جالب و خواندنی

رازهایی از برندهای مشهورجهان که نمی دانستید!/بخش سوم

شرکت های مطرح دنیا نیز علیرغم شهرت جهانی، رازهایی دارند که تعداد اندکی از افراد از آن ها با خبر هستند

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت های مطرح دنیا نیز علیرغم شهرت جهانی، رازهایی دارند که تعداد اندکی از افراد از آن ها با خبر هستند، در این مطلب قصد داریم تا رازهای شرکت های بزرگ دنیا را برای شما کاربران عزیز فاش کنیم. با ما همراه شوید.

 

گوگل

همان طور که می دانید گوگل یکی از بزرگترین شرکت های آمریکایی است و نکته جالب توجه این است که این شرکت از سال 2015، مالکیت 184 کشور را به دست آورده است و جالب تر آن که حداقل 28 میلیارد دلار برای خرید این شرکت ها پرداخت کرده است. از مهمترین شرکت های خریداری شده می توان به یوتیوب موتورولا اشاره کرد.

 

مک دونالد

مک دونالد بزرگترین رستوران زنجیره‌ای جهان است که با بیش از ۳۵٬۰۰۰ شعبه در ۱۱۹ کشور، روزانه به ۶۴ میلیون مشتری سرویس می‌دهد و جالب است بدانید که از هر هشت نیرو کار در آمریکا یک شخص در طول زندگی اش برای مک دونالد کار کرده است.

 

وال مارت

وال‌مارت، شرکت خرده‌فروشی آمریکایی است، که دارای بزرگترین شبکه فروشگاه‌های زنجیره‌ای موادغذایی، سوپرمارکت‌ها و هایپرمارکت‌ها در جهان می‌باشد . این شرکت 2.3 میلیون نیرو استخدام کرده که جمعیت کارکنان آن از کل جمعیت نیومکزیکو بیشتر است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟