اخبار لوازم خانگی

مانیتورهای جی‌پلاس در کارخانه سیرجان تولید می‌شود/ رعایت بالاترین استانداردها در تولید محصولات لوازم خانگی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در حاشیه بازدید از خطوط تولید محصولات جی پلاس، مدیر کارخانه سیرجان در خصوص ...

بهنام وحیدی | 12 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در حاشیه بازدید از خطوط تولید محصولات جی پلاس، مدیر کارخانه سیرجان در خصوص وضعیت عموم کارخانه گفت : کارخانه تولید محصولات جی پلاس در منطقه ویژه آزاد تجاری قرار گرفته و از بعضی جهات از مزایای آن مانند وارد شدن مستقیم قطعات استفاده می ‌کنیم.

امیرحسین فرساد ادامه داد : نوع خط تولید به گونه‌ای طراحی شده که در شرایط بحران مانند زلزله و آتش سوزی، خطر جانی هیچکدام از پرسنل را تهدید نکند.

وی گفت : مجموعه کل گلدیران بیش از ۲۰۰۰ نیرو داشته اما کارخانه سیرجان حدود ۵۱۳ نفر اشتغال زایی کرده و به خوبی تعادل بین حضور کارمندان زن و مرد وجود دارد. حضور کارمندان بانو در این مجموعه برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است و این مهم مختص‌ به خط تولید نیست و در سطوح مدیریتی نیز این مهم رعایت شده است.

مدیر کارخانه سیرجان گفت : بیش از ۵۸ درصد افرادی که در کارخانه سیرجان مشغول به فعالیت هستند، دارای مدرک کارشناسی بوده و این نشان می‌دهد که سطح علمی افراد در کارخانه سیرجان برای ما بسیار مهم است.

فرساد در خصوص روند پیشرفت گلدیران افزود : دی ماه سال ۱۳۸۴ کارخانه گلدیران تاسیس شد و مسیر توسعه و پیشرفت از سال ۸۵ با افتتاح خط تولید تلویزیون ادامه یافت تا دی ماه سال ۱۳۹۷ که برند جی پلاس متولد شد. در نهایت در سال ۱۴۰۱ به عنوان تنها تولیدکننده مایکروفر به کار خود ادامه دادیم و برنامه ریزی‌های خوبی برای توسعه صورت گرفته است.

وی گفت : تمامی استانداردهای تولید ما در بهترین شرایط ممکن قرار دارد و ما سعی کرده‌ایم در تولید محصولات لوازم خانگی بالاترین استانداردهایی که در گذشته و از تجربه همکاری با برند ال جی داشته‌ایم، رعایت کنیم.

مدیرکارخانه سیرجان در خصوص میزان وابستگی تولید محصولاتی نظیر مانیتور، تلویزیون و یخچال گفت : در حوزه مانیتور ال سی دی وارد می‌شود اما برد الکترونیکی در همینجا تولید می‌شود که موضوع بسیار مهمی در تولید است. در تلویزیون نیز ماژول مانند همه شرکت‌ها وارد می‌شود اما‌ باز یادآور می‌شوم که برد این محصول نیز در کارخانه گلدیران تولید می‌شود.

وی در خصوص وضعیت تولید مانیتور های جی پلاس افزود : در حال حاضر مانیتورهای ۲۷ و ۳۲ اینچ با بالاترین و بهترین سطح کیفیتی در حال تولید است و برنامه ریزی‌هایی نیز در خصوص تولید مانیتورهای ۳۴ اینچ صورت گرفته است.

مدیر کارخانه سیرجان گفت : ما در حوزه تولید مانیتور در حال رقابت با برندهای سامسونگ و ال‌جی هستیم. با این حال سهم ۴۰ درصدی بازار در اختیار مانیتورهای جی‌پلاس است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟