مشخصات و قیمت ماشین لباسشویی دوقلو پاکشوما 15 کیلویی
اخبار لوازم خانگی

مشخصات و قیمت ماشین لباسشویی دوقلو پاکشوما 15 کیلویی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پاکشوما یکی از پر آوازه ترین برندهای ایرانی است که انواع مختلفی از محصولات ...

یاسمن داودیان | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پاکشوما یکی از پر آوازه ترین برندهای ایرانی است که انواع مختلفی از محصولات نظیر یخچال فریزر، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی را روانه بازار کرده است. با ما همراه باشید تا با مشخصات و قیمت ماشین لباسشویی دوقلو 15 پاکشوما  کیلویی آشنا شوید.

ماشین لباسشویی دوقلو پاکشوما 15 کیلویی به همراه هفت کیلو ظرفیت خشک کن ارائه می شود. ضمن اینکه این دستگاه از قابلیت پتو شور نیز بهره برده است.

بیشتر بدانید:

مشخصات و قیمت پرفروش ترین ماشین لباسشویی های بازار + جدول و ویدیو

مشخصات و قیمت ماشین لباسشویی دوقلو 15 پاکشوما  کیلویی در جدول زیر گردآوری شده است:

مدلماشین لباسشویی دوقلو پاکشوما

مدل PWT-155 AJ

قیمت4،500،000 تومان
ظرفیت15.5 کیلوگرم
مخزن خشک کندارد
مخزن شست و شودارد
تخلیه اتوماتیکدارد
قدرت موتور450 وات
قدرت موتور خشک کن250 وات
سرعت موتور400 دور در دقیقه
رنگسفید
جنس بدنهپلاستیک
ابعاد94* 48* 95 سانتی متر
زاویه باز شدن درب لباسشویی90 درجه
سیستم ایرجتدارد
تایمردارد
برنامه های شست و شو3 برنامه

 

برنامه های شست و شو

ماشین لباسشویی های دوقلو فقط 3 برنامه دارند. این مدل از لباسشویی ها به دلیل نوع گردش افقی موتور از قدرت کمتری نسبت به سایر مدل ها برخوردار هستند و برنامه های مختلف شست و شو مثل  شست و شوی حبابی در آن وجود ندارد به همین دلایل ارزان تر و مقرون به صرفه تر می باشند اما قابلیت پتو شور امکان شست و شو انواع پتوهای تک نفره و دو نفره را فراهم می کند.

قابلیت های ماشین لباسشویی دوقلو پاکشوما

ماشین لباسشویی دوقلو پاکشوما به دلیل قیمت مناسب همواره جزء پروفروش ترین دستگاه نیمه اتوماتیک قرار گرفته است. ظرفیت بالای آن امکان شست و شوی پتوهای سنگین را فراهم می کند همچنین وجود تایمر امکان تنظیم زمان شست و شو را به وجود می آورد. ماشین لباسشویی های دوقلو از لحاظ عملکرد تفاوتی با مدل های اتوماتیک ندارند اما برای برای خشک کردن باید آن ها را به مخزن خشک کن منتقل کنید.

  • سیستم ایرحت: سیستم ایرجت یکی از فناوری های نوین است و همان طور که در لیست مشخصات به آن اشاره کردیم در ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک و دوقلو پاکشوما به کار رفته است. این قابلیت هوای خشک درون لگن را به جریان می اندازد و باعث بهبود کیفیت خشک کن می شود.
  • تایمر لباسشویی: ماشین لباسشویی پاکشوما به دلیل وجود تایمر امکان تنظیم زمان شست و شو را به وجود می آورد. با استفاده از تایمر می توان زمان شست و شو را با توجه به نوع پارچه لباس یا پتو تنظیم کرد.

کلام آخر

ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک پاکشوما یکی از جدیدترین دستگاه های دوقلو این شرکت به شمار می رود که علاوه بر موتور قدرتمند از امکانات بیشتر و زیبایی ظاهری برخوردار است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟