اخبار لوازم خانگی

همکاری پاناسونیک و شیائومی برای تولید کولر گازی

پاناسونیک و شیائومی از یک اتحاد استراتژیک برای تولید کولر گازی ویژه بازار چین خبر دادند.

نفیسه رحیمی | 10 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پاناسونیک و شیائومی از یک اتحاد استراتژیک برای تولید کولر گازی ویژه بازار چین خبر دادند. اگرچه شرکت شیائومی بیشتر به دلیل عرضه و فروش گوشی های هوشمند شناخته می شود اما این برند در سال های اخیر به حوزه های دیگر نظیر خانه هوشمند ورود کرده و در حال حاضر نیز به دنبال توسعه محصولات خود است.

بیشتر بدانید:

پرفروش ترین کولر گازی ایرانی و خارجی +ویدیو

 

شیائومی از تخصص پاناسونیک در تولید و کنترل کیفیت کولر گازی برای مصارف خانگی بهره خواهد برد و در عوض، شیائومی به پاناسونیک کمک خواهد کرد تا بخشی از تولیدات سیستم های تهویه مطبوع خود را به ژاپن بازگرداند و همچنین اقدامات مربوط به OEM را در چین گسترش دهد.

این دو شرکت پیش از این، همکاری هایی در حوزه Super Energy-Saving سیستم های تهویه مطبوع داشته اند و به نظر می رسد که در آینده، شاهد همکاری های بیشتر این دو برند در بخش لوازم خانگی باشیم.

این همکاری از اهمیت به سزایی برخوردار بوده و حتی می تواند آینده بازار سیستم های تهویه مطبوع و کولر گازی را تغییر دهد. دو شرکت پاناسونیک و شیائومی از فعالین موثر صنعت فناوری و لوازم خانگی هستند و حاصل همکاری آن ها می تواند پیشرفت قابل توجهی را در بازار سیستم تهویه مطبوع به همراه داشته باشد.

همکاری این دو شرکت مشهور هنوز در مراحل اولیه قرار داشته اما این پتانسیل را دارد که به پیشرفت های چشمگیری دست یابد. هر دو شرکت رسما این همکاری را تایید کردند و چشم انداز مشترکی برای بازار کولر گازی چین دارند.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟