معرفی ماشین لباسشویی سام الکترونیک مدل BL-Q1465I
اخبار لوازم خانگی

معرفی ماشین لباسشویی سام الکترونیک مدل BL-Q1465I

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، برند سام الکترونیک نیاز به معرفی ندارد و اکثر مشتریان با محصولات این شرکت ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، برند سام الکترونیک نیاز به معرفی ندارد و اکثر مشتریان با محصولات این شرکت آشنایی دارند و یا نام این برند به گوش آن ها خورده است. این شرکت ایرانی در بخش لوازم خانگی و صوتی و تصویری فعالیت می کند و بیشتر با تلویزیون های خود شناخته می شود. تنوع لباسشویی های این شرکت همانند تلویزیون بسیار بالا بوده و در مدل های 8 و 9 کیلویی عرضه می شوند. ماشین لباسشویی سام الکترونیک مدل BL-Q1465I با ظرفیت 8 کیلویی ارائه شده که در مقایسه با امکاناتی که ارائه می دهد از قیمت مناسبی برخوردار است و به این بهانه به معرفی این مدل پرداخته ایم.

بیشتر بخوانید:

لوازم خانگی سام ساخت کجاست؟

 لباسشویی سام الکترونیک BL-Q1465I چه امکاناتی دارد؟

معرفی ماشین لباسشویی سام الکترونیک مدل BL-Q1465I

سام الکترونیک با بهرمندی از تلاش مهندسان ایرانی و نیز انتقال تکنولوژی روز دنیا از کره جنوبی موفق شده تا در زمان کوتاهی سهم بالایی از بازار را به خود اختصاص دهد و نظر مشتریان را به خود جلب کند. معرفی ماشین لباسشویی سام الکترونیک مدل BL-Q1465I به درخواست مخاطبان انجام شده و با توجه به اطلاعات ارائه شده با خیالی راحت می توانید به بازار بروید.

امکانات بالا در کنار قیمت مناسب دو ویژگی بارز لباسشویی سام الکترونیک به شمار می روند که خرید آن برای اکثر قشرهای جامعه امکان پذیر است. ویژگی های ماشین لباسشویی سام الکترونیک مدل BL-Q1465I  شامل استفاده از موتور اینورتر (BLDC)، اضافه کردن لباس حین شستشو، قابلیت پیش شستشو، شستشوی سریع در 15 دقیقه و … می شود.

امکانات لباسشویی سام الکترونیک مدل BL-Q1465I 

ظرفیت

8 کیلویی

حداکثر سرعت چرخش

1400 RPM

موتور

اینورتر (BLDC)

 کلاس مصرف انرژی

A+++

نشانگر LED

دارد

اضافه کردن لباس حین کار

دارد

تعداد برنامه شستشو

14 عدد

 امکانات قفل کودک، قابلیت اضافه کردن لباس جا مانده حین شستشو، قابلیت خیساندن لباس جهت حذف لکه های سخت، شستشوی سریع در 15 دقیقه، شستشوی سریع در 15 و 42 دقیقه، مکانیزم اتوماتیک، پیش شستشو
 قیمت

11.200.000 تومان

 

سخن پایانی

هدف از معرفی لوازم خانگی در این بخش آشنایی بیشتر مشتریان با محصولات ایرانی است تا با اطلاعات کافی به خرید بروند و دچار سردرگمی نشوند.  خروج اجباری شرکت ها خارجی منجر شد تا توجه به برندهایی ایرانی بیشتر شود و برخی از این برندها نظیر سام الکترونیک به عنوان جایگزینی برای سامسونگ معرفی شدند تا بتوانند به نیاز مشتریان پاسخ دهند. در این شرایط معرفی محصولات ساخت داخل اهمیت ویژه ای پیدا کرد و معرفی ماشین لباسشویی سام الکترونیک مدل BL-Q1465I به همین منظور صورت گرفته است. در صورت استفاده از این مدل می توانید با به اشتراک گذاشتن نظرات خود در این صفحه، سایر مشتریان را راهنمایی کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟