لوازم خانگی ال جی در CES 2020
اخبار لوازم خانگی

صفر تاصد لوازم خانگی ال جی در CES 2020

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، لوازم خانگی ال جی در CES 2020 با هدف توسعه زندگی هوشمند در سال های آینده حاضر ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، لوازم خانگی ال جی در CES 2020 با هدف توسعه زندگی هوشمند در سال های آینده حاضر شدند. کنفراس خبری لوازم خانگی ال جی پیش از آغاز رسمی نمایشگاه CES 2020 در روز گذشته برگزار شد و این غول کره ای از جدیدترین لوازم آشپزخانه و تلویزیون های خود برای عرضه به بازار در سال های آینده رونمایی کرد.

لوازم خانگی ال جی در CES 2020 بیشتر با تمرکز بر زندگی هوشمند و هوش مصنوعی معرفی شده اند و در سبد محصولات جدید آن، ماشین لباسشویی و خشک کن ThinQ به چشم می خورد.

خشک کن و ماشین لباسشویی هوشمند ال جی علاوه بر تشخیص حجم و وزن لباس در لگن، از قابلیت شناسایی جنس لباس و پارچه نیز برخوردار است.

ماشین لباسشویی  و خشک کن های جدید ال جی به لطف ویژگی های هوشمند می توانند تنظیمات مناسب برای هر چرخه شستشو را به صورت خودکار انتخاب کنند.

دیگر محصول شستشوی جدید ال جی با عنوان TwinWash شناخته می شود که مجهز به دولگن برای شستشوی  لباس های با حجم کم و زیاد است. در میان محصولات ال جی در CES 2020، یخچال فریزر اینستا ویوهوشمند این شرکت نیز وجود دارد که از یک پنل شفاف 22 اینچی بهره برده و بدون اتلاف انرژی می توان داخل این  یخچال هوشمند را مشاهده کرد.

این یخچال هوشمند ال جی مجهز به فناوری Craft Ice است که از ذوب شدن سریع یخ جلوگیری می کند.

ال جی از فر اینستا ویو نیز در جریان این رویداد بزرگ فناوری رونمایی کرده که امکان مشاهده داخل این فر برقی نیز وجود دارد. از دیگر قابلیت های این فر می توان به فناوری هواپز و هوشمند آن اشاره کرد که به راحتی از طریق گوشی های هوشمند تنظیمات این محصول ال جی انجام می شود. در جریان کنفرانس خبری محصولات ال جی در CES 2020 در خصوص سیستم عیب یابی و خدمات مشتریان پرو اکتیو صحبت هایی شد که به لطف هوش مصنوعی، می تواند از خراب شدن وسایل خانه جلوگیری کرده و در صورت بروز هر گونه اختلالی هشدار دهد.

تلویزیون و لوازم خانگی ال جی

 بخش تلویزیون همانند سال های گذشته در میان لوازم خانگی ال جی در CES 2020 بیش تر مورد توجه قرار می گیرد و این تولید کننده کره ای از معرفی سری تلویزیون های جدید خود با عنوان Real 8K خبر داده است. این تلویزیون های با پردازشگر آلفا 9 Gen3 AI  و بیش از 33 میلیون پیکسل به منظور کیفیت بهتر صدا و تصویر عرضه می شود.

شرکت ال جی اعلام کرده که 4 مدل از تلویزیون های پریمیوم این شرکت از فناوری نانوسل بهره برده اند. علاوه براین، 18 مدل تلویزیون اولترا و 13 مدل اولد جدید از سایز 48 تا 88 اینچی در سبد محصولات 2020 این شرکت جای گرفته است.

برای اطلاع از جزئیات بیشتر محصولات جدید ال جی باید تا گشودن درب های این نمایشگاه به روی عموم منتظر ماند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟