اخبار لوازم خانگی

افزایش قیمت لوازم خانگی رسمی نیست +ویدیو

اکبر پازوکی گفت: تاکنون هیچ تولیدکننده لوازم خانگی افزایش قیمت نداشته و مرجع برای ما سامانه 124 است.

نفیسه رحیمی | 2 هفته قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  شایعاتی مبنی بر افزایش قیمت لوازم خانگی در بازار طی روزهای گذشته منتشر شده که منجر به نابسامانی و نگرانی مشتریان شده است اما اکبر پازوکی در واکنش به این شایعات عنوان کرد: تاکنون قیمت لوازم خانگی به طور رسمی افزایش نیافته است.

اکبر پازوکی؛ رئیس اتحادیه لوازم خانگی تهران در گفتگو با خبرنگار «ال کا ایران» گفت: تاکنون هیچ تولیدکننده لوازم خانگی افزایش قیمت نداشته و مرجع برای ما سامانه 124 است.

 

وی ادامه داد: تاکنون سازمان حمایت لیست قیمت محصولات مصرف کننده را از سوی تولیدکنندگان دریافت نکرده و تغییر قیمتی از سوی این سازمان اعلام نشده است.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی تهران افزود: فروردین ماه هر سال بازار لوازم خانگی به دلیل توقف تولید دچار آشفتگی می شود. در حالی که تولیدکنندگان لوازم خانگی به دلیل انبارگردانی و موارد دیگر خط تولید را متوقف و کار خود را از یک اردیبهشت ماه آغاز می کنند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ال کا ایران در خصوص افزایش قیمت لوازم خانگی از سوی تولیدکنندگان طی روزهای آتی عنوان کرد: هنوز تصمیمی برای بالا بردن قیمت ها از سوی سازمان حمایت گرفته نشده و تولیدکنندگان اقدامی انجان نداده اند

اکبر پازوکی در پایان گفت: تولیدکنندگان لوازم خانگی در حال حاضر با چالش های زیادی تامین مواد اولیه و ارز مواجه هستند که حمایت دولت می تواند مانع از توقف چرخ تولید و در نتیجه گرانی لوازم خانگی شود.

گرانی نرخ ارز به یکی از مشکلات اساسی تولید کنندگان در روزهای اخیر تبدیل شده در حالی افزایش قیمت محصولات از سوی شرکت ها با توجه به رکود حاکم در بازار می تواند منجر به زیان تولیدکنندگان لوازم خانگی شود. با این حال باید منتظر ماند که آیا تولیدکنندگان لوازم خانگی برای اعمال افزایش قیمت اقدامی انجام می دهند؟ و یا می توانند مجوزهای لازم را از سوی سازمان حمایت دریافت کنند؟

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟