سایر خبرها

با شگفت انگیز ترین مراکز خرید جهان آشنا شوید! / بخش دوم

از آن جایی که مراکز خرید نقش اصلی را در صنعت گردشگری و جذب توریست ایفا می کنند، اکثر کشورهای جهان به دنبال احداث پاساژ و مراکز خرید منحصر به فرد هستند تا با کمک آن بتوانند به اقتصاد کشور خود رونق دهند.

admin | 6 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، از آن جایی که مراکز خرید نقش اصلی را در صنعت گردشگری و جذب توریست ایفا می کنند، اکثر کشورهای جهان به دنبال احداث پاساژ و مراکز خرید منحصر به فرد هستند تا با کمک آن بتوانند به اقتصاد کشور خود رونق دهند.

در این بخشی لیستی از شگفت انگیزترین مراکز خرید جهان فراهم شده است.با ما همراه شوید.

 

مید تون توکیو (ژاپن)

این مرکز تجاری که در سال 2007 در توکیو ژاپن تاسیس شده میزبان شرکت های بزرگ جهان از جمله یاهو، Fuji Xerox و هتل Ritz Carlton است.

به علاوه، در این مرکز خرید می توان  مشهورترین برندهای صنعت مد و بهترین رستوران های جهان را دید.

 

وست ادمونتون ( کانادا)

این مرکز خرید یکی از بهترین و بزرگترین مراکز خرید ونکوور در تور کانادا می باشد که همه ساله گردشگران زیادی در  کانادا را به سمت خود می کشاند. این مرکز خرید تا قبل از سال 2004 بزرگترین مرکز خرید دنیا نیز به شمار می رفته است. این مرکز خرید بزرگ در زمینی به مساحت 6 میلیون فیت مربع احداث شده است که دارای 800 فروشگاه می باشد.

از دیگر امکانات این مرکز خرید می توان به: شهر بازی، پارک آبی سرپوشیده، قلعه یخی، زمین گلف، رستوران، کافی شاپ  اشاره کرد. بزرگترین ترن هوایی سر پوشیده جهان نیز در این مرکز خرید قرار گرفته است.

 

مرکز خرید پکن (چین)

این مرکز خرید با مساحت .34 میلیون فوت مربع نه تنها در میان 10 پاساژ بزرگ دنیا قرار دارد بلکه عنوان 10 پاساژ لوکس جهان را نیز یدک می کشد.

 

نظر شما چیست؟