سایر خبرها

بخش چهارم / در حفظ و نگهداری لوازم خانگی خود کوشا باشید!

لوازم خانگی به منظور راحت کردن زندگی بشر اختراع شدند و ما در قبال این کمک بزرگ آنها فقط می توانیم از آنها نگهداری دقیقی انجام بدهیم تا هم بهترین استفاده رو ببریم و هم موجب افزایش طول عمر آنها شود

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، لوازم خانگی به منظور راحت کردن زندگی بشر اختراع شدند و ما در قبال این کمک بزرگ آنها فقط می توانیم از آنها نگهداری دقیقی انجام بدهیم تا هم بهترین استفاده رو ببریم و هم موجب افزایش طول عمر آنها شود.

در این مطلب همراه ال کا ایران باشید تا با هم به نکاتی بپردازیم که با رعایت کردن آن ها می توانید سال های سال از این محصولات بدون هرگونه خرابی استفاده کنید.

نگهداری از مبلمان چرمی

نکته اول: برای اینکه مبلمان چرمیتان تمیز و نرم بماند، مرتب آن را گرد‌گیری کنید و گاه به گاه سطح آن را به وسیله واکس مخصوص چرم آغشته کنید.

نکته دوم: مبلمان و کاناپه‌های چرمی را از منابع گرمازا مانند رادیاتور و آتش روباز شومینه دور نگه ‌دارید چرا که گرمای زیاد موجب خشک و شکننده شدن چرم می‌شود.

نگهداری از کولرهای گازی

نکته اول اینکه برق ورودی کولر گازی نباید نوسان داشته باشد.

به هیچ وجه نباید در حالت روشن، حالت گرمایش و سرمایش کولرگازی را تغییر داد. بلکه آنرا خاموش کرده و تنظیمات حالت Mode را انجام داده و سپس روشن می کنیم.

حتما جلو و عقب کندانسور به فاصله حداقل یک متر فضای خالی وجود داشته باشد. در غیر این صورت، انتقال حرارت بین کندانسور و محیط به خوبی انجام نمی پذیرد و کمپرسور کولر گازی صدمات شدیدی می بیند.

هیچ وقت در یک مکان نباید کولرگازی و آبی با هم کار کنند. زیرا کولر آبی رطوبت به هوا وارد می کند در حالیکه کولرگازی رطوبت را از هوا می گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟