اخبار لوازم خانگی

به زودی یک برند لوازم خانگی با ساختاری جدید معرفی خواهد شد

به زودی یک برند لوازم خانگی بزرگ تغییراتی بسیار مهم در ساختار خود ایجاد خواهد کرد.

بهنام وحیدی | 7 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، به زودی قرار است یک برند مستقل در حوزه لوازم خانگی معرفی شود که با رویکردی متفاوت پا به  این عرصه گذاشته و با تکیه بر نیروی جوان و البته علم روز دنیا به دنبال توسعه صنعت لوازم خانگی کشور است.

بر اساس کسب اطلاع خبرنگار «ال کا ایران»، معرفی این برند می تواند آغاز یک تغییر اساسی در صنعت لوازم کشور باشد و قرار است برندهای شناخته شده در این حوزه  در زیر مجموعه این گروه قرار بگیرند.

آنطور که مشخص است هدف از این تغییرات، ایجاد یک مسیر متفاوت در عرصه تولید، عرضه و فروش محصولات لوازم خانگی خواهد بود و به نظر می‌رسد نتایج مثبت آن در ایجاد رقابت بیشتر در صنعت لوازم خانگی ایران موثر باشد.

به گفته یک منبع آگاه به خبرنگار «ال کا ایران» برنامه ریزی برای معرفی این برند از سال 1400 آغاز شده و یک تیم بسیار جوان و پر انرژی در حال برنامه ریزی فعالیت‌های آن هستند. تیم اجرایی این پروژه جوان و تحصیل کرده بوده و با علم روز دنیا در حال ایجاد نقشه راه به منظور پیش‎برد اهداف این برند جدید هستند.

به گزارش «ال کا ایران»، صنعت لوازم خانگی ایران به شدت نیازمند تغییر ساختار است، تغییراتی که باعث رشد و شکوفایی این صنعت شود. در حال حاضر میزان رضایت مردم از صنعت لوازم خانگی کشور در حد قابل قبولی قرار ندارد و حضور یک برند جدید با ساختاری متفاوت قطعا به تحقق این مهم کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟