فناوری

استوری به تلگرام اضافه خواهد شد

بنیان‌گذار تلگرام (پاول دورف) از افزودن قابلیت استوری کردن به پیام‌رسان تلگرام خبر داد.

امیر علی وحیدی | 10 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، به گفته‌ی بنیان‌گذار تلگرام، سال‌هاست بیشتر درخواست‌های مردم مربوط به اضافه شدن استوری به تلگرام شده که در ماه آینده این قابلیت راه اندازی می شود.

در اوایل، تلگرام مخالف اضافه شدن استوری بود زیرا اکثر پیام‌رسان ها از این قابلیت برخوردار بودند اما سرانجام تصمیم گرفت به درخواست کاربران گوش کند. جالب است بدانید که  مانند استوری اینستاگرام شما می‌توانید انتخاب کنید چه کسانی استوری شما را ببینند. همچنین می‌توانید نمایش استوری خود را محدود فهرست مخاطبین یا عمومی کنید.

عکس تلگرام

استوری‌های افراد به بالای کادر سرچ اضافه خواهد شد گرچه می‌توانید در تنظیمات آن را Hide کنید و مانع نمایش آن در صفحه‌ی اصلی تلگرام شوید. همچنین می‌توانید کپشن و لینک به استوری اضافه کنید البته تگ کردن کاربران دیگر نیز امکان‌پذیر است. هنگام گرفتن استوری دوربین گوشی باز می‌شود و می‌توانید با دوربین عقب و جلو موبایل خود فیلم و یا عکس بگیرید.

کاربران می‌توانند زمان انقضای استوری خود را بین 6، 12، 24، 48 ساعت انتخاب کنند البته می‌توانید استوری را به صورت همیشگی در صفحه‌ی پروفایل خود قرار دهید.

استوری در تلگرام

تلگرام همچنین قصد دارد که در آینده، قابلیت ارسال پست‌های کانال را به استوری‌ها را اضافه کند. به گفته‌ی پاول دورف این قابلیت‌ها وایرال شدن در تلگرام را ساده تر می‌سازد و در واقع استوری یک عصر جدید در فضای تلگرام است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟