گلدان هوشمند لوا
اخبار لوازم خانگی

نگهداری از گیاهان را به گلدان هوشمند لوا بسپارید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، علاقه به گل و گیاه از دیرباز در میان مردم وجود داشته اما با گذشت زمان و پدید ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، علاقه به گل و گیاه از دیرباز در میان مردم وجود داشته اما با گذشت زمان و پدید آمدن زندگی ماشینی وشهری نمی توان منکر نقش گیاهان آپارتمانی در بهتر کردن زندگی روزمره و جلوگیری از آلودگی هوا شد. همان طور که می دانید، گیاهان نیز همانند سایر موجودات زنده نیاز به مراقبت و نگهداری دارند که گلدان هوشمند لوا (Lua) این مشکل را برطرف کرده و یک محصول ایده آل برای شادابی گیاهان محسوب می شود.

گلدان هوشمند لوا مجهز به چند نوع سنسور است که با نمایش 15 شکلک جهانی، احساسات گیاه را به ما منتقل کرده و در واقع امکان ارتباط با گیاه را به شکلی موثر فراهم کرده است.

این شکلک ها با توجه به شرایط  گیاه تغییر می کند و باعث می شود که کاربران اطلاعات کاملی از وضعیت گیاه داشته باشد.

این گلدان هوشمند به بررسی نور محیط، دما، خاک و یا آب مورد نیاز گیاه می پردازد و سپس از طریق شکلک های بیان احساسات، مشکلات گیاه را با کاربر به اشتراک می گذارد.

معرفی گلدان هوشمند

امکان کنترل هوشمند این محصول به لطف اپلیکیشن موبایل فراهم شده و افراد می توانند از راه دور نیز وضعیت گیاه های آپارتمانی خود را کنترل و بررسی کنند.

کاربران گلدان هوشمند لوا می توانند به وسیله ی کد QR اطلاعات مربوط  به گیاه کاشته شده در گلدان را وارد کرده و سپس نگهداری و مراقبت از گیاه را به این محصول هوشمند بسپارند.

گلدان هوشمند لوا

علاوه براین، این گلدان جالب مجهز به سنسورهای حرکت بوده و با قرار گرفتن اشیا در مقابل چشمان این گلدان هوشمند می توانند روشن ویا خاموش شود.

گلدان هوشمند لوا از طراحی فانتزی بهره برده که با نمایش شکلک ها در صفحه نمایشگر 2.4 اینچی همانند یک متخصص گل و گیاه به شما کمک می کند.

این محصول هوشمند در تابستان امسال توسط شرکت Mu Design معرفی شد و تحولی بزرگ در حوزه کشاورزی و نگهداری از گیاهان تلقی می شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • مهرداد فرخاک فر | 24 تیر 1399 در 10:01 ب.ظ

    سلام خانم رحیمی من یه شرکت در زمینه ای‌تی دارم و دنبال ایجاد حرکتی جدید هستم قصد دارم بتونم کالاهای الکترونیکی خاص که وارد بازار ایران نشدن مثل گجت‌های هوشمند یا پرینتر‌های جیبی و… پیدا کنم دنبال یه شخصی که توانایی جستجو و پیدا کردن این نو کالا های خاص که بشه خرید و وارد ایران کرد تا بشه معرفی و عرضه کرد. اگه خودتون یا کسی رو میشناسین که بتونیم تو این ضمینه فعالیت کنیم خوشحال میشم اطلاع بدید

  • نبی دوست | 27 دی 1399 در 7:19 ب.ظ

    با سلام
    این گجیت ها بنده میتونمبراتون بسازم چرا وارد کنید

    • یاسین | 13 مهر 1402 در 11:06 ب.ظ

      قیمتش چند میتونید تولید کنید؟

  • امیرمحمد | 24 آذر 1401 در 11:30 ق.ظ

    خیلی خوبه