سایر خبرها

بخش اول/ در حفظ و نگهداری لوازم خانگی خود کوشا باشید!

لوازم خانگی به منظور راحت کردن زندگی بشر اختراع شدند و ما در قبال این کمک بزرگ آنها فقط می توانیم از آنها نگهداری دقیقی انجام بدهیم تا هم بهترین استفاده رو ببریم و هم موجب افزایش طول عمر آنها شود

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، لوازم خانگی به  منظور راحت کردن زندگی بشر اختراع شدند و ما در قبال این کمک بزرگ آنها فقط می توانیم از آنها نگهداری دقیقی انجام بدهیم تا هم بهترین استفاده رو ببریم و هم موجب افزایش طول عمر آنها شود.

در این مطلب همراه ال کا ایران باشید تا با هم به نکاتی بپردازیم که با رعایت کردن آن ها می توانید سال های سال از این محصولات بدون هرگونه خرابی استفاده کنید.

 

از زیاد پر کردن ماشین لباسشویی بپرهیزید

شاید اینطور فکر کنید که با زیاد ریختن لباس در ماشین لباسشویی در انرژی و زمان صرفه جویی می کنید. ولی زیاد پر کردن ماشین لباسشویی از لباس های کثیف باعث می شود که به موتور، تسمه و سایر قطعات چرخشی ماشین لباسشویی فشار بیاید. برخی از این تعمیرات بسیار گران تمام می شود که شاید ترجیح بدهید یک ماشین لباسشویی جدید بخرید.

کولر های پنجره ای را در پاییز تمیز کنید

کولرهای پنجره ای علاوه بر اینکه کثیفی داخلشان می شود می تواند مواردی داخلش برود کهسلامتی شما را تهدید کند ، مثل کپک یا ورود موش به آن ها . پس قبل از مصرف حتما جارو برقی بزنید، مخصوصا پره ها و سطوح خارجی را( تا عملکرد آن هم بهتر بشود.)

نگهداری صحیح بخارشوی

از آب تصویه شد استفاده کنید.

دستگاه ماهی2 بار روشن و استفاده شود.

شلنگ را نکشیده و نچرخانید تا داخل شلنگ گره نخورد

 به هیچ عنوان مواد شوینده داخل دستگاه نریزید.

هنگام جمع کردن دستگاه شلنگ را صاف کرده تا خنک شود و بعد جمع کنید تا موجب ترک و پارگی شلنگ نشود.

آب دستگاه به هیچ عنوان تخلیه نگردد.

مراقبت از ماشین ظرفشویی

ظرف ها را درست داخل ماشین ظرفشویی بچینید که به سبدهای ماشین آسیبی وارد نشود. سبدهای ماشین ظرفشویی اغلب از مفتولهای استیل پوشیده شده با پلاستیک ساخته شده که در اثر استفاده نادرست از آن ممکن است آسیب ببیند. اگر پوشش پلاستیکی سبدها کنده بشود نهایتا فلز زیر آن زنگ می  زند. هر ناحیه ای که این اتفاق افتاد به سرعت آن را بپوشانید. هر دو سبد بالایی و پایینی یکسری چرخ و غلطک دارد که به راحتی تعویض می شود. حتی تعویض سبد ماشین ظرفشویی هم ساده است ولی هزینه بر است.

نظر شما چیست؟