اخبار لوازم خانگی

نگاهی به عجیب ترین محصولات CES 2021

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایشگاه CES 2021 با تمامی حواشی و محدودیت های اعمال شده در پی شیوع کرونا به ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایشگاه CES 2021 با تمامی حواشی و محدودیت های اعمال شده در پی شیوع کرونا به صورت آنلاین برگزار شد و همانند هر سال در این بخش تلاش شده تا لیستی از عجیب ترین محصولات CES 2021 گردآوری شود اگرچه برخلاف سال های گذشته کمتر شاهد فناوری های عجیب و غریب بودیم که البته با توجه به بیماری کرونا و عدم حضور فیزیکی بازدیدکنندگان جای تعجب ندارد.

برای مشاهده جدیدترین خبرهای نمایشگاه CES 2021 روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه CES 2021

 

لیست عجیب ترین محصولات CES 2021

لیست عجیب ترین محصولات CES 2021

لیست عجیب ترین محصولات CES 2021 شامل انواع فناوری ها در بخش های مختلف می شود که البته بخش لوازم خانگی برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است و محصولاتی مانند بستنی ساز، توالت فرنگی و … در این لیست به چشم می خورد. ویروس کرونا از سال گذشته تمامی جوانب زندگی بشر را تحت تاثیر قرار داده و سنگینی سایه آن بر روی این گردهمایی غول های فناوری و لوازم خانگی جهان نیز احساس شد و علاقه مندان به ناچار از خانه های خود اخبار و محصولات مربوط به این رویداد و برندهای شرکت کننده را دنبال کردند. برای آشنایی بیشتر با آخرین و البته عجیب ترین دستاوردهای CES 2021 در ادامه با ما همراه شوید.

توالت فرنگی سلامتی توتو

توالت فرنگی سلامتی توتو در CES 2021

توالت فرنگی سلامتی توتو در لیست عجیب ترین محصولات CES 2021 جایگاه نخست را از آن خود کرده و در راستای حفظ سلامتی افراد طراحی شده است.این توالت از قابلیت تجزیه و تحلیل مدفوع و ادرار برخوردار بوده و در واقع با خرید آن دیگر نیازی به انجام آزمایش های مختلف نیست. جالب است بدانید که این محصول می تواند اطلاعات را از طریق یک اپلیکیشن در گوشی هوشمند کاربر نمایش دهد و براساس آن پیشنهاداتی را برای رژیم غذایی سالم تر ارائه دهد. این توالت فرنگی فعلا در حد یک طرح مفهومی بوده و در آینده می توان انتظار تولید انبوه و عرضه آن به بازار را داشت.

ربات پتی کوبو Petit Qoobo

ربات پتی کوبو در CES 2021

ربات پتی کوبو در نمایشگاه CES سال های گذشته نیز حضور داشت اما اهمیت خرید آن با توجه به شیوع ویروس کرونا بیشتر مشخص شد. حضور یک حیوان خانگی برای کنار آمدن با تنهایی ناشی از بیماری کرونا می تواند کمک کننده باشد اما اگر شرایط نگهداری از یک حیوان خانگی را ندارید خرید ربات پتی کوبو درمانی و بدون سر توصیه می شود.

عطر هوشمند Ninu

عطر هوشمند Ninu در CES 2021

بخش خانه هوشمند و یا لوازم خانگی هوشمند طی سال های اخیر مورد توجه قرار گرفته است و شاهد حضور محصولات متنوعی در این حوزه هستیم اما معرفی عطر هوشمند Ninu در نمایشگاه CES 2021 تمامی توجهات را به خود جلب کرد. برند Ninu  در جریان این رویداد از نخستین عطر هوشمند جهان رونمایی کرد که به لطف هوش مصنوعی و اپلیکیشن طراحی شده و تنها با چند کلیک ساده می توانید رایحه شخصی خود را بسازید. پیش بینی می شود که تولید انبوه این عطر هوشمند از نیمه دوم سال جاری آغاز شود.

آدامس XPG Mana

آدامس XPG Mana در CES 2021

آدامس XPG Mana برای علاقه مندان به بازی های کامپیوتری تولید شده که در طول بازی های بلند مدت می توان لذت جویدن آدامس را تجربه کرد. این آدامس دارای انواع ویتامین به منظور جلوگیری از آسیب های احتمالی بینایی بوده و به علاوه دارای کافئین است.

ماسک N95 Razer

ماسک N95 Razer

ماسک N95 Razer با عنوان پروژه هازال شناخته می شود و براساس ادعای این شرکت، هوشمندترین ماسک تولید شده در جهان است. نکته جالب و در واقع علت قرار گرفتن این محصول در لیست عجیب ترین محصولات CES 2021 به دلیل نمایش تغییرات لب و حرکات صورت افراد در هنگام حرف زدن است. این ماسک می ‌تواند تا 95 درصد ذرات معلق شامل ذرات ویروس کرونا و سایر عوامل بیماری ‌زا را تصفیه کند. وجود میکروفن و ال ای دی از دیگر امکانات این ماسک تلقی می شود.

ربات های سامسونگ

 ربات Bot Handy

شرکت هایی مانند سامسونگ هر ساله در نمایشگاه CES حضوری پرقدرت دارند و با سبد متنوعی از محصولات در این رویداد شرکت می کنند اما ربات های هوشمند این برند کره ای تنها در لیست عجیب ترین محصولات CES 2021 قرار گرفت که در آینده ای نه چندان دور می تواند در بازار عرضه شود. ربات Bot Handy مجهز به پیشرفته ترین فناوری هوش مصنوعی بوده که تمامی امور منزل نظیر شستشوی ظروف، جارو کردن و حتی کارهای ساده مانند برداشتن اشیا را می تواند انجام دهد.

بستنی ساز ColdSnap

بستنی ساز ColdSnap 

بستنی ساز ColdSnap همانند قهوه سازهای کپسولی عمل کرده که برای تهیه انواع دسر و بستنی در کمتر از 90 ثانیه می توان استفاده کرد. لذت خوردن دسرهای تک نفره و آماده شدن سریع آن برای هر فردی می تواند جذاب باشد.

دوش حمام با اسپیکر Ampere Shower Power

دوش حمام با اسپیکر Ampere Shower Power

این اسپیکر بلوتوثی ضد آب برای استفاده در حمام طراحی شده است و به عبارت دیگر می توان گفت با خرید آن یک دوش حمام مجهز به اسپیکر خواهید داشت که از قدرت آب برای شارژ و روشن شدن استفاده می کند. علاقه مندان از هم اکنون می توانند با پرداخت 75 دلار این محصول را خریداری کنند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟