رونمایی از پلتفرم غذا سامسونگ در IFA 2023
اخبار لوازم خانگی

رونمایی از پلتفرم سامسونگ فود در IFA 2023

شرکت سامسونگ الکترونیکس از معرفی یک پلتفرم یکپارچه غذا برای ارائه تجربه آشپزی متمایز در نمایشگاه IFA 2023 خبر داد.

نفیسه رحیمی | 8 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  شرکت سامسونگ الکترونیکس از معرفی یک پلتفرم یکپارچه غذا برای ارائه تجربه آشپزی متمایز در نمایشگاه IFA 2023 خبر داد.

پلتفرم غذا سامسونگ دارای 160 هزار دستور تهیه غذا و نکاتی برای یک رژیم غذایی سالم است که امکان آشپزی راحت را برای کاربران فراهم می کند. به علاوه، با شخصی سازی این برنامه می توانید متناسب با مواد غذایی موجود یخچال فریزر خود، پیشنهاد خوبی برای تهیه غذا دریافت کنید.

رونمایی از پلتفرم سامسونگ فود در IFA 2023

براساس اعلام این غول فناوری کره جنوبی، امکان اتصال این برنامه به گجت ها و همچنین لوازم خانگی هوشمند سامسونگ وجود دارد و مدیر بخش اینترنت اشیا سامسونگ در این راستا گفت: تغذیه بخش مهمی از زندگی روزمره را تشکیل می دهد و یکپارچه سازی آن با انواع ابزار و سرویس ها می تواند به افراد برای انتخاب یک رژیم غذایی مناسب کمک کند.

وی ادامه داد: لوازم آشپزخانه مجهز به هوش مصنوعی فناوری جدیدی نیست و با توجه به تغییر سبک زندگی مردم و افزایش تقاضا برای به اشتراک گذاری دستورالعمل های آشپزی در شبکه های اجتماعی در حال تکامل است.

سامسونگ و دیگر فعالین حوزه خانه هوشمند سال هاست که یخچال فریزرهایی مجهز به دوربین عرضه می کنند و چند سالی است که امکان بازدید مواد موجود در یخچال از راه دور برای کاربران فراهم شده است. در واقع برنامه Samsung Food با عملکردهای هوشمندانه تر آمده و به کمک ادغام با دستگاه های خانگی سامسونگ، می تواند فرآیند آشپزی را راحت تر کرده و دیگر نیاز است تا برای تهیه هر غذا تنظیمات خاصی را انجام دهید.

پلتفرم Samsung Food براساس برنامه Whisk که توسط این شرکت در سال 2019 خریداری شده بود، طراحی شده و در نتیجه کاربران می توانند فرایند آشپزی خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

سامسونگ فود قرار است به 8 زبان مختلف و در 108 کشور جهان عرضه شود و این غول فناوری کره ی جنوبی به دنبال این است تا کاربران این برنامه را تا پایان سال جاری به عدد یک میلیون برساند.

نمایشگاه ایفا برلین برای نخستین بار در سال 1924 برگزار شد و ایفا 2023 از یک الی 5 سپتامبر (10 الی 14 شهریور 1402) میزبان علاقه مندان از سراسر دنیا است. البته “پرس دی” از 30 الی 31 آگوست (8 و 9 شهریورماه) آغاز می شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟