فناوری

بهترین اسپیکرهای IFA 2020 را بشناسید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایشگاه فناوری ایفا 2020 با تمام محدودیت های کرونایی برگزار شد و به پایان ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایشگاه فناوری ایفا 2020 با تمام محدودیت های کرونایی برگزار شد و به پایان رسید. بسیاری از شرکت ها محصولات جدید خود را معرفی کردند و برخی جوایزی بابت محصولات منحصر به فرد خود دریافت کردند. در بخش تجهیزات صوتی و تصویری، اسپیکرهایی معرفی شدند که عنوان بهترین اسپیکرهای IFA 2020 را از آن خود کردند.

معرفی بهترین اسپیکرهای IFA 2020

بهترین اسپیکرهای IFA 2020 با توجه به بلندگوهای قدرتمند و فناوری حذف نویز محبوب واقع شده اند. در ادامه این بخش به معرفی بهترین اسپیکرهای ایفا 2020 پرداخته شده است و از نزدیک با این اسپیکرهای فوق العاده سال جاری آشنا می شویم.

برای مشاهده جدیدترین خبر های نمایشگاه ایفا ۲۰۲۰ روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه ایفا ۲۰۲۰

اسپیکر هارمن کاردن مدل Citation 200

کمپانی هارمن کاردن (Harman Kardon) آخرین اسپیکر قابل حمل خود را با نام Citation 200 در ایفا 2020 معرفی کرد. این اسپیکر هوشمند از نظر امکانات و ظاهر فوق العاده به نظر می رسد. از قابلیت های این اسپیکر Citation 200 می توان به رتبه IPX4 اشاره کرد و این به آن معناست که اسپیکر یاد شده در برابر آب مقاوم بوده و به عبارتی ضدآب است. همچنین پوشش پارچه ای آن تمیز کردن اسپیکر را برای کاربران ساده و راحت می کند.

اسپیکر هوشمند Citation 200 هارمن کاردن از اتصال به وای فای و بلوتوث پشتیبانی می کند. کاربران جهت پخش آهنگ های مورد علاقه خود، تنظیم یاد آوری و بسیاری از موارد دیگر می توانند دستیار صوتی گوگل را صدا کرده و فقط کافیست به گفتن “Hey Google” بسنده کنند.

این اسپیکر پرقدرت از Google Chromecast و اپل AirPlay پشتیبانی کرده و کاربران را به راحتی به دیدن برنامه های مورد علاقه شان دعوت می کند. زمان شارژدهی باتری با یک بار شارژ 8 ساعت طول می کشد و اسپیکر از یک پایه جهت شارژ کردن دستگاه بهره می برد. البته گفتنی است کاربران و مصرف کنندگان می توانند به جای آن از کابل USB-C استفاده کنند.

هنوز تاریخ انتشار اسپیکر هوشمند Harman Kardon Citation 200 مشخص نیست ولی در رنگ های خاکستری و مشکی با قیمت 349 یورو در دسترس مشتریان و مخاطبان قرار می گیرد.

اسپیکر JBL Xtreme 3

اسپیکر JBL Xtreme 3 به شکل استوانه ای بلند طراحی شده و جنس اسپیکر JBL Xtreme 3 از همان پارچه اسپیکر قبلی مدل JBL Xtreme است.  همچنین دوام باتری نسبت به نسخه قبلی ارتقا یافته و حالا با یک بار شارژ 15 ساعت می توانید از آن استفاده کنید. این اسپیکر با توجه به ابعاد بزرگی که دارد قابل حمل است و کاربران می توانند آن را به بیرون از خانه برده و استفاده کنند. اسپیکر جدید JBL در برابر گرد و غبار مقاوم بوده و در ماه نوامبر با قیمت 349.95 دلار به فروش می رسد.

هدست ROG Delta S with MQA ایسوس

ایسوس با رونمایی اولین هدست مخصوص بازی خود با عنوان ROG Delta S with MQA معرفی محصولات خود را در ایفا 2020 آغار کرد. این هدست مخصوص بازی ایسوس صدای جذابی را تولید کرده و از فضای 3D به جای حالت استریو تقلید می کند. این موضوع برای گیمرها بسیار حائز اهمیت بوده زیرا تشخیص دقیق محل صداهای مهم (به عنوان مثال قدم های دشمن) را آسان می کند. کاربران می توانند از آن برای گوش دادن به صدای MQA از سرویس های پخش موسیقی مانند Tidal استفاده کنند.

هنوز اطلاعات دقیقی از مشخصات و قیمت این محصول جدید ایسوس در دسترس نیست.

هدفون بی سیم Sennheiser CX 400BT

هدفون بی سیم Sennheiser CX 400BT از کیفیتی فوق العاده و طراحی کاربردی بهره می برد. کمپانی Sennheiser کیفیت صدا را در ساخت هدفون خود اولویت قرار داده است. این هدفون ها به صورت مینیمالیستی طراحی شده اند. همچنین از سیستم عامل بلوتوث 5.1 استفاده کرده و از aptX ،AAC و SBC پشتیبانی می کنند. تمامی افراد می توانند از کیفیت صدای بالای این دسته از هدفون ها بهره مند شوند.

از مشخصات ظاهری این هدفون ها می توان به وجود دکمه های لمسی در محفظه ایرباد اشاره کرد که امکان دسترسی مستقیم دستیار مجازی را فراهم می کنند. همچنین میکروفن های کاهش دهنده صدا جهت اطمینان از انتقال صوتی صدا در این هدفون ها تعبیه شده اند. کمپانی یاد شده به مخاطبان خود وعده داده که باتری هدفون ها 7 ساعت کار می کنند. این هدفون های Sennheiser CX 400BT در 15 سپتامبر با قیمت 199.95 دلار به رنگ های سفید و مشکی در دسترس کاربران خواهند بود.

پردازنده Qualcomm Adaptive ANC

کمپانی کوالکام تقریباً در تولید هر چیزی دستی دارد. سازنده تراشه های Qualcomm اخیرا پردازنده Qualcomm Adaptive ANC را معرفی کرده است، این پردازنده اختصاصی عملکرد لغو سر و صدا را در زمان واقعی بهبود می بخشد. این هدست های دارای پردازنده Qualcomm Adaptive ANC شبیه به ایرپادهای Galaxy Buds Live سامسونگ عمل می کنند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟