تردز
فناوری

تردز چیست ؟ / آموزش ثبت نام در تردز Threads

تردز این چند روزه یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های مجازی شده و سر زبان همه آمده است در این مقاله به آموزش ثبت نام در تردز می‌پردازیم.

امیر علی وحیدی | 10 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تردز جدیدترین شبکه اجتماعی است که به تازگی راه اندازی شده و از موضوعات داغ این روزها به حساب می آید. این شبکه اجتماعی توانسته کمتر از 24 ساعت بیش از 30 میلیون مخاطب را جذب خود کند. این برنامه یک رقیب جدی برای توییتر است حتی بعضی از کاربران به تردز کوچ کرده و دیگر استفاده‌ای از توییتر نمی‌کنند.

ماه‌های اخیر افراد زیادی وارد رقابت با توییتر شدند اما هیچکدام از آنها نتوانسته‌اند چنین پیشرفت چشمگیری مانند تردز داشته باشند. در ادامه به سوال تردز چیست ؟ پاسخ خواهیم داد و آموزش ثبت نام در تریدز Threads را برای شما شرح می‌دهیم.

 

تردز توییتر

 

معرفی تردز

پس از پولی شدن اغلب خدمات توییتر مردم دنبال جایگزینی بودند که کمتر از یک هفته مارک زاکر برگ از این برنامه رونمایی کرد. همانطور که در بالاتر گفته شد در ماه‌های اخیر افراد زیادی وارد رقابت با توییتر شدند از جمله بلواسکای، ماستودون و دیگر شرکت‌ها اما هیچکدام نتوانستند مانند تردز در مدت کمی انقدر مخاطب بگیرد. تردز در روز پنجشنبه برای پلتفرم‌های Android و ios منتشر شد.

تردز به لطف متا و اینستاگرام توانست به همچین اپلیکیشن محبوبی در کمتر از چند روز تبدیل شود. به همین دلیل می‌تواند یکی از رقیبای توییتر باشد البته این نکته هم باید در نظر گرفت که متا اینستاگرام و واتساپ را در اختیار خود دارد و همین موجب سریع رشد کردن تردز شد.

چگونه در تردز Threads ثبت نام کنم؟

تردز با اینستاگرام ارتباطات زیادی دارد به همین دلیل شما می‌توانید خیلی راحت با زدن چند دکمه در تردز حساب خود را ساخته و در آن فعالیت کنید. در ادامه به صورت تصویری شما را برای ساخت حساب تردز راهنمایی می‌کنیم.

در مرحله اول تردز را دانلود کرده (سعی کنید حتما از پلی استور و اپ استور دانلود کنید) سپس بعد از دانلود اپلیکیشن و ورود به آن با همچین صفحه‌ای روبه رو می‌شوید.

 

تردز لاگین

توجه داشته باشید که برای ساخت حساب در تردز باید حساب اینستاگرام داشته باشید. اگر ندارید باید ابتدا وارد اینستاگرام شوید و سپس به مرحله بعد بروید. همچنین می‌توانید بدون اکانت اینستاگرام از نسخه وب تردز استفاده کنید اما قابلیت های محدودتری نسبت به برنامه‌اش دارد.

در این مرحله اگر حساب اینستاگرام دارید می‌توانید با انتخاب حسابتان وارد صفحه‌ی بعدی شوید، اگر اکانت‌های اینستاگرام زیادی دارید می‌توانید با دکمه Switch accounts اکانت اصلی خود را انتخاب کنید.

 

تردز

 

در این مرحله می‌توانید مشخصات خود را وارد کنید و عکس بگذارید اما اگر خواستید می‌توانید با زدن دکمه Import from Instagram عکس‌ها و مشخصات اینستاگرام خود را در تردز بگذارید.

توجه باشید که نمی‌توانید اسم را در تردز عوض کنید اگر می‌خواهید نامتان یک نام دیگر باشد باید در تنظیمات اینستاگرام این کار رو انجام دهید.

 

پابلیک تردز

 

در این مرحله باید مشخص کنید که حساب شما عمومی باشد یا خصوصی. این ویژگی دقیقا مانند اینستاگرام کار می‌کند اگر حساب شما عمومی (پابلیک) باشد تمام افراد می‌توانند تردز‌هایی که می‌زنید را ببینند اما اگر حساب شما خصوصی (پرایوت) باشد تنها افرادی که شما انتخاب کنید می‌توانند تردز های شما را ببینند.
(هروقت خواستید می‌توانید در تنظیمات آن را عوض کنید)

 

آموزش تردز

 

صفحه‌ی بعدی‌ای که برای شما باز می‌شود، انتخاب فالوور‌های اینستاگرامتان است در این صفحه می‌توانید افرادی را که در اینستاگرام خود دنبال کردید در تردز هم دنبال کنید.

 

تردز چگونه کار می‌کند؟

 

دسترسی به تردز برای کاربران فراهم شده است. به عنوان مثال تردزهایی که پست می‌کنید را محدود به یک سری افراد کنید یا می‌توانید آن را به صورت عمومی منتشر کنید تا همه‌ی افراد آن را ببیند. استفاده از تردز برای همه افراد رایگان است و نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای نمی‌باشد.

کار کردن با تردز بسیار آسان است و تقریبا محیط کاربری مانند اینستاگرام دارد. اگر قبلا با اینستاگرام کار کرده‌اید حتما می‌توانید به سادگی در این اپلیکیشن محتوای خود را پست کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟