اپلیکیشن خانه هوشمند میله
اخبار لوازم خانگی

اپلیکیشن خانه هوشمند میله به زودی راه اندازی خواهد شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت میله اخیرا تصمیم گرفته تا اپلیکیشنی برای مدیریت لوازم خانگی هوشمند ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت میله اخیرا تصمیم گرفته تا اپلیکیشنی برای مدیریت لوازم خانگی هوشمند خود به بازار عرضه نماید. آنطور که گفته می شود اپلیکیشن خانه هومشمند میله از قابلیت های زیادی برخوردار است و می تواند کار های خانه را به حد چشم گیری کاهش دهد تا کاربران راحت تر از قبل بتوانند در خانه و آشپزخانه مشغول باشند.

طبق گفته های میله، این برنامه در ابتدا قادر است تا 26 مورد از لوازم خانگی میله را تحت پوشش خود قرار دهد که شامل فر دیالوگ و ماشین لباسشویی ها نیز می شود. البته این شرکت قصد دارد تا سایر لوازم خانگی خود را تحت پوشش این نرم افزار قرار دهد که ظاهرا بعد از راه اندازی اپلیکیشن محقق خواهد شد.

 اپلیکیشن خانه هوشمند میله

میله تمام تلاش خود را کرده تا فرایند جفت سازی برنامه و لوازم خانگی به سادگی صورت بگیرد و همچنین کاربران اصلی برنامه بتوانند به آسانی از قابلیت های آن استفاده کنند. به همین خاطر در صفحه اصلی اپلیکیشن خانه هوشمند میله تنها چند دکمه برای کنترل کردن لوازم و لیست دستگاه های متصل نمایش داده می شود.

 اپلیکیشن خانه هوشمند میله

یکی از قابلیت های کاربردی اپلیکشن جدید میله این است که می تواند به عنوان یک دستیار در آشپزی کمک کند. به طور مثال دستگاه به صورت گام به گام نحوه تهیه غذای مورد نظرتان را در فر آموزش می دهد تا در نهایت یک غذای خوش مزه نوش جان کنید. همچنین می تواند به عنوان یک باریست کمک می کند تا کاربران یک قهوه خوش طعم برای عصرانه و یا صبحانه خود به وسیله قهوه ساز  تهیه کنند.

 اپلیکیشن خانه هوشمند میله

این اپلیکیشن برای تمامی مشتریان در دسترس بوده و دقیقا با امکانات خاصی متناسب با ویژگی لوازم خانگی میله طراحی شده است. قابلیت Smart Food ID و Smart Browning Control برای اولین بار قرار است در این اپلیکیشن ارائه شود تا امکان آشپزی از راه دور برای کاربران فراهم سازد البته در ابتدا این قابلیت تنها در کشور دانمارک در دسترس است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟