تلویزیون هوشمند ریلمی
اخبار لوازم خانگی

تلویزیون هوشمند ریلمی در ماه می وارد بازار خواهد شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ریلمی یک کمپانی تولید کننده گوشی های هوشمند است که در کشور چین فعالیت دارد ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ریلمی یک کمپانی تولید کننده گوشی های هوشمند است که در کشور چین فعالیت دارد این گروه از سال گذشته وارد عرصه تولید تلویزیون های هوشمند شد. این برند در حال حاضر سه مدل از تلویزیون های هوشمند خود را در هند به فروش می رساند. بر اساس توئیت مدیر عامل شرکت ریلمی، برخی از کارشناسان گمان می کنند که به زودی در ماه آینده مدل های جدید تلویزیون هوشمند ریلمی در بازار عرضه شوند.

یک کاربر توییتر از Madhav Sheth؛ مدیر عامل Realme در هند در مورد در دسترس قرار گرفتن یک تلویزیون هوشمند 50 اینچی در کشور خود سوال کرد و مدیر شرکت به سادگی پاسخ داد ” ماه آینده چطور است”

تلویزیون هوشمند ریلمی

این سوال و پرسش در توییتر باعث شد تا به وضوح مشخص شود که در ماه می چند مدل جدید از تلویزیون های هوشمند ریلمی در بازار لوازم خانگی هند راه اندازی خواهد شد. با توجه به تعامل صورت گرفته، مطمئناً می توان انتظار داشت که این تلویزیون های هوشمند دارای یک صفحه نمایش  50 اینچی هستند با این حال ممکن است اندازه های دیگری نیز وجود داشته باشد.

تلویزیون هوشمند ریلمی

در حال حاضر تاریخ دقیق ارائه این تلویزیون های ریلمی مشخص نیست اما به احتمال زیاد در روزهای آینده  مشخصات این تلویزیون ها و هر اطلاعات دیگری درباره آن ها منتشر خواهد شد.

همانطور که قبلا ذکر شد ریلمی هم اکنون در بازار هند سه مدل  تلویزیون هوشمند به فروش می رساند این تلویزیون ها در اندازه های مختلف و وضوح صفحه نمایش دارند. که مشخصات و قیمت آنها به شرح زیر است:

تلویزیون هوشمند ریلمی

تلویزیون هوشمند 32 اینچی  14999روپیه  (HD)   (201 دلار)

تلویزیون هوشمند 43 اینچی 23999 روپیه  (FHD – 1080p) (322 دلار)

تلویزوین هوشمند ریلمی 55 اینچ با صفحه نمایش SLED  و کیفیت 4K  40999 روپیه (551 دلار)

علاوه بر تلویزیون های ذکر شده در بالا، این برند لوازم جانبی تلویزیون به نام realme 100W Soundbar نیز به فروش می رساند که 6999  روپیه (94 دلار) قیمت  دارد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟