اخبار لوازم خانگی

علت استفاده از دیگ الماسه در لباسشویی پاکشوما چیست؟

دیگ های الماسه در لباسشویی پاکشوما به دلیل طراحی و نوع منافذ از چروک شدن لباس جلوگیری می کنند و از طرفی مانع از آسیب رسیدن به الیاف لباس می شود.

نفیسه رحیمی | 10 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  پاکشوما یکی از تولیدکنندگان به نام در بخش لوازم خانگی علی الخصوص لباسشویی است. این شرکت مدل هایی متنوعی را روانه بازار می کند که هر کدام ویژگی هایی دارند. بهره بردن از دیگ الماسه یکی از همین قابلیت ها است و در این بخش به شما خواهیم گفت علت استفاده از دیگ الماسه در لباسشویی پاکشوما چیست؟

بیشتر بدانید:

مشخصات و قیمت پرفروش ترین ماشین لباسشویی های بازار + جدول و ویدیو

درام همان دیگ استوانه ای شکل است که به محض باز کردن درب لباسشویی، با آن مواجه می شوید. درام به طور کلی به دو دسته خارجی و داخلی تقسیم بندی می شود که دارم خارجی قابل روئیت نیست. از طرفی درام ها از نظر جنس و کارایی در مدل های پلاستیکی، الماسه، زمردی، کریستالی و استیل موجود هستند که هر کدام ویژگی هایی دارند و می توان گفت درام الماسه یکی از بهترین نمونه های به کار رفته در لباسشویی است و در واقع مانع از آسیب رسیدن به بافت لباس می شود.

مزایای استفاده از دیگ الماسه در لباسشویی

دیگ یا درام یکی از اجزای اصلی لباسشویی است که ارتباط مستقیم با لباس دارد.در نتیجه عملکرد شستشوی تا میزان قابل توجهی به جنس و نوع دیگ بستگی وابسته است.دیگ های الماسه به دلیل طراحی و نوع منافذ از چروک شدن لباس جلوگیری می کنند و از طرفی مانع از آسیب رسیدن به الیاف لباس می شود.

تماس زیاد دیگ با لباس باعث خوردگی می شود و از طرفی اگر لباس ها به خوبی با درام تماس نداشته باشند، شستشو به خوبی انجام نمی شود. دیگ های الماسه در لباسشویی پاکشوما ضمن بیشتر شدن قدرت چنگ زنی، از سطح تماس مناسبی با لباس ها برخوردار هستند.

  • مشکل گیر کردن لباس در حفره های دیگ های معمولی وجود دارد اما  در نسخه الماسه سوراخ ها کوچکتر شده و دارای طراحی برجسته هستند. در واقع این دیگ ها دارای فرورفتگی های الماس شکل هستند که لباس در تماس با آن ها گیر نمی کند و آسیب نمی بیند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟