تخت خواب هوشمند شیائومی
اخبار لوازم خانگی

تخت خواب هوشمند شیائومی عرضه شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تخت خواب هوشمند شیائومی با عنوان 8H Milan یکی از محصولات جدید خانه هوشمند ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تخت خواب هوشمند شیائومی با عنوان 8H Milan یکی از محصولات جدید خانه هوشمند کمپانی چینی شیائومی به شمار می رود و 5 حالت راحتی را به کاربران خود ارائه می دهد.

با تخت خواب هوشمند شیائومی بیشتر آشنا شوید

تخت خواب برقی هوشمند 8H میلان کمپانی شیائومی از پنج حالت راحتی، دستیار صوتی هوشمند و سایر عملکردها پشتیبانی می کند. نسخه جدید Pro این تخت خواب برقی از 4 موتور بهره می برد.

همچنین تخت خواب برقی شیائومی مجهز به بالابر دو ناحیه ای، قدرت بالا، مکث هنگام بلند شدن و سقوط آرام است. برنامه تعبیه شده در این تخت خواب جدید شیائومی دارای چندین عملکرد با هدف افزایش خواب کاربران و مصرف کنندگان است.

تخت خواب هوشمند شیائومی

تخت خواب 8H Milan Pro شیائومی از دستیار صوتی پشتیبانی می کند و دارای یک تشک فنری سفت است.

تشک تخت خواب برقی یاد شده قابلیت تغییر شکل دارد و می تواند در صورت درخواست کاربران قسمت پایینی تشک را بلند کند یا زیر سر آن ها به صورت خودکار بلند شود.

این تخت خواب با ویژگی ها و قابلیت های خاصی که دارد خواب راحتی را برای کاربران رقم می زند و رضایت مشتریان خود را کسب می کند.

تخت خواب هوشمند شیائومی

تشک تخت خواب برقی شیائومی از قسمت های مختلف بدن پشتیبانی می کند و در حالت های مختلف فشار های متناسب با درخواست کاربران را اعمال می کند.

تخت خواب برقی 8H Milan  شیائومی با پشتیبانی از سه حالت کنترل هوشمند ارائه می شود. کاربران با استفاده از پیام های صوتی می توانند آن را از طریق کنترل از راه دور، اپلیکیشن MIJIA و از طریق دستیار صوتی XiaoAI کنترل کنند.

همچنین تشک چندین حالت خواب را ارائه می دهد که شامل حالت خواندن، حالت چرت زدن، حالت خوابیده و حالت تماشای تلویزیون می شوند.

تخت خواب جدید شیائومی جانشین تخت خواب قبلی این برند شده که در سال 2019 عرضه شده بود. تخت خواب جدید شیائومی با عنوان 8H Milan با قیمت 735 دلار به فروش می رسد و قبل از تاریخ 1 دسامبر عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟