اخبار لوازم خانگی

از پانزده هزار خریدار کالای 290 هزار تومانی کلاهبرداری شده است؟

بر اساس اطلاعات رسیده به خبرنگار «ال کا ایران» یک شرکت بازرگانی حدود 15 هزار قلم کالای کوچک آشپزخانه به قیمت 290 هزار تومان فروخته اما هنوز کالایی تحویل مشتریان خود نداده است.

بهنام وحیدی | 3 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اگر عضو آن دسته از افراد هستید که تلویزیون ملی ایران را دنبال می‌کنید، احتمالا در شبکه های مختلف تلویزیون تبلیغات خرید یک محصول کوچک آشپزخانه را با پرداخت 290 هزار تومان دیده‌اید. موضوعی که پیش‌تر در خصوص آن اطلاع رسانی کرده بودیم که برند مذکور مشتریان ناراضی بسیاری داشته که کالاهای خودرا تحویل نگرفته اند.

بر اساس کسب اطلاع خبرنگار «ال کا ایران» این شرکت که بدهی حدود 8 میلیارد تومانی بابت پیام‌های بازرگانی صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران داشت، مجددا و پس از پرداخت حدود 2 میلیارد تومان به جدول تبلیغات صدا و سیما بازگشته است.

بیشتر بخوانید:

مشخصات مخلوط کن، آسیاب و خرد کن تز

یک منبع آگاه در گفتگو با «ال کا ایران» عنوان کرد : شرکت مذکور به عنوان دومین عرضه کننده این محصول در صدا و سیما شناخته شده و پس از قطع پیام‌های بازرگانی خود در صدا و سیما به دلیل بدهی 8 میلیارد تومانی، با مشکلات بیشتری مواجه شده بود.

وی گفت : بین 15 تا 18 هزار فقره مشتری ناراضی وجود دارد که مبلغ 290 هزار تومان را واریز کرده اما هنوز محصولی دریافت نکرده اند.

به گزارش «ال کا ایران» هنوز مشخص نیست که این شرکت چگونه در حال فعالیت است و آیا مشتریان این محصول 290 هزار تومانی کلاهبرداری شده است یا خیر. گرچه اطلاعات تحریریه ال کا ایران نشان می‌دهد که این شرکت در حال جمع آوری پول از جیب مردم است و اسم این فعالیت هرچه می‌تواند باشد به غیر از فروش عادلانه محصول با این حال، ال کا ایران در حال بررسی دقیق‌تر ماجرا است.

بخش قابل توجهی از شماره‌های مشتریان به تحریریه «ال کا ایران» رسیده که به زودی جزئیات بیشتری از این برند منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟