مجموعه Divina Cucina اسمگ
اخبار لوازم خانگی

مجموعه Divina Cucina اسمگ وارد بازار استرلیا شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مجموعه لوازم خانگی بزرگ Divina Cucina اسمگ با همکاری Dolce & Gabbana پس از اولین حضور ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مجموعه لوازم خانگی بزرگ Divina Cucina اسمگ با همکاری Dolce & Gabbana پس از اولین حضور در EuroCucina در سال 2018 وارد استرالیا شده است. مجموعه Divina Cucina اسمگ شامل یخچال و فریزر FAB28، اجاق گاز و هود مستقل است که توسط استعداد و امضاء کاری Dolce & Gabbana زنده شده اند.

مجموعه Divina Cucina اسمگ

Dolce & Gabbana و اسمگ سفری دیرین را آغاز کردند که طی آن با کمک حساسیت های هنری رنگ ها و زیبایی های سیسیل را کشف کردند تا بتوانند با شروع یک پروژه “ساخت ایتالیا” تحت استاندارد مشترک خلاقیت ، هنر و طراحی جشنی را در بازار لوازم خانگی برپا کنند. این سفر یک همکاری و یک انقلابی بود که تصویر جدیدی از لوازم خانگی ایجاد کرده است یا به عبارت دیگر  تولید این کالکشن فقط تولید محصول نیست بلکه خلق آثار هنری واقعی است.

مجموعه Divina Cucina اسمگ

اسمگ یکی از لوکس ترین برند های جهان به شمار می آید که توسط ویتوریو برتاتزونی در سال 1948 در شهر گواستالا ایتالیا تاسیس شد. طراحی کلاسیک لوازم خانگی برقی اسمگ این برند را نسبت به دیگر برند ها متمایز کرده است.

بیشتر بخوانید:

اسمگ جوایز طراحی برتر شیکاگو را از آن خود کرد

مجموعه سیسیل یکی از کالکشن های پرطرفدار Dolce & Gabbana است که رنگ و حال و هوای این مجموعه لوازم خانگی را تحت تاثیر قرار داده در واقع هر سه دستگاه رنگ قرمز و نارنجی آتشین مشهور را با روح ایتالیایی که در مرکبات، گیلاس قرمز و لیمو زرد متمایز شده است را نشان می دهند.

وین کمپبل، مدیر عامل اسمگ  در استرلیا اظهار داشت: ما افتخار می کنیم که یک بار دیگر با Dolce & Gabbana همکاری می کنیم تا مجموعه ای پرشور را با نماد های اصیل ایتالیایی را طراحی نماییم و همچنین یک نیروگاه مشهور و جهانی بسازیم. ما به ریشه های ایتالیایی خود عشق می ورزیم وهمه با هم از قهرمانان جسور و طراحی های نمادینمان پیروی می کنیم این موضوع باعث شده تا این بار یک آشپزخانه زیبا به نمایش بگذاریم.

مجموعه Divina Cucina اسمگ

اکنون مجموعه Divina Cucina اسمگ در تمام فروشگاه های لوازم خانگی از فروشگاه های زنجره ای تا مغازه های استرلیا در دسترس است. قیمت محصولات این مجموعه از 5000 دلار شروع می شود. یخچال FAB28  این مجموعه اسمگ 10000 دلار و اجاق گاز مستقل آن 15000 دلار  قیمت دارد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟