شناسایی انبار لوازم خانگی احتکار شده در سردشت
اخبار لوازم خانگی

شناسایی انبار لوازم خانگی احتکار شده در سردشت

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده انتظامی سردشت گفت: انبار لوازم خانگی احتکار شده به ارزش یک میلیاردو ۷۰۰ ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده انتظامی سردشت گفت: انبار لوازم خانگی احتکار شده به ارزش یک میلیاردو ۷۰۰ میلیون ریال توسط ماموران انتظامی این شهرستان شناسایی و کشف شد.

سرهنگ موسی بهاری روز شنبه  اظهار داشت: در ادامه طرح های مبارزه با محتکران و مفسدان اقتصادی، ماموران پلیس آگاهی و مبارزه با قاچاق کالا فرماندهی انتظامی شهرستان سردشت در پی کسب خبری مبنی بر انبار لوازم خانگی احتکار شده موضوع را بلافاصله در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از صحت موضوع طی هماهنگی با مقام قضایی به همراه نمایندگان اداره تعزیرات حکومتی و بازرسی اداره صنعت و معدن از این انبار بازدید کردند.

فرمانده انتظامی سردشت گفت: در این عملیات ۱۳۴ قلم انواع لوازم خانگی شامل فلاکس چای، مایکروفر، اتوبرقی، سشوار، چرخ گوشت و قابلمه احتکار شده، کشف شد.

سرهنگ بهاری اظهار داشت: ارزش کالای احتکاری از سوی کارشناسان مربوطه یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

به گزارش ایرنا، وی با اشاره به پلمب انبار با حکم مقام قضایی بیان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

وی تاکید کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به سامانه ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

‍‌سردشت با جمعیت ۱۲۰ هزار نفر در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟