اخبار لوازم خانگی

رونمایی از مجموعه لوازم خانگی پیشرفته ال‌جی با تم ” Life on the UP” در نمایشگاه KBIS 2023

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، با محصولات پریمیوم توکار”Signature Kitchen Suite” در صدر جدیدترین لوازم خانگی پریمیوم، ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، با محصولات پریمیوم توکار”Signature Kitchen Suite” در صدر جدیدترین لوازم خانگی پریمیوم، ال­جی گزینه‌های جدیدی را برای داشتن خانه‌ای مطابق سلیقه کاربران ارائه می‌دهد.ال‌جی الکترونیکس (LG) سری محصولات جدید و پیشرفته لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه خود را در نمایشگاه صنعت حمام و آشپزخانه (Kitchen & Bath Industry Show (KBIS)) 2023 به نمایش می ­گذارد. این نمایشگاه در لاس وگاس ایالت نوادای آمریکا از تاریخ 31 ژانویه تا 2 فوریه برگزار می‌شود.ال‌جی طراحی مدرن و فن‌آوری پیشرفته جدیدترین لوازم خانگی این شرکت را با تم ” Life on the UP ” را با تأکید بر راحتی‌ای که این محصولات با ویژگی‌های شخصی‌سازی شده خود از طریق استفاده از قابلیت‌های ThinQ UP و ThinQ Care به ارمغان می‌آورند به نمایش می‌گذارد.

غرفه ال‌جی مجموعه‌ای از جدیدترین لوازم خانگی پیشرفته خود را در قالب 6 بخش منحصر به فرد که هر کدام نمایانگر یکی از شهرها و یا مکان‌های مشهور آمریکا هستند به نمایش می‌گذارد و سبک‌های متنوع زندگی مصرف‌کنندگان و انواع مختلفی از زیبایی را در غرفه خود به تصویر می‌کشد.

بازدیدکنندگان نمایشگاه KBIS 2023 می‌توانند از جدیدترین محصولات پریمیوم آشپزخانه از برندهای لوکس توکار(built-in)، Signature Kitchen Suite و LG STUDIO که هر دو گزینه‌های طراحی و شخصی‌سازی ارتقا یافته مورد نظر مصرف‌کنندگان امروزی را ارائه می‌دهند، بازدید کنند. یخچال جدید توکار  48 اینچی Signature Kitchen Suite با گزینه ­های انتخابی استیل ضد زنگ و یا پنل آماده ارائه می‌شود و با طراحی یکپارچه ارتقاء یافته Signature Fit با هر نوع دکوراسیون داخلی‌ هماهنگ می‌شود و برای مشتریان قدرت انتخاب را فراهم می‌کند.

اجاق گاز 36 اینچی جدید ال‌جی نیز در نمایشگاه KBIS حضور دارد. این وسیله تحسین برانگیز دارای 5 شعله قدرتمند از جنس برنج با مجموع حرارت 67,500 BTUs و شامل یک مشعل دوگانه 24,000-BTU* Ultra-High دارای یک چدن قابل تبدیل است و در دسته‌بندی لوازم آشپزخانه لوکس قرار می‌گیرد. به علاوه، این اجاق گاز جدید دارای یک صفحه پخت‌وپز دارای روکش چینی است، که به آسانی‌ پاک می­شود و مجموعه  LG STUDIO نیز دستگیره‌هایی با رنگ جدید و زیبای رزگلد را برای انتخاب کاربران ارائه کرده است.

برای انجام هر چه آسان‌تر نظافت در آشپزخانه، ماشین ظرفشویی PowerSteam از مجموعه Signature Kitchen Suite با برخورداری از فن‌آوری‌های QuadWash™ Pro  و Dynamic Heat Dry  ال‌جی یک چرخه شستشو را در کمتر از یک ساعت کامل می‌کند. قابلیت Dynamic Heat Dry هوا را در فضای داخلی دستگاه به گردش در می‌آورد. این ماشین ظرفشویی استیل زیبا که به کنترلرهای مخفی مجهز است، از ویژگی TrueSteam نیز برای کمک به رفع لکه‌های غذای خشک شده و کاهش لکه‌های به جا مانده از قطرات آب استفاده می‌کند و ویژگی QuadWash Pro آن از نازل­های آب پر فشار برای تمیز کردن ظروف از زوایای مختلف استفاده می‌کند.

در نمایشگاه ISE 2023، ال‌جی محصولات طراحی شده برای استودیوهای تولید محتوای مجازی خود را برای اولین بار به نمایش می‌گذارد. استودیوهای تولید محتوای مجازی به تولیدکنندگان محتوا اجازه می‌دهد فیلم‌های لایو اکشن را در یک پس‌زمینه کاملا دیجیتالی که با نمایش تصاویر مجازی بر روی مجموعه‌ای از صفحه‌نمایش‌های LED متصل به هم ایجاد شده است را ضبط کنند. شرکت ال‌جی و شرکای آن شامل Mo-Sys و ARRI نحوه کار استودیوهای تولید محتوای مجازی و کاربردهای آن در پخش درون-سازمانی و سرگرمی‌هایی مانند فیلم و تلویزیون را به بازدیدکنندگان نشان داده و نمایشگرهای LED ال‌جی و محصولات مربوط به آن را معرفی می‌کنند.

ال‌جی در نمایشگاه امسال راه‌کارهای زندگی شخصی‌سازی شده خود را نیز به نمایش می‌گذارد. سری لوازم خانگی ThinQ UP مانند جدیدترین ماشین لباسشویی و خشک کن، لوازم خانگی جدید با رویکرد آشپزخانه مینیمال و در آخر یخچال جدید MoodUP توسط LG STUDIO با پنل‌های دارای قابلیت تغییر رنگ بر روی درب‌ها (23 رنگ برای پنل‌های بالایی و 19 رنگ برای پنل‌های پایینی) که به آسانی از طریق اپلیکیشن LG ThinQ  قابل کنترل است، نمونه‌هایی از این راه‌کارها هستند. ThinQ UP که به کاربران امکان می‌دهد لوازم خانگی خود را با ویژگی‌های جدید به‌روزرسانی کنند به زودی به لوازم خانگی توکار ال‌جی شامل خطوط تولید Signature Kitchen Suite و LG STUDIO افزوده خواهد شد و قابلیت‌های ThinQ Care به کاربران اجازه می‌دهد از لوازم خانگی خود مراقبت کرده و به بهترین نحو از آن‌ها استفاده کنند.

ال‌جی همچنین چند برنامه سرگرمی در نمایشگاه ارائه می‌کند که به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهد محصولات و ارزش‌های برند این شرکت را مستقیماً و از نزدیک تجربه کنند. در غرفه ال­جی سرآشپز Nick Ritchie از Napa Valley و Austin Kang از سئول، آشپزی با استفاده از لوازم خانگی Signature Kitchen Suite را نمایش داده و خوراکی‌های لذیذی را با استفاده از لوازم آشپزخانه Signature Kitchen Suite ال‌جی برای شرکت‌کنندگان تهیه می‌کنند. ال‌جی همچنین در شب قبل از افتتاحیه نمایشگاه KBIS 2023  یک میهمانی انحصاری در غرفه خود برگزار کرد. میهمانان می‌توانستند در کنار موسیقی و نورپردازی  LED رنگارنگ فراهم شده توسط محصول MoodUP قابل تنظیم بر طبق سلیقه و نیاز شخصی از مجموعه LG STUDIO، از دسرهای خوشمزه تهیه شده با استفاده از ویژگی بسیار راحت Scan to Cook لوازم پخت و پز LG STUDIO لذت ببرند.

لیو جائه چئول مدیرعامل شرکت لوازم خانگی و راه‌کارهای تهویه مطبوع ال‌جی لکترونیکس گفت:”ما در نمایشگاه KBIS 2023 با استفاده از لوازم خانگی پریمیوم توکار و ThinQ UP یک تجربه شخصی‌سازی شده منحصر به فرد ارائه می‌کنیم. ال‌جی به ارائه محصولات هوشمند و زیبای خانه و آشپزخانه با هدف اراتقاء خانه‌ و زندگی روزمره مصرف‌کنندگان ادامه می‌دهد.”

بازدیدکنندگان غرفه ال‌جی در نمایشگاه KBIS 2023 (سالن غربی، #3045, Las Vegas Convention Center) می‌توانند از فرصت مشاهده و تجربه سبد تجاری کامل لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه ال‌جی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟