جدیدترین نوآوری های Kohler در CES 2024
خانه هوشمند

جدیدترین نوآوری های Kohler در CES 2024 /به توالت هوشمند کوهلر دستور بده!

کوهلر یکی از معتبرترین برندهای تولید کننده لوازم سرویس بهداشتی و حمام است و جدیدترین نوآوری های Kohler در CES 2024 به نمایش گذاشته خواهد شد.

نفیسه رحیمی | 4 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  Kohler یا کوهلر یکی از معتبرترین برندهای تولید کننده لوازم سرویس بهداشتی و حمام است که به خانه هوشمند نیز ورود کرده و جدیدترین نوآوری های Kohler در CES 2024 به نمایش گذاشته خواهد شد.

صندلی هوشمند کوهلر از امکانات جدیدی برخوردار است که از جمله می توان به گرم کن، قابلیت تنظیم فشار و دمای آب و همچنین باز شدن بدون تماس با دست اشاره کرد البته موضوع زمانی جذاب می شود که امکان کنترل این توالت هوشمند با دستیارهای صوتی الکسا و گوگل وجود دارد. با کمک فرمان های صوتی می توانید میزان اسپری، تمیز کردن UV و خشک کن را کنترل کنید.

جدیدترین نوآوری های Kohler در CES 2024

این صندلی بیده پاش شامل حالت افزایش برای فشار بیشینه و حالت کودک می باشد که برای کاربران جوانان شستشوی لطیفی را فراهم می کند.کنترل توالت هوشمند کوهلر با فرمان های صوتی و عدم نیاز به فشار دکمه یا کلیدی یک قابلیت منحصر به فرد است که اهمیت آن در مکان های عمومی بیشتر مشخص می شود. تصور کنید با توالت خود صحبت کنید و به عنوان مثال بگویید که فشار آب کم کن یا دمای آب را بالا ببر!

کوهلر در CES 2024 با دستی پر ظاهر شده و توالت های هوشمند  Numi 2.0 و Innate، Veil را نیز با خود آورده است. دیگر محصول این شرکت که مطمئنا در رویداد امسال سر و صدای زیادی به پا خواهد کرد، شیرآلات و کنترل دوش Anthem+ Smart است که به کمک آن می توان یک اسپا خانگی را تجربه کرد. در واقع یک سیستم کنترل دیجیتالی  است که از طریق آن میزان فشار آب، صدا، نور و حتی بخار تنظیم می شود. از طرفی دوش چند سنسوری آن در نوع خود جذاب است.

جدیدترین نوآوری های Kohler در CES 2024

این محصول با برنامه Konnect ادغام می شود و می توانید آن را از راه دور کنترل کنید و یا حتی تنظیمات مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را سفارشی سازی کنید. این قابلیت برای افراد سالخورده نیز کارآمد است و از قبل می توانید میزان دما و فشار آب را تنظیم کنید. این سیستم با سر دوش  SpaViva Handshower سازگاری دارد. سر دوش جدید کوهلر از یک فناوری اسپری بسیار منحصر به فرد بهره برده که پیش از این در محصول دیگری دیده نشده است. در زمانی که نیاز ندارید به راحتی می توان از طریق داکت شارژر تعبیه شده، آن را شارژ کرد.

جدیدترین نوآوری های Kohler در CES 2024

کوهلر برای سیستم تهویه حمام از  Atmo Fan که دارای فناوری هوشمند پیشرفته ای است، استفاده می کند. این دستگاه  دما و رطوبت را اندازه گیری می کند و هنگامی که رطوبت زیاد است به طور خودکار روشن می شود. امکان تنظیم این دستگاه نیز وجود دارد و می توان میزان روشنایی و یا حتی میزان رطوبت و دما را از قبل تعیین کرد.

 

شرکت کوهلر برای تکمیل کردن وسایل سرویس بهداشتی و حمام، سینک جدیدی را معرفی کرده که دارای طراحی سنتی و مدرن است. این سینک از طریق روش انحصاری کوهلر برای چاپ سه بعدی با مواد زجاجیه چین، ساخته شده است.

شیر آب Kohler x SR_A Formation 01 با رنگ نارنجی پررنگ صنعتی ساخته شده است و دارای طراحی بسیار منحصر به فرد است. شیر آب جدید Kohler ظاهری شبیه به مجسمه دارد و در آن از مهندسی پیشرفته کانال آب بهره برده اند که در واقع با کمک Dr. Samuel Ross و استودیو SR_A طراحی و تولید شده است.

نمایشگاه CES 2024 از 9 ژانویه (19 دی ماه 1402) آغاز می شود و تا روز جمعه (22 دی ماه 1402) ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟