اخبار لوازم خانگی

افتتاح خط تولید کولر گازی امرسان در دهه فجر + ویدیو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، خط تولید کولر گازی امرسان روز گذشته با حضور عزت الله اکبری تالار پشتی؛ رئیس ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، خط تولید کولر گازی امرسان روز گذشته با حضور عزت الله اکبری تالار پشتی؛ رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس و همچنین رئیس هیئت مدیره گروه امرسان در شهرک صنعتی عباس ‌آباد پاکدشت افتتاح شد.

 

دکتر سلطان حسین فتاحی؛ رئیس هیئت مدیره گروه امرسان ضمن تبریک دهه فجر در جریان افتتاحیه خط تولید کولر گازی امرسان و ابراز خوشحالی از مصادف شدن آن با ایام الله دهه فجر از سرمایه گذاری 50 میلیارد تومانی و تولید سالانه 100 هزار کولر گازی و ایجاد 150 فرصت شغلی خبر داد.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس نیز در حاشیه راه اندازی خط تولید کولرگازی امرسان عنوان کرد: رشد چشمگیر صنعت در حوزه های مختلف علیرغم تحریم های علیه کشورمان رقم خورده و در واقع می توان گفت که این تحریم ها به فرصتی برای شکوفایی استعداد متخصصان متعهد ایرانی تبدیل شده است.

وی افزود: جذب بازارهای بین المللی برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و شعار جهش تولید الزامی است که البته نیازمند حمایت دولت از صادرات و بهبود کیفیت محصولات ایرانی است.

در همین رابطه بخوانید:

همکاری امرسان و دانشگاه تهران برای تولید یک فناوری وارداتی + ویدیو

عزت الله اکبری تالار پشتی با اشاره به مشکلات صنعتگران ایرانی از مجلس و دولت در خواست کرد تا نسبت به اصلاح قوانین مربوط به مالیات بر ارزش افزوده اقدام کنند و در ادامه محدودیت های زیست محیطی را مشکل اصلی صنعتگران دانست و عنوان کرد:  محیط زیست اجازه تعیین محل کارخانه را ندارد و فقط برای استاندارد سازی می تواند ورود کند.

خط تولید کولر گازی امرسان

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس ضمن تقدیر از گروه امرسان برای توسعه و پیشرفت در بازار کشورهای همسایه در پایان افزود: صنعتی که به صادرات وصل نباشد مطمئنا افول خواهد کرد و لزوم تحقق صادرات حمایت از تولید کننده داخلی و همچنین جلوگیری از واردات بی رویه است هر چند که واردات مواد اولیه مانعی ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟