فریزر یخ زدایی بشه ،دفعه ی بعد که همین مشکل پیش اومد گفتن احتمالا سنسور دما خرابه و مثلا درست کردن باز مشکل تکرار شد و همین روند یخ زدایی رو انجام دادن ،دفعه ی بعد قبل از اتمام گارانتی یخچال دیگه کار نکرد که نزدیک بیست روز یخچال خاموش بود تا برامون برد برسه از نیشابور به تهران،گفتیم خب خدارو شکر دیگه خراب نمیشه و با گذشت نزدیک به شش ماه یک ماه بود از زیر جا میوه ای آب میداد و پریروز دیگه قسمت فریزر کار نکرد و مواد غذایی داخل فریزر یخشون باز شد و ما مجبور شدیم گوشت و مرغ و سبزی دور بریزیم در این اوضاع اقتصادی

  • مجید | 04 آذر 1400 در 1:28 ق.ظ

    سلام
    من دوسال هست استفاده میکنم همه چیزش عالی هست البته ازسری اول ساخت هست فقط فن صدا میده

  • صادق | 13 دی 1400 در 1:54 ب.ظ

    با وام می خوام یخچال بگیرم.هر چی تحقیق می کنم گیج تر میشم.بالاخره خوووووبه یابددددددد
    خدایا خودت ظهور کن

    • محمد | 30 فروردین 1401 در 6:24 ب.ظ

      سلام منم میخام بگیرم کدوم مدلش جدی‌تر وجادار ترو بهتر است؟؟؟؟

  • م | 17 دی 1400 در 9:43 ب.ظ

    یخچال های ایرانی شانسی هستند ولی من به این نتیجه رسیدم خدمات پس از فروش کلور از اسنوا و هیمالیا ضعیف تر هست.
    با این حال از نظر کیفیت ساخت در حد اونها هست.حالا هرکس درباره یخچال دوقلو کلور مدل گلوری اطلاع داره بیاد بگه؟

  • م | 17 دی 1400 در 9:49 ب.ظ

    نمی دونم ولی می گند موتور یخچال آی فادر اتریشی هست ،ولی چون زیر مجموعه الکترواستیه تعمیرکاران می گند خوب نیست برعکس هیمالیا که تعریفش رو می کنند ولی حیف که هیمالیا موتور اینورتر نداره.

  • خواجوی | 30 دی 1400 در 8:42 ق.ظ

    سلام
    بالاخره چیکار کنیم کلور خوبه یابده؟عاخه اسنوا گرون پول یخچال فریزر یکی دوسال پیش خارجی رو باید بدیم آشغالهای ایرانی بخریم!!خدایا دیگه خودت کمکمون کن

  • زمانی | 17 بهمن 1400 در 9:52 ق.ظ

    سلام
    خدمات پس از فروشش خیلی ضعیفه

  • مصطفی | 21 بهمن 1400 در 5:24 ب.ظ

    سلام من مدل دوقلو خریدم یخچال بزرگ و جاداریه فقط اونایی که میگن خوبه و راضی هستن ان شاالله که همین طور باشه چون مال من بعدازیک سال ونیم داره عیباش معلوم دارمیشه مهمترینشم فریزر از داخل زیر کشوهاش شکسته شما اگه خریدین یامیخاین بخرین برین چک کنید

  • سید رضا | 30 فروردین 1401 در 12:02 ب.ظ

    سلام من میخواستم یخچال فریزر مارک تکنو بخرم تو این سایت نظراتو نگاه کردم همه ناراضی بودن یعنی یک نفرم راضی نبود که بنظرم یکم عجیبه حتی بیتشر نظراتش مربوط به ماه اسفند بود!!!!!! منصرف شدم رفتم سمت مارک کلور نظرات خوندم باز نسبت به مارک تکنو ی چند نفری راضی بودن از فروشنده های سطح شهرمون هم پرسیدم اکثرا مارکشو تاکیید کردن و جالبتر اینکه نظرات سایت دیجی کالا رو هم خوندم تو اون سایت همه راضی بودن تعریف کرده بودن ولی اینجا برعکس خیلی واسم عجیب بود راستش یکم بنظرات این سایت مشکوک شدم

    • بهنام وحیدی | 02 اردیبهشت 1401 در 3:51 ب.ظ

      سلام مخاطب گرامی. ممنون از توجه شما اما ما هیچ دخل و تصرفی در نظرات نداریم. ال کا ایران به عنوان اولین رسانه تخصصی اخبار لوازم خانگی در ایران، تمام هدفش ارتقاء سطح آگاهی مخاطب هستش. بسیاری از این دوستانی که اینجا نظر دادن، شخصا با من تماس گرفتن و من هم مشکل رو به دوستان در شرکت محترم کلور رسوندم و خدارو شکر بخش عمده ای از مشکلات حل شد. خودشون میتونن شهادت بدن.

      در خصوص سایت دیجی کالا و سایر فروشگاه ها ( تاکید می کنم سایت های فروشگاهی) بنده نظری ندارم. فقط توجه بفرمایید که ما فروشگاه نیستیم که از نظرات مثبت و منفی مخاطب، منتفع بشیم. امیدوارم منظور بنده رو متوجه شده باشید.

  • یسنا | 22 اردیبهشت 1401 در 7:04 ب.ظ

    سلام من میخوام یخچال وفریزر دوقلوی کلور مدل روسو پلاس بخرم ولی الان با نظراتی که اینجا دیدم پشیمون شدم چون اکثرا راضی نیستن نمیدونم چکار کنم؟

  • یسنا | 22 اردیبهشت 1401 در 7:06 ب.ظ

    من شنیدم میگن کلا قطعات کلور آلمانیه و توی ایران مونتاژ میشه درسته یا نه؟ لطفا راهنمایی کنید

  • ف.د | 07 خرداد 1401 در 5:12 ب.ظ

    خدمات پس از فروش کلور اصلا پاسخگو نیست چندین بار برای رفع عیب تماس گرفتیم بررسی نکردن. کارخانه هم تماس گرفتیم بی فایده بود‌.

    • admin | 07 خرداد 1401 در 7:16 ب.ظ

      لطفا با بنده تماس بگیرید. 09124852208

  • سعید | 17 خرداد 1401 در 0:52 ق.ظ

    من دو ساله یخچال و فریزر کلور رو خریدم خدایی محشره البته گذرم به خدمتت پس از فروش نیوفتاده ولی برای نصب و گارانتی به ۶ ساعت نرسیده اومدن کارهاشو انجام دادن خیلی جا دار و زیبا و مواد غذایی رو هم عالی نگه میداره مخصوصا میوه میتونم بگم در حد مشابه خارجی کارایی داره یه مقدار صدای فن هاش موقع ورود میوه و غذای تازه زیاده که به نظرم قابل تحمله و همه برندهای ایرانی همین جوری هستن

  • نارسیس | 31 خرداد 1401 در 9:45 ب.ظ

    من قصد خرید دارم واقعا گیج شدم شاید بگم منصرف شدم
    یخچال فریزر طرح ساید کسی گرفته بگه چطوره اونم مثل دوقلو ها هس

  • محمد | 27 مرداد 1401 در 2:05 ب.ظ

    سلام‌ من واسه خودم و پدرم ۲ جفت مدل روسو پلاس خرید کردیم واقعا عالیهههه اصلا از این دستگاه صدا در نمیاد

  • Reza | 18 شهریور 1401 در 0:10 ق.ظ

    مدل دوقلو روسو پلاسش واقعا محشره ، ۱۰۰ درصد راضیم. زیبایی و ابعاد مناسب یک طرف ، موتور بدون صدا و کیفیت فنی و امکانات جانبی دستگاه یک طرف .
    نصب سریع و پیگیری مناسب واحد خدمات هم قابل تحسین بود . دسترسی به بازار خرید در مشهد هم با قیمت مناسب و رقابتی عالی بود . اما :
    بسته بندی در سطح متوسط بود و حمل رایگان ندارند ، واقعا هزینه حمل یک جفت یخچال به طبقات خیلی سنگین هست برای خریدار . طرح های خرید با وام و اقساط ندارند . و حیف که یخساز اتوماتیکش داخلی هست و یخ ریز بیرونی نداره .

  • علیرضا | 24 آبان 1401 در 0:44 ق.ظ

    سلام
    من اشنایی با کلور ندارم
    اما نزدیک به 6ساله دارم از یخچال اسنوا استفاده میکنم،یکی از اقوام هم ده ساله خریده،فوق العادست اسنوا،چون ما یخچال هیتاچی ژاپنی اصل هم داریم،میتونم بگم پا تا پای هیتاچی کار میکنه،
    نکته قابل توجه اسنوا خدمات پس از فروش فوق العادشون هست،حرف ندارن،
    دوو هم محصول همین شرکته،گروه انتخاب
    برا همین لباسشویی هم دوو خریدم و واقعا راضی هستم ازش
    خلاصه اگه از من میشنوید ارامش ادم مهمترین چیزه
    چون به هر حال ممکنه هر محصولی خراب بشه،مهم اینه برا درست شدنش اذیت نشی

  • حبیب | 03 آذر 1401 در 3:06 ب.ظ

    سلام .
    دوستان بین یخچال دوقلوی هیمالیا و کلور کدام بهتر هست؟
    کسی اطلاعی داره؟

  • ابی | 11 دی 1401 در 11:14 ب.ظ

    سلام من الن میخوام دوقلو کلور مدل ۱۰۱ بخرم.فروشنده ها پیشنهاد میدن میگن موتور ایتالیایی داره با موتور چینی..نظرات رو خوندم پشیمون شدم.واقعن نمیدونم بخرم یا نه..چیکار کنیم..لطفا اگر کسی راضی هست بگه

  • م.ر | 23 بهمن 1401 در 2:26 ب.ظ

    یخچال دوقلوی کلور خریدم دو هفته نشده خراب شده تعویض نمیکنن فقط میگن تعمیر میکنیم الهی نخورن ۴۲ تومن دادم کمد خریدم

    • بهنام وحیدی | 23 بهمن 1401 در 4:36 ب.ظ

      سلام و روز بخیر. بنده وحیدی هستم سردبیر ال کا ایران. به شماره بنده در داخل واتس اپ پیام بدید تا من مشکل رو پیگیری کنم
      09361005657

  • محمد موگویی | 29 بهمن 1401 در 11:59 ق.ظ

    سلام و درود، خانم نفیسه رحیمی ، قدیمی ترین خبرنگار حوزه لوازم خانگی، بهتره یه سری به سایت های که مثل شما از برند ایرانی حمایت میکنند سر بزنید و ببینیند چه خبره، پر از شکایت و نارضایتی مشتری، بهتره شما خبرنگاران دسته جمعی برین کارخونه های ایرانی و خط تولید رو اصلاح کنید، میخاستم یخچال ایرانی بخرم که یه سایت و یه کارشناس نیست که نظر خوب داده باشه، 20 قلم رو به عنوان مزایا گذاشته و 1قلم به عنوان معایب و عیبش هم گفته کیفیت بد بدنه، حالا سواله که قطعات خوب و موتور خوب رو رو بدنه بی کیفیت میزارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • مصطفی | 20 اسفند 1401 در 1:45 ب.ظ

    سلام من مدل دو قلوش گرفتم بعد از دو سال نیم استفاده بهتون میگم که نخرید واقعا پشیمون میشید عیب های زیادی دارن گول تبلیغ و ظاهر نخورید پولتون حروم نکنین

  • رضایی | 15 فروردین 1402 در 6:33 ب.ظ

    سلام من دوقلو روسوپلاس خریدم عالین فقط فریزرش موقع استارت و آف کردن صدامیده ک گفتن بایدکمپرسورش تعویض بشه. نمیدونم تعوبض کنم یانه. بعدامشکلی براش پیش نمیاد؟ آقای وحیدی میشه پاسخ بدین

    • بهنام وحیدی | 16 فروردین 1402 در 11:08 ق.ظ

      سلام و ارادت. نه مشکلی پیش نمیاد، اگر نیاز به تعویض داره تعویض کنید چون همون قطعه است و فرقی نمی‌کنه. بهترین قطعات هم توشون خرابی هست پس مشکلی برای تعویضش وجود نداره

  • رضایی | 15 فروردین 1402 در 6:35 ب.ظ

    تعویض کمپرسورفریزرکلورروسوپلاس مشکلی برای دستگاه بوجودنمیاره؟

  • احمد رسولی | 17 دی 1402 در 10:17 ب.ظ

    با سلام.
    دوستان ما یخچال فریزر دو قلو کلور داریم ۳ سال کار کرده ۲ بار نمایشگرش خراب شد یه بار مشکل برقی پیدا کرد یه بارم المنتش خراب شد بعدشم موتورش سوخت که موتورش و المنت ۳ ماه از گارانتی ۳۰ ماهش گذشته و متاسفانه به علت گارانتی کمش شرکت قبول نکرد و مجبور شدم حدود ۶ تومن هزینه کنم
    لطفا هنگام خرید دقت کنید مثل ما پولتون دور نریزید
    لااقل بقیه شرکت های ایرانی موتور را ضمانت ۱۰ ساله میکنن