گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان به مکسیدر اعطا شد
اخبار لوازم خانگی

گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان به مکسیدر اعطا شد + ویدیو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نهمین مراسم تجلیل از حامیان حقوق مصرف کننده در محل هتل اسپیناس در روز ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نهمین مراسم تجلیل از حامیان حقوق مصرف کننده در محل هتل اسپیناس در روز یکشنبه 15 اسفند 1400 با حضور دکتر تابش؛ معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان حمایت ازحقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، آقای یدالله صادقی؛ رئیس سازمان صمت استان تهران،  دکتر عسگری؛ معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری، دکتر سیجانی؛ سرپرست سازمان صنعت، معدن وتجارت استان تهران وجمعی از فعالان اقتصادی برگزار شد و در جریان این مراسم گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان به مکسیدر (گاندو سرویس) اهدا شد.

 

همایش اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان استان تهران نه سال است که  با فرا رسیدن ایام گرامیداشت حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان برگزار می‌ شود و گاندو سرویس موفق شده تا برای ششمین سال متوالی گوهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان را به خود اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید:

مکسیدر ساخت کجاست و چه محصولاتی دارد ؟ + ویدیو

براساس گفته ی رئیس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، این گواهینامه بر اساس ضوابطی مانند شاخص‌های قیمت، کیفیت کالا و خدمات، رضایتمندی مشتری، خدمات فروش، استاندارد‌ها و مجوز‌ها به تولیدکنندگان برگزیده اعطا می‌ شود.

 گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان به مکسیدر اعطا شد

گاندو تجارت که با نام تجاری مکسیدر شناخته می شود گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران دریافت کرده و حضور آن در میان برگزیدگان برای ششمین سال متوالی و اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان به مکسیدر می تواند نشان از تلاش این مجموعه برای افزایش رضایتمندی مشتریان باشد.

آقای محمدی؛ دبیر نهمین همایش اعطای گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان استان تهران در جریان این مراسم عنوان کرد:  از مجموع 248 شرکت ثبت نام کننده در این همایش، 51 شرکت به عنوان حامیان حقوق مصرف کننده استان تهران معرفی شدند.

گاندو سرویس در میان 51 شرکت برتر قرار گرفت و از دلایل آن می توان به تلاش برای ارائه کالاهای با کیفیت و مقرون به صرفه، تجهیز محصولات خود به تکنولوژی های روز دنیا و ارائه برترین سطح خدمات نام برد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟