مخلوط کن های Magimix
اخبار لوازم خانگی

عرضه مخلوط کن های Magimix با قابلیت جدید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مخلوط کن های Magimix با قابلیت جدید عرضه می شوند و قرار است طول عمر موتورهای ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مخلوط کن های Magimix با قابلیت جدید عرضه می شوند و قرار است طول عمر موتورهای مخلوط کن این برند به 30 سال افزایش پیدا کند.

طول عمر موتور مخلوط کن های Magimix افزایش می یابد

کمپانی Magimix ضمانت موتور در مخلوط کن های مدل Power خود را به 30 سال با در دسترس بودن قطعات یدکی به مدت 30 سال پس از خرید افزایش داده است.

مخلوط کن های مدل Power با همان ضمانت به غذا ساز، بخار پز و آبمیوه گیری Magimix پیوستند.

مخلوط کن های Magimix

گفتنی است که تمامی دستگاه های مخلوط کن پاور (Power) خریداری شده از تاریخ 1 سپتامبر 2020 اکنون دارای 30 سال گارانتی موتور با ضمانت در دسترس بودن قطعات یدکی در مدت زمان مشابه هستند.

بیشتر بخوانید:

نگاهی به بهترین آبمیوه گیری های سال 2020

ویوینا شانلیر، مدیر عامل نمایندگی کمپانی Magimix در استرالیا گفت: شعار این شرکت است که “به همین دلیل بهتر ساخته شده تا دوام بیشتری داشته باشد”.

مخلوط کن های Magimix

وی در ادامه گفت: “ضمانت 30 ساله ما گواهی بر میزان اطمینان موتورهای ماست.”

مدیر عامل نمایندگی کمپانی Magimix در استرالیا گفت: محصولات Magimix بسیار کارآمد هستند. اطمینان از اینکه محصولات ما برای چندین دهه دوام دارند و هدف این شرکت عرضه محصولاتی است که زباله های کمتری تولید می کند.

مخلوط کن های Magimix

مدیر عامل نمایندگی کمپانی Magimix در استرالیا، ویوینا شانلیر در نهایت گفت: “ما همه مشتریان و شرکای تجاری خود را تشویق می کنیم تا به ما در انتشار این اخبار کمک کنند و این محصولات جدید با گارانتی 30 ساله موتور و با ضمانت در دسترس بودن قطعات یدکی در مدت زمان مشابه را خریداری کنند .”

مخلوط کن های Magimix

میکسر های پاور Magimix در رنگ های کروم مات، سیاه و سفید با برچسب قیمت 399 دلار در دسترس کاربران قرار می گیرد و هم اکنون در بازار لوازم خانگی استرالیا قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟