اخبار لوازم خانگی

مدل ولکانو؛ جدیدترین دی جی اسپیکر لومکس معرفی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، جدیدترین دی جی اسپیکر لومکس با عنوان ولکانو رونمایی شد و آماده ورود به ...

یاسمن داودیان | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، جدیدترین دی جی اسپیکر لومکس با عنوان ولکانو رونمایی شد و آماده ورود به بازار لوازم صوتی و تصویری ایران می شود.

اسپیکر تازه وارد ولکانو لومکس از 6 ووفر 10 اینچی بهره برده که در نتیجه شاهد تولید صدای باس بسیار بالا و قدرتمند خواهید بود. از طرفی وجود رقص نور سقفی حرفه ای توجه بسیاری از علاقه مندان به دنیای موسیقی را به خود جلب کرده است.

لومکس یکی از تولیدکنندگان بازار لوازم صوتی و تصویری است که در سال جاری، برنامه و اهداف زیادی را محقق کرد که از جمله می توان به انتخاب خواننده مطرح کشور؛ محمد زندوکیلی به عنوان سفیر برند، حضور گسترده و پر رنگ در نمایشگاه لوازم خانگی تهران و توسعه سبد محصولات این شرکت اشاره کرد.

بیشتر بدانید:

غرفه لومکس میزبان زندوکیلی در نمایشگاه لوازم خانگی تهران شد + ویدیو

محصولات لومکس از جمله اسپیکر دی جی ولکانو با گارانتی و خدمات پس از فروش بانیان سرویس ارائه می شوند و از دیگر اقدامات این برند در سال جاری، تمرکز ویژه بر روی ارتقا کیفیت و خدمات پس از فروش است.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟