اسپیکر هوشمند جدید هوآوی
اخبار لوازم خانگی

اسپیکر هوشمند جدید هوآوی به زودی رونمایی می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اسپیکر هوشمند جدید هوآوی با عنوان HUAWEI Sound X رونمایی شده و این شرکت اعلام ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اسپیکر هوشمند جدید هوآوی با عنوان HUAWEI Sound X رونمایی شده و این شرکت اعلام کرده که قصد دارد مدل Pro این اسپیکر هوشمند را به زودی رونمایی کند.

با اسپیکر هوشمند جدید هوآوی آشنا شوید

این اسپیکر هوشمند از مجموعه اسپیکرهای HUAWEI Sound کمپانی هوآوی است. اولین مدل این مجموعه HUAWEI Sound X نام دارد که در نوامبر 2019 رو رویداد معرفی MatePad Pro به نمایش گذاشته شده است.

بیشتر بخوانید:

چرا معرفی چیپست Kirin 9000 هوآوی در ایفا 2020 لغو شد؟

این شرکت اوایل سال جاری آن را بار دیگر در رویداد رونمایی سری P40 معرفی کرد و طی مدت کوتاهی نسخه Platinum را نیز معرفی کرد. در ماه گذشته در رویداد معرفی سری Mate40، هوآوی از مدل دوم اسپیکر هوشمند خود تحت عنوان HUAWEI Sound رونمایی کرد. طبق اخبار منتشر شده این شرکت قصد دارد مدل Pro اسپیکرهای هوشمند خود را نیز معرفی کند.

اسپیکر هوشمند جدید هوآوی

اسپیکر های هوشمند HUAWEI Sound X و HUAWEI Sound با فناوری Devialet که یک فناوری صوتی فرانسوی است، توسعه یافته اند. دستیار صوتی هواوی با عنوان Xiaoyi به این اسپیکرهای دارای اعتبار Hi-Res نیرو می دهد و همچنین هنگام متصل شدن با دستگاه ها با یکدیگر تجربه استریو را ارائه می دهند.

بیشتر بخوانید:

بهترین اسپیکرهای IFA 2020 را بشناسید

طراحی این اسپیکرها از Apple Homepod الهام گرفته شده و تنها تفاوت این دو مدل در اندازه آن هاست.

اسپیکر هوشمند جدید هوآوی

انتظار می رود که مدل Pro اسپیکرهای هوشمند هوآوی دارای ویژگی های مشابه اما با برخی از ویژگی های اضافی و کیفیت صدای بهتر باشد. به هر حال leakster @ 看 山 的 叔叔 که وجود این محصول را تأیید کرد در مورد ویژگی ها و برند تجاری آن چیزی نگفت. از این رو هنوز نام مشخصی برای این محصول در نظر گرفته نشده است. اما می توان به عنوان HUAWEI Sound Pro یا HUAWEI Sound X Pro نامیده شود.

بیشتر بخوانید:

اسپیکر هوشمند جدید شیائومی روانه بازار می شود

از آن جایی که این شرکت در بزرگترین رویدادهای معرفی سال خود از دو اسپیکر آخر خود رونمایی کرده ممکن است مدل Pro را در رویداد سری P50 یا حتی زودتر از آن قبل از پایان سال معرفی و رونمایی کند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟