حذف برنامه Play Movie از تلویزیون هوشمند
اخبار لوازم خانگی

حذف برنامه Play Movie از تلویزیون هوشمند توسط گوگل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کمپانی گوگل در تاریخ 15 ژوئن 2021 اقدام به حذف برنامه Play Movie از تلویزیون هوشمند ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کمپانی گوگل در تاریخ 15 ژوئن 2021 اقدام به حذف برنامه Play Movie از تلویزیون هوشمند ال جی، سامسونگ و Vizio و همچنین دستگاه های Roku خواهد کرد و خرید فیلم در این تلویزیون ها و دستگاه ها به برنامه YouTube منتقل می شود.

گوگل فروشگاه فیلم خود را با عنوان اپلیکیشن Google Play Movies در دستگاه Roku در سال 2014 راه اندازی کرد که این برنامه همچنین در تلویزیون های هوشمند منتخب در سال های بعد نیز مورد استفاده قرار گرفت. اما حالا گوگل در حال تغییر استراتژی خود است و اعلام کرده که قصد دارد این برنامه را به زودی از تلویزیون های هوشمند و دستگاه های روکو حذف کند.

حذف برنامه Play Movie از تلویزیون هوشمند

این کمپانی اعلام کرد که از تاریخ 15 ژوئن سال 2021  برنامه Google Play Movies & TV دیگر در تلویزیون های هوشمند سامسونگ، ال جی، ویزیو و روکو در دسترس نخواهد بود. و برنامه YouTube جایگزین فروشگاه فیلم گوگل و خانه جدید شما برای فیلم ها و نمایش ها خواهد بود.

حذف برنامه Play Movie از تلویزیون هوشمند

این اعلامیه به این معناست که دارندگان تلویزیون های ال جی، سامسونگ، روکو و ویزیو که از این برنامه فیلم خریداری می کنند پس از تاریخ ذکر شده در  ژوئن 2021 می توانند فیلم های مورد علاقه خود را در یوتیوب پیدا کرده و خریدهای خود را در آن انجام دهند. گوگل خاطر نشان کرد که برنامه یوتیوب در همه بیشتر تلویزیون های هوشمند پشتیبانی می شوند به جز تلویزیون های ال جی که از سیستم عام های قدیمی تری برخوردار هستند همانند سیستم عامل های NetCast و SimpleSmart.

حذف برنامه Play Movie از تلویزیون هوشمند

لازم به ذکر است که برنامه Google Play Movies در تلفن های همراه هوشمند که از سیستم عامل Android و iOS پشتیبانی می کنند و همچنین Android TV همچنان در دسترس است. با این حال، حذف برنامه Play Movie از تلویزیون هوشمند توسط گوگل به طور غیر قابل باوری صفحه فیلم برنامه یوتیوب که متعلق به همین کمپانی است مورد استقبال کاربران قرار می گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟