سایر خبرها

چرا “نماد اعتماد الکترونیک” مختل شده است؟

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با اشاره به اختلالی که در برخی سایت‌ها در خصوص نماد اعتماد الکترونیکی‌شان پیش آمده است، گفت: این اختلال به خاطر انتقال برخی سرورها بوده و موقتی است.

admin | 6 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رمضانعلی صادق‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه اکنون ممکن است اختلال در نماد الکترونیکی برخی سایت‌های فروش اینترنتی به وجود آمده باشد، اظهار کرد: به خاطر انتقال برخی سرورها و توسعه برخی زیرساخت‌ها ممکن است تعدادی از سایت‌های فروش اینترنتی دچار اختلال در نماد اعتماد الکترونیکی‌شان شوند و در بعضی موارد این نمادها غیرفعال شوند که موقتی است و برطرف خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به تاثیر این اختلال روی صدور نماد برای سایت‌هایی که تازه اقدام به دریافت مجوز کرده‌اند، گفت: این انتقال سرور صدور نماد اعتماد الکترونیکی برای سایت‌هایی که اخیرا برای دریافت آن اقدام کرده‌اند، را به تاخیر خواهد انداخت و زمان بیشتری را خواهد گرفت که این سازمان بابت اختلال پیش آمده پیشاپیش عذرخواهی می‌کند.

  نماد اعتماد الکترونیکی تنها مجوزی است که یک سایت می‌تواند در صورت دارا بودن آن اقدام به فروش از طریق اینترنت کند و در صورتی که این نماد در سایت‌های فروش اینترنتی غیرفعال باشد یا درج نشود، قطعا خرید از آنها خالی از اطمینان بوده و احتمال سوء استفاده را بسیار بالا می‌برد.

 

نظر شما چیست؟