اخبار لوازم خانگی

رونمایی از جدیدترین تلویزیون و لوازم خانگی هوشمند تی سی ال

جدیدترین تلویزیون و لوازم خانگی هوشمند تی سی ال رونمایی شد.

نفیسه رحیمی | 10 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، جدیدترین تلویزیون و لوازم خانگی هوشمند تی سی ال رونمایی شد که در این لیست مجموعه ای از انواع تلویزیون، ماشین لباسشویی، یخچال فریزر و … به چشم می خورد.

تلویزیون های سری C و ساندبارهای جدید تی سی ال

تی سی ال با عرضه تلویزیون های مینی ال ای دی C845، فناوری صفحه نمایشگر پیشگام خود را به نمایش گذاشت. این سری توسط پردازنده نسل سوم AiPQ راه اندازی می شود و از HDMI 2.1، جدیدترین فرمت HDR و Game Master 2.0 پشتیبانی می کند.

تلویزیون C845 در سایزهای 65 و 75 اینچی موجود است و از کیفیت فوق العاده تصویر برای نمایش بازی و یا فیلم های HDR بهره می برد.

این غول چینی سری تلویزیون های کیولد خود را بروزرسانی کرده و نسخه QLED 4K C745 نتیجه ادغام دو فناوری لوکال دیمینگ و کیولد است و به همین دلیل  کیفیت تصویر HDR واضحی به نمایش می گذارد.نسخه C745 در سایز 55 و 65 اینچی موجود بوده و برای علاقه مندان به دنیای بازی فوق العاده است.

دیگر مدل تی سی ال از سری C، با عنوان 4K TV C645 شناخته می شود که از جدیدترین فرمت های HDR و همچنین رنگ های سینماتیک پشتیبانی کرده و از رده 43 تا 85 به فروش می رسد. ناگفته نماند که تی سی ال با دستی پر ظاهر شده و در کنار تلویزیون های خود،  سری جدید ساندبارهای خود با صدایی فراگیر را قرار داده است.

سیستم های تهویه مطبوع سری Breath+ تی سی ال

سیستم های تهویه مطبوع سری Breath+ Series در واقع نسخه بروزرسانی شده ی سری Fresh+ است. این مدل های تازه وارد تی سی ال دارای عملکردی مشابه به نفس کشیدن هستند. شبیه سازی این سیستم ها به عمل دم و بازم، منجر شده تا همیشه هوای تازه و سالم در محیط گردش پیدا کند.

سیستم های تهویه مطبوع جدید تی سی ال مجهز به سنسوری برای تشخیص TVOC در هوا بوده و به محض شناسایی، حالت  breathing فعال می شود.

یخچال فریزرهای FreshPro تی سی ال

یخچال فریزر توکار Free به دلیل طراحی باریک برای قرار گرفتن در هر آشپزخانه ای ایده آل بوده و از طرفی به فناوری های روز دنیا مجهز شده است. تنظیمات دقیق دما منجر شده تا مواد غذایی در این مدل تازهه تر بمانند. این سری تازه وارد به انواع و اقسام قابلیت های هوشمند نظیر سیستم Multi Air Flow (سیستم گردش هوای چندگانه)، اکو اینورتر، رادار هوش مصنوعی و AAT مجهز شده اند.

ماشین لباسشویی های C20 WashPro

ماشین لباسشویی های C20 WashPro تی سی ال به تازگی معرفی شده که از ظرفیت 10.5 کیلویی برای شستشو و خشک کن 7 کیلوگرمی بهره برده است. این مدل به لطف استفاده از فناوری هایی مانند  Air Wash، شستشو با بخار، کم مصرف بودن و همچنین درام کریستال لانه زنبوری به شما اطمینان می دهد که بافت لباس آسیبی نمی بیند.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما چیست؟