تلویزیون 48 اینچی اولد هایسنس
اخبار لوازم خانگی

اولین تلویزیون 48 اینچی اولد هایسنس رونمایی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، طبق اخبار منتشر شده قرار است اولین تلویزیون 48 اینچی اولد هایسنس در ماه ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، طبق اخبار منتشر شده قرار است اولین تلویزیون 48 اینچی اولد هایسنس در ماه آینده در بازار لوازم خانگی ژاپن در دسترس کاربران و مشتریان قرار گیرد.

رونمایی از اولین تلویزیون 48 اینچی اولد هایسنس

در سال 2020 گزارشاتی منتشر شد مبنی بر اینکه کمپانی هایسنس (Hisense)، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تلویزیون چینی، پس از تنها چند سال OLED را رها می کند تا روی “ULED XD” رده بالا که بر اساس LCD دو لایه است، تمرکز کند.

در حالی که Hisense برنامه تولید خود را تنظیم کرده اما فناوری OLED را کنار نگذاشته است. این شرکت اولین تلویزیون 48 اینچ OLED خود را در ماه فوریه و ابتدا در ژاپن عرضه خواهد كرد. بعداً برنامه های تلویزیونی 2021 را برای اروپا و آمریکا اعلام خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

تلویزیون لیزری TriChroma هایسنس در CES 2021 معرفی شد

تلویزیون هوشمند Hisense مدل 48X8F یکی از تلویزیون های 48 اینچی OLED است. سال گذشته، ال جی و سونی اولین برندهایی بودند که تلویزیون کوچکتر OLED خود را معرفی کردند. انتظار می رود تعداد بیشتری از سازندگان تلویزیون در سال 2021 این روند را دنبال کنند.

تلویزیون 48 اینچی اولد هایسنس

مجموعه تلویزیون هایسنس مدل X8F همچنین شامل تلویزیون 55 اینچی OLED خواهد بود. به گفته این شرکت، تلویزیون ها دارای رزولوشن 4K، پردازش ویدئویی “AI” و پلت فرم Vidaa 3.0 با دسترسی به برنامه هایی مانند Amazon Prime Video ،Netflix  ،Hulu و YouTube هستند.

تلویزیون هوشمند هایسنس مدل 48X8F از سه فرمت HDR پشتیبانی می کند که HDR10 ،HLG و Dolby Vision می شود. همچنین با Google Assistant و Amazon Alexa سازگار است.

بیشتر بخوانید:

مجموعه لوازم خانگی جدید هایسنس معرفی شد

هایسنس در نظر دارد تلویزیون های OLED خود را در کشور چین بفروشد. در اکتبر سال 2020، مجموعه جدیدی از تلویزیون های OLED را با نام تجاری ‘Galaxy’ رونمایی کرد.

قیمت در نظر گرفته شده برای تلویزیون هایسنس مدل 48X8F معادل 1700 دلار در ژاپن خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟