فوجیستو جنرال
اخبار لوازم خانگی

عرضه ریموت کنترل از راه دور توسط فوجیتسو جنرال

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فوجیتسو جنرال (Fujitsu General) از تولید و عرضه یک ریموت کنترل از راه دور برای ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فوجیتسو جنرال (Fujitsu General) از تولید و عرضه یک ریموت کنترل از راه دور برای سیستم های تهویه مطبوع خود خبر داد. این شرکت ژاپنی و چند ملیتی که در حوزه تجهیزات الکترونیکی، مخابراتی و فناوری اطلاعات فعالیت دارد هم اکنون به عنوان سومین ارائه کننده خدمات فناوری اطلاعات در جهان شناخته می شود. کمپانی فوجیتسو بیش از 35 سال می شود که در توسعه و تولید محصولات با کیفیت و راندمان انرژی بالا مشغول است. محصولات این شرکت ژاپنی با استفاده از آخرین فناوری و تخصص هنرمندانه ژاپن برای ایجاد راحت ترین محیط طراحی شده است.

شرکت فوجیتسو جنرال برای اولین بار 11 سال پیش به تولید و عرضه تهویه مطبوع جهت برآوردن نیازهای مختلف بازار و مشتریان خود پرداخته بود. دفتر مرکزی آن در شهر توکیو قرار دارد که مجهز به طیف وسیعی از تجهیزات تست و آزمایش جهت مواجه شدن با انواع شرایط کار است. تجهیزات این شرکت شامل یک برج تست به ارتفاع 60 متر می شود و همچنین دارای 6 کارخانه که در چین و تایلند واقع شده اند و به تولید محصولاتی با کیفیت و قابل اطمینان می پردازند.

اپلیکیشن myanywAiR

فوجیتسو جنرال برای کاربران سیستم های تهویه مطبوع خود ریموت کنترل از راه دور با فناوری مادون قرمز را در نظر گرفته است تا کاربران بتوانند به راحتی در خانه هایشان دستگاه های تهویه مطبوع خود را کنترل کنند. این ریموت کنترل با سیستم های جدید و سیستم های انتخاب شده توسط شرکت فوجیتسو سازگاری دارد و با استفاده از فناوری مادون قرمز به صورت بی سیم بر روی سیستم ها از راه دور نظارت می کند. سازندگان این ریموت کنترل نیز یک اپلیکیشن برای آن در نظر گرفته اند که به کاربران امکان می دهد با استفاده از این اپلیکیشن که  myanywAiR نام دارد، راحتی کار با لوازم خانگی خود را تجربه کنند. این دستگاه با مجموعه ای از دستگاه های خانگی هوشمند مانند گوگل هوم (Google Home) سازگار است و به کاربران امکان می دهد با استفاده از دستورات صوتی، سیستم تهویه مطبوع را کنترل کنند و بر روی آن نظارت کامل داشته باشند.

گوگل هوم

فناوری هوشمند با سرعت بالایی در حال افزایش است و نیز کاربران و مصرف کنندگان به دنبال راه های بیشتری برای کنترل وسایل خود از راه دور در خانه هستند و قصد دارند خانه های خود را به خانه هوشمند تبدیل کنند. دستگاه وای فای با فناوری anywAiR به کاربران فوجیتسو اجازه می دهد برای فعال کردن قابلیت کنترل از راه دور سیستم های خود از یک دستگاه مادون قرمز با ریموت کنترل بی سیم استفاده کنند. کاربران با استفاده از اپلیکیشن myanywAiR می توانند کارهایی نظیر، درجه دما را مشاهده کنند یا تغییر دهند، سرعت فن را زیاد یا کم کنند، دمای اتاق را مشاهده کنند، تایمر تنظیم کنند و در نهایت هر فرد به صورت جداگانه می تواند دستگاه را روشن یا خاموش کند.

قابل ذکر است، کاربران برای دریافت رایگان اپلیکیشن myanywAiR می توانند از طریق فروشگاه اپل استور (Apple store) و یا گوگل پلی (Google Play) اقدام کنند.

نگاهی به سرگذشت شرکت فوجیتسو

فوجیتسو جنرال

شرکت فوجیتسو در سال 1960 فعالیت خود را درحوزه سیستم های تهویه مطبوع آغاز کرد و به یکی از شرکت های موفق در زمینه کولرگازی و اسپیلیت تبدیل شد. یکی از دلایل شهرت یافتن این برند کیفیت بالا و توانایی عملکرد در دماهای بالای 50 در جه سانتیگراد است. همانطور که در مطالب فوق ذکر شد شرکت فوجیتسو در سال 1980 بخشی از کار تولید سیستم های تهویه مطبوع خود را به کارخانه تاسیس شده در تایلند سپرد.

اکثر مردم برند فوجیتسو را اجنرال (OGeneral) هم می شناسند که در سال 1971 به خاورمیانه آمد و بازار فروش محصولات خود را گسترش داد و بسیار هم شهرت یافت که آن را مدیون فناوری، کیفیت و ویژگی های محصولاتش است. محصولات این کمپانی با شرایط آب و هوایی منطقه خاورمیانه کاملا سازگار بوده و خواهد بود.

شایان ذکر است، فناوری کولرگازی یا اسپلیت های اجنرال (OGeneral) به کشور ژاپن تعلق دارد و از عملکردی فوق العاده قوی و بی صدا بهره می برند. طراحی و تکنولوژی به کار رفته در این سیستم ها باعث شده تا بیشترین صرفه جویی انرژی را داشته باشند. کمپانی فوجیتسو با وجود ترکیبی از کارشناسان نخبه سیستم ها و خدمات آی تی و پیشرفته ترین فناوری ها در زمینه محاسبات، ارتباطات و غیره توانسته محصولات با کیفیت ارائه دهد و مشتریان و کاربران خود را از ارزش افزوده محصولات خود بهره مند سازد.

در نهایت، گفتنی است، این شرکت ژاپنی نگران گرم شدن کره زمین بوده و تمام تلاش خود را برای رفع این موضوع در محصولات خود انجام می دهد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟