ماشین لباسشویی سینیور DWK-9000C دوو چه امکاناتی دارد؟
اخبار لوازم خانگی

ماشین لباسشویی سینیور DWK-9000C دوو چه امکاناتی دارد؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  سالهاست که محصولات دوو در بازار ایران حضور دارند و مشتریان ایرانی با ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  سالهاست که محصولات دوو در بازار ایران حضور دارند و مشتریان ایرانی با تولیدات این شرکت آشنایی دارند. یکی از محصولات محبوب و جدید این شرکت ماشین لباسشویی سینیور است که در سایز 9 کیلویی و رنگ بندی تیتانیوم، سفید و نقره ای موجود است. در این بخش قصد داریم به معرفی ماشین لباسشویی سینیور DWK-9000C بپردازیم و به سوالای که در مورد مشخصات و قیمت این مدل دارید پاسخ دهیم.

در بخش معرفی لوازم خانگی تلاش شده تا با معرفی محصولات شرکت های فعال در این حوزه مشتریان را برای خریدی مطمئن هدایت کنیم. انتخاب درست یک محصول می تواند نیازهای شما را برآورده کند و از طرفی در هزینه ها صرفه جویی شود زیرا دیگر نیاز نیست تا بابت دریافت امکانات اضافی هزینه های گزاف پرداخت کنید. تبلیغات ماشین لباسشویی سینیور DWK-9000C دوو اخیرا با توجه انتخاب خانم نیکی کریمی به عنوان سفیر دوو مورد توجه قرار گرفته و به همین دلیل در این بخش به بررسی آن پرداخته ایم.

مشخصات لباسشویی سینیور 9 کیلویی DWK-9000C دوو

مشخصات لباسشویی سینیور 9 کیلویی DWK-9000C دوو 

ماشین لباسشویی سری سینیور از محصولات مدرن و جدید شرکت دوو به شمار می رود که ضمن طراحی به روز و شیک، از امکانات پیشرفته برخوردار است. این لباسشویی دارای موتور دایرکت درایو است که در نتیجه شاهد صدای کم دستگاه بوده و به لطف نمودار مصرف انرژی A+++ می تواند هزینه های مربوط به قبوض شما را کاهش دهد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید لوازم برقی دوو برای جهیزیه تا سقف 50 میلیون تومان

ماشین لباسشویی سینیور DWK-9000C دوو با ظرفیت 9 کیلو تنها موجود است و در نگاه نخست طراحی مدرن آن جلب توجه می کند. وجود رنگ بندی متنوع دست مشتری را برای انتخاب باز گذاشته و می تواند زیبایی آشپزخانه را در کنار سایر محصولات دوچندان کند.

مشخصات لباسشویی سینیور 9 کیلویی DWK-9000C دوو 

دیگ این ماشین لباسشویی از نوع دارم زمردی است که در نتیجه شاهد آسیب کمتر به الیاف لباس هستیم. بخشی از امکانات این مدل شامل اضافه کردن حین شستشو، شستشو خودکار مخزن، بخار شو، سیستم ضدچروک، سیستم اسپری مواد شوینده و سیستم بخارشوی می شود. این مدل دارای 24 ماه گارانتی است که توسط انتخاب الکترونیک ارائه می شو از این جهت جای نگرانی وجود ندارد.

برای آشنایی بیشتر با لباسشویی سینیور 9 کیلویی DWK-9000C دوو در ادامه با ما همراه شوید.

ماشین لباسشویی سینیور DWK-9000C

ظرفیت

9کیلویی

حداکثر سرعت چرخش

1400 RPM

موتور

دایرکت درایو

 کلاس مصرف انرژی

A+++

نشانگر LED لمسی

دارد

اضافه کردن لباس حین کار

دارد

تعداد برنامه شستشو

14 عدد

 امکاناتقفل کودک، قابلیت اضافه کردن لباس جا مانده حین شستشو، درام زمردی، سه رنگ بندی، درب کاوردار، خشک کن قابل تنظیم، دارای نانو سیلور، سیستم اسپری آب و مواد شوینده، سیستم خودکار تشخیص خطا، سیستم اتوکشی آسان و ضد چروک، شستشو با تاخیر، بخارشو، سیستم چرخش آب، ولوم برنامه، شستشو خودکار مخزن،  لکه بری، پیش شستشو، شستشو لباس حریر و پشمی
 قیمت

14.850.000 تومان

سخن پایانی

شرکت دوو سابقه طولانی در بازار لوازم خانگی دارد که محصولات با گارانتی انتخاب الکترونیک روانه بازار می شود. محصولات این شرکت توسط گروه انتخاب در ایران ساخته و عرضه می شود و با توجه به این که محصولات متنوعی دارد سهم بالایی از بازار را به خود اختصاص داده است. ماشین لباسشویی سری سینیور دوو از محصولات جدید این شرکت است مخاطبان سوالات زیادی در این مورد داشتند به همین دلیل بخش به معرفی آن پرداخته شده است. درصورت استفاده از این محصول برای راهنمایی مشتریان می توانید نظرات خود را با ما در این صفحه به اشتراک بگذارید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟