اخبار لوازم خانگی

بازدید رئیس اتحادیه لوازم خانگی از غرفه لوازم خانگی ویداس

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس اتحادیه لوازم خانگی تهران با حضور در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی ...

بهنام وحیدی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس اتحادیه لوازم خانگی تهران با حضور در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران به سالن 35 رفته و از غرفه لوازم خانگی ویداس بازدید کرد.

مرتضی میری در حاشیه این بازدید با حضور در جمع مدیران ارشد لوازم خانگی ویداس گفت : میدانیم شرایط سختی برای تولید محصول دارید و این فعالیت شما در شرایط سخت بسیار تحسین بر انگیز است.

غرفه لوازم خانگی ویداس

رئیس اتحادیه لوازم خانگی با اشاره به عملکرد خوب لوازم خانگی ویداس گفت : ما به غرفه شما آمدیم تا بگوییم که از شرایط سخت تولید باخبریم و از شما به عنوان یک تولید کننده خوب و با کیفیت تشکر می کنیم.

در همین ارتباط رئیس اتحادیه لوازم خانگی تهران به خبرنگار ال کا ایران گفت : بازار لوازم خانگی به تولیدات با کیفیت نیازمند است. تولید محصول با کیفیت ایرانی آن هم در شرایط فعلی کار بسیار دشواری است که تولیدکنندگان داخلی ما در حال انجام آن هستند.

غرفه لوازم خانگی ویداس

مرتضی میری ادامه داد : از مردم می خواهیم که در خرید کالای با کیفیت ایرانی شک نکنند. فکر نکنند که فقط کالای خارجی با کیفیت است چرا که بسیاری از تولیدکنندگان ایرانی در حال تولید محصولاتی هستند که توان رقابت با برندهای مطرح خارجی را دارند.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی افزود : هدف تولیدکنندگان در سالی که به نام رونق تولید است، تولید کالای با کیفیت است. محصولات با کیفیت ایرانی می توانند فرهنگ خرید کالای ایرانی را در اقشار مختلف جامعه نهادینه کند و این مهم نیازمند همدلی و همراهی مردم است.

وی گفت : البته که همه ی محصولات ایرانی باید خدمات خوبی هم داشته باشند. خدمات پس از فروش محصول اگر به سطح کیفی مناسبی برسد، نقش مهمی در توسعه محصولات با کیفیت ایرانی خواهد داشت.

نوزدهیمن نمایشگاه لوازم خانگی تهران تا روز جمعه 1 آذر سال 1398 ادامه خواهد داشت و علاقه مندان می توان جهت بازدید از لوازم خانگی ویداس به سال 35 نمایشگاه بین المللی مراجعه کنند.

 انتهای پیام/

نظر شما چیست؟