اخبار لوازم خانگی

با طرح های خرید اقساطی لوازم خانگی انواع بانک ها آشنا شوید

شرایط تمامی طرح های اقساطی پاکشوما در این بخش معرفی شده است.

نفیسه رحیمی | 3 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران ال کا ایران، شرایط اقتصادی در سال های گذشته باعث شده تا مردم به خرید اقساطی لوازم خانگی تمایل پیدا کنند. بسیاری از برندها نظیر پاکشوما به دنبال راهکارهایی هستند تا تمامی قشرهای جامعه بتوانند کالای مورد نظر خود را تهیه کنند. شرکت پاکشوما با همکاری بانک های مختلف طرح های متنوعی تا به امروز ارائه داده که در این بخش به صفر تا صد آن ها پرداخته ایم.

بهین کارت پاکشوما و بانک سپه

طرح بهین کارت ویژه افرادی است که حقوق خود را از بانک سپه دریافت می کنند ومتقاضیان می توانند از 20 تا 100 میلیون تومان با بازپرداخت 18 ماهه وام دریافت کنند. در این تسهیلات کارمزد صفر درصد بوده و لازم نیست هزینه ای در ابتدا پرداخت کنید و در واقع به پیش پرداخت نیاز نیست. در صورت ارائه معرفی نامه معتبر، بدون ضامن و با یک فقره چک قابل انجام است.

در پایان باید گفت که پرداخت تسهیلات به سایر متقاضیان تا سقف 50 میلیون تومان بدون ضامن و با یک فقره چک و مازاد آن تا سقف 100 میلیون تومان با یک ضامن و یک فقره چک امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید:
شرایط طرح کالانو پاکشوما و بانک تجارت اعلام شد/اقساط 24 ماهه با کمترین نرخ سود بانکی

 فروش اعتباری کالانو با بانک تجارت

طرح کالانو یکی دیگر از طرح های اقساطی پاکشوما است که مزیت های زیادی دارد. این طرح طی همکاری با بانک تجارت صورت گرفته و می توانید مبالغ 20، 50 و 100 میلیون تومان اعتبار خود را از اپ باجت دریافت کنید.اقساط کالانو پاکشوما با موعد پرداخت 24 ماهه (730 روز) محاسبه می شود که 5 درصد از مبلغ وامی که به شما تعلق خواهد گرفت را به عنوان سپرده نزد بانک واریز می‌کنید و در پایان تسهیلات به شما بازگردانده می شود. این طرح ویژه عموم مردم بوده و ضمانت به صورت آنلاین و با سفته الکترونیکی انجام می شود.

بازه پرداخت 24 ماهه اعتبار 20 میلیون تومانی اعتبار 50 میلیون تومانی اعتبار 100 میلیون تومانی
باز پرداخت ماهیانه سال اول  879.000 تومان 2.197.000  تومان 4.394.000  تومان
باز پرداخت ماهیانه سال دوم  1.025.000 تومان 2.563.000  تومان 5.125.000  تومان
کل بازپرداخت  22.848.000 تومان 57.120.000  تومان 114.228.000  تومان

طرح بتا پاکشوما و بانک رفاه

طرح بتا برای مستمری بگیران بانک رفاه است که با شرایط ویژه می توانند لوازم خانگی پاکشوما را به صورت اقساطی خرید کنند. بازپرداخت این وام 6، 12 و 18 ماهه بوده و بدون نیاز به پیش پرداخت است. علاقه مندان می توانند بدون نیاز به ضامن و با ارائه گواهی کسر از حقوق، تا 100 میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند.

طرح عمومی پاکشوما

مشتریان می توانند در طرح عمومی پاکشوما تا سقف 100 میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند که اعتبارسنجی توسط نمایندگان فروشگاه‌ها صورت می گیرد و بازپرداخت به صورت 6ماهه بدون پیش‌پرداخت و کارمزد، 12ماهه بدون پیش‌پرداخت با 6%‌کارمزد‌ و 18ماهه بدون پیش‌پرداخت با 16%‌کارمزد‌ است.

طرح رفاه کالا با همکاری بانک رفاه

امکان دریافت تسهیلات تا سقف100 میلیون تومان برای متقاضیان در این طرح فراهم شده و طی 24 ماه بدون پیش پرداخت با نرخ تسهیلات 23 درصد می توانند اقساط خود را پرداخت نمایند، ضامن طبق قوانین بانک بوده و برای دریافت این تسهیلات در ابتدا تمامی کاربران می‌توانند از طریق وب‌سایت و فروش اعتباری آنلاین اقدام به دریافت پیش‌فاکتور شناسه‌دار نمایند و با پیش‌فاکتور جهت اخذ وام خرید کالای لوازم خانگی پاکشوما به شعب بانک رفاه جهت دریافت تسهیلات مراجعه نمایند.

کالا کارت بانک مهر ایران

 

عموم مردم می توانند از طرح کالاکارت پاکشوما و بانک مهر ایران بهره ببرند و تنها 4 درصد کارمزد پرداخت کنند. بازپرداخت طرح کالا کارت 12 و 18 ماهه است و تا سقف 150 میلیون تومان می توانید وام دریافت کنید. این طرح اقساطی پاکشوما با همکاری بانک‌ قرض‌ الحسنه‌ مهر‌ ایران بوده و نیازی به به پیش پرداخت نیست.

طرح کارت اعتباری بانک ملی

طرح کارت اعتباری بانک ملی شامل عموم مردم می شود و نیاز به پیش پرداخت نیست.علاقه مندان می توانند تا سقف 50 میلیون تومان وام بگیرند و تا 36 ماه با نرخ تسهیلات 23 درصد سالیانه پرداخت کنند که ضامن طبق قوانین بانکی است.

طرح طراوت پاکشوما و بانک آینده

امکان استفاده از طرح طراوت بانک آینده و پاکشوما برای عموم مردم وجود دارد و بازپرداخت آن، 36 ماه با کارمزد 23 درصد است. سقف وام در طرح طراوت پاکشوما و بانک آینده 100 میلیون تومان بوده و علاقه مندان می توانند به صورت حضوری و یا آنلاین برای دریافت وام اقدام کنند.

شرکت پاکشوما یکی از برندهای شناخته شده در بازار لوازم خانگی است که محصولات متنوعی نظیر یخچال فریزر، لباسشویی، ظرفشویی، جاروبرقی و کولر گازی عرضه می کند و تمامی تولیدات آن دارای گارانتی معتبر است. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص طرح های اقساطی پاکشوما می توانید به  https://credit.pakshoma.com/plans مراجعه کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟