آموزش

نگاهی به قابلیت یخچال و فریزرهای پاکشوما + لیست قیمت و ویدیو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، آغاز فصل تابستان و استفاده بیشتر از محصولاتی مانند یخچال فریزر به بهانه ای ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، آغاز فصل تابستان و استفاده بیشتر از محصولاتی مانند یخچال فریزر به بهانه ای تبدیل شد تا به بررسی قابلیت یخچال و فریزرهای پاکشوما بپردازیم. در این بخش قصد داریم تا ضمن پرداختن به مدل های تولیدی این شرکت نظیر یخچال ساید بای ساید پاکشوما یا یخچال فریزر پاکشوما french door و یخچال پاکشوما مدل p190 به سوالاتی مانند یخچال پاکشوما خوبه پاسخ دهیم. در پایان با تهیه لیست قیمت یخچال پاکشوما و اشاره به خرید اقساطی یخچال پاکشوما مشتریان را راهنمایی کنیم.

معرفی قابلیت یخچال و فریزرهای پاکشوما

قابلیت یخچال و فریزرهای پاکشوما

قابلیت یخچال و فریزرهای پاکشوما در ادامه لیست شده که به بررسی و معرفی هر کدام به صورت جداگانه پرداخته ایم. تا با عملکرد و مزایا هر کدام آشنا شوید.  اگرچه در این متن تنها به ذکر قابلیت های محصولات برند پاکشوما بسنده نشده و در ادامه می توانید با اطلاع از قیمت یخچال پاکشوما یا مشخصات یخچال پاکشوما مدل p190 و پاسخ به سوال یخچال پاکشوما خوبه خریدی مطمئن داشته باشید.

لیست قابلیت های یخچال پاکشوما

  • سیستم گردش هوای چند گانه
  • سیستم کنترل هوشمند دیجیتال
  • کشوی نگه داری میوه و سبزیجات
  • محفظه انجماد سریع
  • یخ ساز دستی و محفظه نگه داری یخ
  •  سیستم عیب یاب هوشمند
  • سیستم نوفراست یا برفک زدایی اتوماتیک

سیستم گردش هوای چند گانه

قابلیت یخچال و فریزرهای پاکشوما

سیستم گردش هوای چند گانه یکی از قابلیت یخچال و فریزرهای پاکشوما محسوب می شود که در اکثر یخچال های مدرن امروزی قرار دارد. با خرید یخچال پاکشوما مدل p190 می توانید از این قابلیت بهره ببرید.

به لطف سیستم گردش هوای چند گانه مواد غذایی و میوه در یخچال تازه می ماند.  از طرفی دیگر تمامی بخش های یخچال و فریزر متناسب با نوع کاری که انجام می دهد دما یکسان نگه داشته می شود.

این سیستم دارای چندین دریچه است که به طور مداوم هوا را در داخل یخچال به گردش در می آورد. در نتیجه هوا به طور یکسان وارد طبقات می شود.

سیستم کنترل هوشمند دیجیتال

سیستم کنترل هوشمند دیجیتال به منظور کنترل از راه دور و تنظیمات دما کاربرد دارد که در یخچال ساید بای ساید پاکشوما نیز حضور دارد.

کشوی نگه داری میوه و سبزیجات

قابلیت یخچال و فریزرهای پاکشوما

کشوی نگه داری میوه و سبزیجات به منظور تازه نگه داشتن انواع سبزی و میوه طراحی شده است.

محفظه انجماد سریع

بشر به منظور تازه نگه داشتن مواد غذایی همواره به دنبال انجماد بوده و امروزه روش های نوینی برای انجماد مواد غذایی وجود دارد.

یکی از راهکارهای جدید محفظه انجماد سریع است. در این روش در این روش از طریق افزایش سرعت هوای سرد عبوری از روی مواد غذایی حرارت به سرعت از محصول گرفته شده و منجمد می‌ شود.

محفظه انجماد سریع یکی از قابلیت های یخچال و فریزرهای پاکشوما بوده و در واقع می توان گفت که هر چه مواد غذایی سریعتر منجمد شوند هنگام آب شدن برای استفاده کیفیت بهتری خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

آخرین تکنولوژی های ماشین لباسشویی پاکشوما کدامند؟

یخ ساز دستی و محفظه نگه داری یخ

در آستانه فصل تابستان قرار داریم و تهیه انواع نوشیدنی های خنک در این فصل بسیار پرطرفدار است . البته برای آماده کردن آن ها به یخ نیاز داریم. در این شرایط سیستم های یخ ساز یخچال و فریزر به کمک ما می آید.

سیستم های یخ ساز دستی با عنوان نیمه اتوماتیک نیز شناخته می شود. در این سیستم تنها کافی است که منبع مخصوص آن را پر کنید و بعد از گذشت مدت زمانی یخ ها درون ظروف مورد نظر تهیه می شود و برای استفاده می توان آن ها را خارج کرد.

توجه داشته باشید که برخلاف کاربرد آسان این فناوری در یخچال فریزر پاکشوما french door  از ساختار پیچیده ای تشکیل شده است که در هنگام استفاده از آن باید نهایت دقت را داشته باشید.

 سیستم عیب یاب هوشمند

قابلیت یخچال و فریزرهای پاکشوما

هر گونه عیب و ایرادی در یخچال فریزر و یا هر لوازم خانگی دیگر می تواند زندگی بشر را دچار اختلال کند. به همین دلیل شرکت های سازنده نیز قابلیت سیستم عیب یاب هوشمند را در محصولات خود معرفی کرده اند. به کمک این سیستم می توان مشکل یخچال فریزر را شناسایی کرد و دیگر نیازی به تماس با مراکز پشتیبانی نیست.

مطمئنا توضیح دادن مشکل و یا نقص فنی برای کارشناسان مربوطه کار آسانی نیست و این سیستم در این شرایط به کمک شما می آید.

حتی در صورت لزوم با سرعت بیشتری می تواند با متخصص تماس بگیرد. استفاده از این سیستم در یخچال پاکشوما بسیار ساده بوده و تنها باید به یک گوشی همراه دسترسی داشته باشید.

قابلیت سیستم عیب یاب هوشمند در یخچال های پیشرفته تعبیه شده و یکی از مواردی است که بسیار جذاب و سودمند بوده و  در هنگام خرید یخچال ساید بای ساید پاکشوما مورد توجه قرار می گیرد.

سیستم نوفراست یا برفک زدایی اتوماتیک

سیستم نوفراست یا برفک زدایی

سیستم نوفراست یا برفک زدایی اتوماتیک در اکثر مدل های جدید و پیشرفته وجود دارد. نوفراست به معنی بدون برفک است و در یخچال های نوفراست برفکی در داخل یخچال دیده نمی شود. اما این بدان معنا نیست که برفک وجود ندارد.

یخچال های مجهز به سیستم نوفراست دارای رادیاتورهای خنک کننده یا همان کویل اواپراتور هستند که توسط روکش پوشانده شده‌ است.

در نتیجه هوای خنک توسط فن به داخل کابین رفته و طوری طراحی شده است که برفک حاصل از رطوبت با دستور برد الکتریکی یا تایمر با روشن شدن المنت آب می‌شود.  سپس از طریق یک مسیر به یک محفظه روی کمپرسور هدایت می‌ شود و در آنجا توسط گرمای کمپرسور  تبخیر می‌شود.

برفک در یخچال های پاکشوما به صورت خودکار آب می شود و در نتیجه نیازی به برفک زدایی و یا خاموش کردن یخچال فریزر نیست.  به علاوه انتقال سرما در کابین یخچال به صورت یکنواخت انجام می شود.

لیست قیمت یخچال پاکشوما

قابلیت یخچال و فریزرهای پاکشوما

لیست قیمت یخچال پاکشوما به همراه مشخصات در ادامه گردآوری شده است که براساس نیاز خود می توانید یکی از مدل ها را خریداری کنید.

مشخصات و قیمت یخچال پاکشوما مدل p190

یخچال پاکشوما مدل p190

یخچال پاکشوما مدل p190 در لیست محصولات پریمیوم این شرکت ایرانی قرار می گیرد . برخی از افراد این مدل را به عنوان  یخچال فریزر پاکشوما french door یا یخچال ساید بای ساید پاکشوما می شناسند. ابعاد این یخچال فریزر 655*830*1820 میلی متر بوده و با حجم 530 لیتر در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

یخچال پاکشوما مدل p190 مجهز به آب سرد کن با مخزن آب داخلی بوده و دیگر در فصل گرم و تابستان نگرانی بابت دسترسی به آب خنک ندارید.

یخچال پاکشوما مدل p190

یخچال فریزر پاکشوما french door با امکانات مختلفی نظیر سیستم روشنایی LED کم مصرف، سیستم جریان هوای داخلی، سیستم قفل کودک، سیستم کنترل هوشمند دیجیتال، طبقات شیشه ای نشکن و … عرضه می شود.

یخچال پاکشوما مدل p190 یا یخچال ساید بای ساید پاکشوما از طراحی ساده اما شیک برخوردار است و با فضای انواع آشپزخانه و کابینت هارمونی دارد.

همان طور که مشخص است، یخچال فریزر پاکشوما french door مجهز به پنل لمسی LED است که به راحتی می توان تنظیمات دما را انجام داد.

یخچال پاکشوما مدل p190

یکی از قابلیت های جذاب این یخچال ساید بای ساید پاکشوما محفظه انجماد سریع است. که در کمترین زمان ممکن می تواند مواد غذایی در معرض فساد نظیر گوشت را منجمد کند و از خراب شدن آن ها جلوگیری کند.

مشخصات فنی
  • اخطار باز ماندن درب: دارد
  • ظرفیت: 530 لیتر
  • آبسردکن: دارد
  • منبع آب:دارد
  • نوع مقاومت در برابر برفک: نوفراست
  • امکان باز شدن درب از هر دو سمت:دارد
  • نمایشگر:دارد
  • تعداد طبقات یخچال: 3 عدد
  • تعداد کشو: 2 عدد
  • تعداد طبقات درب: 5 عدد
  • تعداد طبقات فریزر: 2 عدد
  • تعداد کشو فریزر: 2 عدد
  • سایر امکانات: سیستم عیب یاب هوشمند، یخ ساز دستی و محفظه نگه داری یخ، محفظه انجماد سریع، کشوی نگه داری میوه و سبزیجات، سیستم کنترل هوشمند دیجیتال، سیستم جریان هوای داخلی اجباری

قیمت یخچال فریزر پاکشوما مدل P190 : بیست و یک میلیون و 288 هزار تومان

یخچال و فریزر مدل P230

یخچال و فریزر مدل P230

یخچال و فریزر مدل P230 در دو رنگ بندی سیلور و سفید موجود است و با ابعاد 735*830*1860 میلی متر به فروش می رسد.

این یخچال فریزر بالا پاکشوما با ظرفیت 670 لیتر برای اکثر خانواده های پرجمعیت مناسب بوده و نگرانی بابت ذخیره مواد غذایی وجود ندارد.

این مدل به سیستم عیب یاب هوشمند مجهز شده که به کمک آن می توانید در کمترین زمان ممکن از بروز مشکل در یخچال خود با خبر شوید و برای تعمیر آن اقدام کنید.

یخچال و فریزر مدل P230

یخچال های پاکشوما دارای سیستم جریان هوای داخلی اجباری بوده که سرما به صورت یکنواخت در تمام طبقات یخچال پخش می شود.  از طرفی به کمک پنل لمسی تعبیه شده بر روی یخچال می توان به راحتی کنترل دما را در دست گرفت.

نوع مقاومت این یخچال در برابر برفک نوفراست بوده و دارای رده انرژی A+ و  4 طبقه، 2 کشو برای نگهداری میوه و سبزی و 3 محفظه بر روی درب است.

از دیگر امکانات این مدل می توان از یخ ساز دستی و محفظه نگه داری یخ، سیستم کنترل هوشمند دیجیتال، طبقات شیشه ای نشکن، کشوی نگه داری میوه و سبزیجات و …. نام برد.

مشخصات فنی
  • اخطار باز ماندن درب: ندارد
  • ظرفیت: 670 لیتر
  • آبسردکن: دارد
  • منبع آب:دارد
  • نوع مقاومت در برابر برفک: نوفراست
  • امکان باز شدن درب از هر دو سمت:ندارد
  • نمایشگر:دارد
  • تعداد طبقات یخچال: 4 عدد
  • تعداد کشو: 2 عدد
  • تعداد طبقات درب: 3 عدد
  • تعداد طبقات فریزر: 2 عدد
  • تعداد کشو فریزر: 0 عدد
  • سایر امکانات:  سیستم عیب یاب هوشمند، یخ ساز دستی و محفظه نگه داری یخ، محفظه انجماد سریع، کشوی نگه داری میوه و سبزیجات، سیستم کنترل هوشمند دیجیتال، سیستم جریان هوای داخلی اجباری

قیمت یخچال فریزر بالا پاکشوما مدل P230 : هفده میلیون و 259 هزار تومان

یخچال پاکشوما خوبه ؟

 

پس از بررسی قابلیت یخچال و فریزرهای پاکشوما و تهیه لیست قیمت یخچال پاکشوما وقت آن رسیده که به سوال یخچال پاکشوما خوبه ؟ پاسخ دهیم.

به طور کلی می توان گفت پیش از خرید هر کالا در مورد برند و مشخصات آن تحقیق و بررسی کنید و همان طور که می دانید شرکت پاکشوما به عنوان یکی از با سابقه ترین تولید کننده های لوازم خانگی ایرانی شناخته می شود. که سال هاست در این عرصه فعالیت می کند.

بعد از اطمینان از برند و خدمات پس از فروش باید به سراغ بررسی مشخصات و قیمت رفت و متناسب با نیازهای خود بهترین محصول را انتخاب کنید.

در این بخش لیست مشخصات و قیمت محصولات پاکشوما گردآوری شد و توصیه می شود که بعد از پرس و جو از سایر کاربران به بازار بروید.

با توجه به مواردی که در بالا توضیح داده شده به راحتی می توان پاسخ سوال یخچال پاکشوما خوبه ؟ را دریافت کنید البته فراموش نکنید که در انتخاب مدل مورد نظر حتما سلیقه و نیازهای خود را لحاظ کنید.

خرید اقساطی یخچال پاکشوما

قابلیت یخچال و فریزرهای پاکشوما

بسیاری از مشتریان در خصوص خرید اقساطی یخچال پاکشوما و یا هر محصول دیگر این شرکت سوالاتی مطرح کرده بودند. در پاسخ به آن ها می توان گفت که شرکت پاکشوما در حال حاضر چنین طرحی ارائه نداده است. البته در سایر فروشگاه های آنلاین و حضوری این امکان وجود دارد.

توجه داشته باشید که برای خرید اقساطی یخچال پاکشوما یا به عنوان مثال ماشین لباسشویی های این شرکت حتما به سراغ فروشگاه های معتبر بروید.

سخن پایانی

این تولید کننده لوازم خانگی از سال 1354 در بازار ایران حضور دارد و  در حال حاضر به عنوان بزرگترین تولیدکننده انواع لوازم خانگی سفید در خاورمیانه شناخته می شود.

محصولات پاکشوما براساس تکنولوژی های روز دنیا طراحی شده و در سبد محصولات آن ماشین لباسشویی، جاروبرقی، ماشین ظرفشویی، یخچال فریزر و … قرار می گیرد.

جالب است بدانید که در کارنامه این شرکت ثبت نخستین خط تولید رباتیک یخچال فریزر در کشور و تولید صفر تا صد ماشین ظرفشویی برای نخستین بار در ایران به چشم می خورد.

در همین رابطه بخوانید:

خط تولید رباتیک یخچال فریزر گروه پاکشوما راه اندازی شد 

کارخانه لوازم خانگی پاکشوما از نگاه دوربین ال کا ایران + گزارش تصویری

با توجه به شرایط بازار لوازم خانگی و ممنوعیت ورود برندهای خارجی به ایران نمی توان به سراغ خرید کالای خارجی رفت زیرا به صورت غیرقانونی وارد شده اند.  در نتیجه نمی توان گارانتی دریافت کرد. از طرفی قیمت کالاهای ایرانی ارزان تر بوده و خرید آن ها به صرفه است.

پیش از خرید هر محصولی در ابتدا به خوبی در مورد برند و امکانات دستگاه تحقیق کنید.  سپس براساس بودجه و ضروریات خود اقدام به انتخاب کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟